Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De ideale bridge?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: De ideale bridge?

    Oorspronkelijk geplaatst door lryd2l Bekijk bericht
    Zoomniveau

    • Fujinon 14.3 X Optical zoom lens , F2.8 (W) - F5.3 (T)
    • 28-400mm equiv.

    Ik kan me hier moeilijk een zoomniveau bij voorstellen. Is het eventueel mogelijk om een foto te trekken met minimale en maximale zoom van hetzelfde beeld zodat ik dit eens realtime kan zien?

    Ik vroeg me ook af hoe dicht de zoeker/beelscherm van de fuji tegen een spiegelreflex komt? Misschien dat ik best eens naar de winkel ren, dan heb ik direct een idee
    http://www.belgiumdigital.com/infocu...leken_deel_1/3 Of een keer uittesten @mediamarkt ofzo... Staan z eallemaal netjes aan.. Helaas zijn de spiegelreflexen vaak niet goed te testen omdat het schermpje het nooit doet :s.. (geen SD kaart ofzo..)
    Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
    My flickr My site

    Comment


    • #32
      Re: De ideale bridge?

      Oorspronkelijk geplaatst door lryd2l Bekijk bericht
      Ik heb dit weekend eens een fuji FinePix S1000fd vast gehad en vond deze toch redelijk traag. Is de werking hiervan vergelijkbaar met de fuji s100fs?
      Een wereld van verschil. Buiten geen probleem maar hij is wel trager in het scherpstellen en wegschrijven. Binnen bij minder licht heeft hij last van moeilijker scherpstellen en moet je manueel werken want op A stand heb je veel ruis door de hoge ISo die hij dan zelf kiest.
      Toestel kost dan ook 3x minder.

      Comment

      Working...
      X