Ik ben van plan mijn Olympus Camedia C-4000 Zoom te vervangen. Reden is dat het ruim 30 seconden duurt voordat een foto is opgeslagen. De camera gebruikt nog Smartmedia kaarten. Als vervanging zit ik te denken aan de Canon PowerShot SX10 IS of Panasonic Z28.
Een spiegelrelex lijkt mij te hoog gegrepen, maar toch ben ik reviews aan het lezen.
Ik zag een aanbieding: Olympus Olympus E520 + 14-42mm F/3.5-5.6 ED + 40-150mm F/4.0-5.6 NL voor € 489.00.
De Canon heb ik te koop gezien voor € 305,00 en de Panasonic voor € 279,00.
(Ik weet niet of dit soort informatie gepubliceerd mag worden, heb forumregels nog niet helemaal gelezen)
Ik begrijp dat wat voor de één de ideale camera is, het voor een ander een miskoop kan zijn.
Ook gaat de vergelijking Olympus tegen Canon/Panasonic waarschijnlijk niet op.
Kan iemand mij vertellen welk type spielgelreflex van Canon te vergelijken is met de Olympus. Ik heb geprobeerd die uit te zoeken, maar kom er als fotodigibeet niet uit.
Ik hoor het graag.
Bedankt alvast.
Groeten, Ronald
Een spiegelrelex lijkt mij te hoog gegrepen, maar toch ben ik reviews aan het lezen.
Ik zag een aanbieding: Olympus Olympus E520 + 14-42mm F/3.5-5.6 ED + 40-150mm F/4.0-5.6 NL voor € 489.00.
De Canon heb ik te koop gezien voor € 305,00 en de Panasonic voor € 279,00.
(Ik weet niet of dit soort informatie gepubliceerd mag worden, heb forumregels nog niet helemaal gelezen)
Ik begrijp dat wat voor de één de ideale camera is, het voor een ander een miskoop kan zijn.
Ook gaat de vergelijking Olympus tegen Canon/Panasonic waarschijnlijk niet op.
Kan iemand mij vertellen welk type spielgelreflex van Canon te vergelijken is met de Olympus. Ik heb geprobeerd die uit te zoeken, maar kom er als fotodigibeet niet uit.
Ik hoor het graag.
Bedankt alvast.
Groeten, Ronald
Comment