Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Dit is de website van Thijs Schouten Fotografie. Boordevol met foto's, reviews en andere fotografietips! Bekijk mijn website als je gek van fotografie bent.
Conclusie was dat er geen conclusie was. Heb hem veel te kort gehad om er me echt over uit te spreken, maar de eerste kennismaking was heel positief...
De CX1 heb ik nog nergens gezien; is volgens mij nog nergens verkrijgbaar.
Ik heb de F200EXR op dit moment thuis liggen en de canon powershot g10.
Ik vind de F200EXR wel erg weinig toestel voor zijn geld en deze gaat ook terug.
Vond de beeldkwaliteit erg tegenvallen, maar dat komt omdat ik hem toch ga vergelijken met mijn spiegelreflex. De G10 was dan "maar" 100 euro duurder , maar echt veel meer camera. Ook in beeldkwaliteit.
Dit is de website van Thijs Schouten Fotografie. Boordevol met foto's, reviews en andere fotografietips! Bekijk mijn website als je gek van fotografie bent.
Conclusie was dat er geen conclusie was. Heb hem veel te kort gehad om er me echt over uit te spreken, maar de eerste kennismaking was heel positief...
De CX1 heb ik nog nergens gezien; is volgens mij nog nergens verkrijgbaar.
Mooi! Dankewel!
De CX1 is bij Konijn te verkrijgen.
In feite spreekt de CX1 mij meer aan dan de F200, makkelijker werken, heel mooi én goed schermpje, meer mogelijkheden, héél vlugge camera, betere batterij en zeker beter afgewerkt.
Ik zou graag eens een high-iso (800 asa) shot vergelijken tussen de twee, maar ik heb nog geen (gelijke) beelden gevonden. Als het maar één stopje scheelt tussen de twee zou ik zeker voor de Ricoh kiezen.
Nogmaals dank!
Comment