Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 350D of Olympus E-420

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon 350D of Olympus E-420

Oorspronkelijk geplaatst door stefke1992 Bekijk bericht
    Beslissing is gemaakt

Bedankt voor alle reacties.
    Deze hielpen me enorm! (De ene al wat meer dan de andere ;-) )

Heb uiteindelijk voor de Olympus gekozen
    (aangezien dit toestel nog altijd het 'nieuwste' is, + garantie e.d...)

Dé topfotograaf zal ik er (hoogstwaarschijnlijk) niet mee worden, maar hij kan in elk geval al veel meer dan mijn Nikon van 2Mpix!
    Wie weet wie weet, kan best zijn dat je ooit de foto van het jaar er mee maakt.
    Maar alleen als je er genoeg vertrouwen in hebt en geduld.
    Het is een hele stap voorwaarts een DSLR en geduld en veel lezen alhier kan beloond worden met uitmuntende foto's
    Veel plezier met je aankoop en kijk of lees anders een het Olympus toppic alhier op dit onderdeel

hier link Olympus toppic

Comment

Gefeliciteerd!
      http://www.digifotofreak.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefke1992 Bekijk bericht
        Beslissing is gemaakt

Dé topfotograaf zal ik er (hoogstwaarschijnlijk) niet mee worden, maar hij kan in elk geval al veel meer dan mijn Nikon van 2Mpix!

Prijswinnaar van "fotografie.nl" dit jaar was iemand met een Oly 410.....dus wie weet wat de toekomst brengt.
        Een topfotograaf worden heeft niets met type camera te maken maar alles met het man/vrouw erachter.
        Helaas proef je op dit forum ook bij veel mensen dat ze alleen het laatste nieuwe of het beste moeten hebben.......dit heeft echt niets met de kunst van goede fotografie te maken.
        Niet onbelangrijk is de uitstekende software van Oly, vooral als je er nog niet zo in thuis bent is deze toch makkelijk om mee te werken.

Geniet van je Oly en als je een topfotograaf wil worden kun je dat en maakt het niet uit welk merk er op je camera staat.
        Ben zelf een zeer tevreden Oly e-500 gebruiker(geen topfotograaf....)en geniet er nog steeds van om met deze camera te werken.

TIP : oogschelpvergroter voor Oly, ik ben daar zeer te vreden over: http://www.olympus.nl/consumer/198_me-1.htm
        Last edited by Alfa Romeo; 8 maart 2009, 13:24.
        Olympus E-M1 / E-M5 II / E-M10 II / E-30; M Zuiko digital 12-40 ED f2,8 PRO ; Oly flitser FL-36; Zuiko Digital ; 50-200 f2,8-3,5 SWD ; 70-300mm f4-5,6 ED ; 14-54mm f2,8-3,5; M. Zuiko digital 14-42 II R ; M. Zuiko digital 17mm 1:1,8

Comment

Working...
        X