Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De ideale bridge?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: De ideale bridge?

    Beelden zeggen meer dan woorden Daarom laat ik steeds deze foto's bekijken aan mensen die interesse hebben voor de Fuji S100FS.
    Deze foto's komen zo uit de camera, enkel verkleind met BD sizer . . . dit zijn alle foto's die ik toen heb genomen, zowel de betere als de minder goede . . . ik heb er geen van tussen gelaten.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #17
      Re: De ideale bridge?

      Ik ben ook aan het overwegen geweest om de TZ7 te kopen...maar toen ik hem vast genomen had in de saturn...vond ik de stand van de ontspanknop vrij vervelig geplaats..
      Ik weet niet of je hem al hebt vats gehad? Maar je heb altijd te neiging om op het wiel te drukken dat naast de onspanknop zit...enfin ik toch...waarschijnlijk geraak je dat wel gewoon na een tijd,maar ze hadden dat toch beter geplaatst zoals bij de TZ5 naar mening.

      Zal voor de rest wel een supertoestel zijn.

      Grtz Dirk
      Nee nog niet vastgehad, ik koop hem "op afstand" maar ik hoop er wel aan te wennen natuurlijk. Ik heb wat foto's opgezocht van de TZ7 op het internet en inderdaad, welke kluns bij Panasonic heeft hierover beslist Dom...maar hopelijk zal ik het gewoon worden

      Comment


      • #18
        Re: De ideale bridge?

        Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
        Nee nog niet vastgehad, ik koop hem "op afstand" maar ik hoop er wel aan te wennen natuurlijk. Ik heb wat foto's opgezocht van de TZ7 op het internet en inderdaad, welke kluns bij Panasonic heeft hierover beslist Dom...maar hopelijk zal ik het gewoon worden
        Ja ik snap het ook niet waar de logica naar toe is...en echt waar heb hem al verschillende keren vast gehad en ik vind het echt storend...ge duwt telkens op het rotatiewiel...enfin ge zult dat uiteindelijk wel gewoon worden.

        Even off topic. Heb je de Tamron al?

        Grtz Dirk
        D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
        Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

        Comment


        • #19
          Re: De ideale bridge?

          Weet iemand eigenlijk waar ik de fuji S100FS eens kan uittesten voor dat ik mijn aankoop doe? Zou hem graag nog eerst eens realtime zien werken.

          Hier en daar vang ik wel wat op in verband met iso en ruis van het toestel maar dit is mss al muggeziften?

          gr
          xavier

          Comment


          • #20
            Re: De ideale bridge?

            Uit welke streek ben je ergens Xavier? Ik zit in Herentals.
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #21
              Re: De ideale bridge?

              Ik ben afkomstig van Oeselgem (zulte-waregem) maar ben woonachtig te Gent.

              Comment


              • #22
                Re: De ideale bridge?

                Zoomniveau

                • Fujinon 14.3 X Optical zoom lens , F2.8 (W) - F5.3 (T)
                • 28-400mm equiv.

                Ik kan me hier moeilijk een zoomniveau bij voorstellen. Is het eventueel mogelijk om een foto te trekken met minimale en maximale zoom van hetzelfde beeld zodat ik dit eens realtime kan zien?

                Ik vroeg me ook af hoe dicht de zoeker/beelscherm van de fuji tegen een spiegelreflex komt? Misschien dat ik best eens naar de winkel ren, dan heb ik direct een idee
                Last edited by lryd2l; 17 april 2009, 13:20. Reden: bijkomende informatie

                Comment


                • #23
                  Re: De ideale bridge?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
                  Nee nog niet vastgehad, ik koop hem "op afstand" maar ik hoop er wel aan te wennen natuurlijk. Ik heb wat foto's opgezocht van de TZ7 op het internet en inderdaad, welke kluns bij Panasonic heeft hierover beslist Dom...maar hopelijk zal ik het gewoon worden
                  Idd zal zeker wennen worden . Zeker in het begin .Je drukt op het wieltje , beseft het , je schuift door naar de onspanknop hapert een beetje aan het wieltje die zacht afgesteld staat ,je wil de foto maken en dan komt op het schermpje dat je geen foto kan maken omdat uw wieltje niet in de juiste positie staat .

                  Comment


                  • #24
                    Re: De ideale bridge?

                    Ja ik snap het ook niet waar de logica naar toe is...en echt waar heb hem al verschillende keren vast gehad en ik vind het echt storend...ge duwt telkens op het rotatiewiel...enfin ge zult dat uiteindelijk wel gewoon worden.

                    Even off topic. Heb je de Tamron al?

                    Grtz Dirk
                    Je hebt me overtuigd, ik zal hem eerst eens moeten vastnemen in de winkel

                    Nee de Tamron ging vandaag of gisteren binnenkomen bij Robyns maar ze hebben mij helaas nog niet gebeld. En vermits ik zelf al een paar keer gebeld heb wacht ik nog wel effe . Nog 4 weken voor de geboorte dus ik zou ze wel op tijd willen hebben . Als ze er is en ik wat testen gedaan heb laat ik direct iets weten

                    Grtn,
                    Fred.

                    Comment


                    • #25
                      Re: De ideale bridge?

                      Oorspronkelijk geplaatst door lryd2l Bekijk bericht
                      Zoomniveau

                      • Fujinon 14.3 X Optical zoom lens , F2.8 (W) - F5.3 (T)
                      • 28-400mm equiv.

                      Ik kan me hier moeilijk een zoomniveau bij voorstellen. Is het eventueel mogelijk om een foto te trekken met minimale en maximale zoom van hetzelfde beeld zodat ik dit eens realtime kan zien?

                      Ik vroeg me ook af hoe dicht de zoeker/beelscherm van de fuji tegen een spiegelreflex komt? Misschien dat ik best eens naar de winkel ren, dan heb ik direct een idee
                      De foto op deze pagina http://www.dpreview.com/reviews/fuji...0fs/page15.asp geeft je een indruk van het zoom bereik.
                      Naar de winkel rennen is overigens een prima idee.

                      Comment


                      • #26
                        Re: De ideale bridge?

                        Vreemd dat er niet verwezen wordt naar de 'nieuwe' Canon PowerShot SX1 IS en/of Sony DSC-HX1

                        Comment


                        • #27
                          Re: De ideale bridge?

                          Oorspronkelijk geplaatst door lryd2l Bekijk bericht
                          Zoomniveau

                          • Fujinon 14.3 X Optical zoom lens , F2.8 (W) - F5.3 (T)
                          • 28-400mm equiv.

                          Ik kan me hier moeilijk een zoomniveau bij voorstellen. Is het eventueel mogelijk om een foto te trekken met minimale en maximale zoom van hetzelfde beeld zodat ik dit eens realtime kan zien?....
                          Op de site van Tamron staat er een tool waarbij je de verschillende brandpunten kunt vergelijken. Kijk eens op Focal Length Comparison Tool

                          Comment


                          • #28
                            Re: De ideale bridge?

                            Oorspronkelijk geplaatst door lryd2l Bekijk bericht
                            Weet iemand eigenlijk waar ik de fuji S100FS eens kan uittesten voor dat ik mijn aankoop doe? Zou hem graag nog eerst eens realtime zien werken.

                            Hier en daar vang ik wel wat op in verband met iso en ruis van het toestel maar dit is mss al muggeziften?

                            gr
                            xavier
                            probeer eens bij ART@CRAFT in mariakerke.

                            Comment


                            • #29
                              Re: De ideale bridge?

                              je mag die van mij eens komen vasthouden hoor. althans de S100FS.

                              Zelzate is niet zover van Gent.
                              Flickr één
                              Flickr two

                              Comment


                              • #30
                                Re: De ideale bridge?

                                Ik heb dit weekend eens een fuji FinePix S1000fd vast gehad en vond deze toch redelijk traag. Is de werking hiervan vergelijkbaar met de fuji s100fs?

                                Comment

                                Working...
                                X