Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ben er bang voor :(:(

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ben er bang voor

Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
    Daar zijn inderdaad woorden over gevallen bij die zaak (nochtans een bekende maar ik zal beschaafd blijven en het in het midden laten), en nog over een andere bestelling ook die ik voorafbetaald had en waar ik drie maand niks van hoorde. Bleek niet leverbaar maar geld kwam ook niet terug, grote ruzie gemaakt in de winkel tot men mij uiteindelijk doodleuk mijn zogenaamd niet leverbaar product uit de rekken nam. Moet kunnen .
    Denk dat ik in jou geval toch serieus de boel op stelten had gezet, jij moet een brave dame zijn.
    Last edited by Guest42; 9 december 2008, 17:56.

Comment

Ik word persoonlijk door Jeroen aangesproken??
      Ik zemel.

Hoeveel keer, hebt je het al geteld.

Ben blij dat ik het nog kan aanpassen. Ik bedoel alleen dat als je bang bent om deze error te krijgen.
      JE Beter een 50d KAN kopen omdat daar wel een update voor is.
      Last edited by Forestwalker; 9 december 2008, 19:00.

Comment

Dat noemt men sarcasme...err99 --> 99x snappie?

En als jij geloofd dat een 50D geen err99 kan krijgen moet je dat lekker doen LOL
        Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Forestwalker Bekijk bericht
          Ben blij dat ik het nog kan aanpassen. Ik bedoel alleen dat als je bang bent om deze error te krijgen.
          JE Beter een 50d KAN kopen omdat daar wel een update voor is.
          Dus jij denkt dat je met de 50D geen ERR99 meer kunt krijgen omdat daar een update voor uitgebracht is .... dream on....

Lees nu toch eens wat er overal geschreven wordt ERR99 is een algemene foutcode van alle Canon camera's, wanneer er een storing optreedt die niet is (of kan worden) gespecificeerd en het apparaat meer normaal kan functioneren en dus een reset nodig heeft, danwel een reparatie. Dus die error kun je óók nog steeds op de 50D krijgen. Ondanks dat Canon nu met een firmware update een bepaald probleem heeft getracht op te lossen die ERR99 veroorzaakte..... Niet meer en niet minder.....

En zoals Jeroen.k terecht al opmerkte heeft zo ongeveer elk apparaat die softwarematig wordt aangestuurd wel een algemene error of melding voor een probleem wat niet zo één, twee, drie kan worden verklaard.
          www.indetailfotografie.nl

Comment

40 D een fijn kodakske !!
            Gewoon kopen !!
            Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

Comment

Hier ook een 40D gebruiker, en nog nooit een Err99 gehad
              Ik heb wel eenmaal in het begin een error gehad ivm corrupt geheugenkaartje, met de melding dat de kaart niet in het toestel geformatteerd was. Was dus wel mijn eigen schuld. Was even bang, maar eenmaal thuis heb ik nog alle foto's op de pc kunnen zetten, nadien het kaartje geformatteerd in de camera zelf, en sindsdien enkel nog maar plezier beleefd aan de camera

Comment

Ik heb nu een half jaar geleden de 450D gekocht voor 729euro, ik wou de 40D kopen, maar die koste toen nog meer dan 1000euro...

Maar nu zie ik hem hier en daar geprijsd staan tussen de 600 en de 700euro...
                En ik heb veel goesting om mijn 450D te verkopen en de 40D te kopen...
                (weather sealed, minder ruis, hogere iso, steviger, duurzame sluiter,...)

De er99?
                Die heb ik een maandje of 2 geleden ook eens voorgehad met m'n 450D.
                Camera uitschakelen en weer opzetten en het was opgelost.
                Groetjes

CANON EOS 450D + 18-55 IS + 55-250IS + Speedlite 420Ex + RC1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KevinC1991 Bekijk bericht

De er99?
                  Die heb ik een maandje of 2 geleden ook eens voorgehad met m'n 450D.
                  Camera uitschakelen en weer opzetten en het was opgelost.
                  Hmm, ja, je zult wel gelijk hebben. Maar als je deze thread even aandachtig leest, dan moet het je
                  toch ook wel zijn opgevallen, dat in een aantal gevallen na een er99 bij de 40D er tussen de cam
                  uitschakelen en weer opzetten, zoals je dit zo laconiek noemt, er vaak een hersteldienst & periode
                  van een paar maanden ligt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                    Hmm, ja, je zult wel gelijk hebben. Maar als je deze thread even aandachtig leest, dan moet het je
                    toch ook wel zijn opgevallen, dat in een aantal gevallen na een er99 bij de 40D er tussen de cam
                    uitschakelen en weer opzetten, zoals je dit zo laconiek noemt, er vaak een hersteldienst & periode
                    van een paar maanden ligt.
                    Ja, dat weet ik, maar ik wou maar aantonen dat elke canon een er99 kan krijgen.
                    Gelukkig is het goed afgelopen met mijn 450D.

EDIT: ik wou hiermee op niemand z'n tenen trappen hoor.
                    Groetjes

CANON EOS 450D + 18-55 IS + 55-250IS + Speedlite 420Ex + RC1

Comment

Ik heb mijn canon 40D iets meer dan een jaar, en gisteren voor de eerste keer een error99, en zelfs twee maal op pakweg tien foto's.
                      Ik hoopte van er gespaard van te blijven, maar niets is minder waar.
                      Met camera uit en weer aan te zetten was het bij mij ook opgelost. Hopelijk blijft het zo, maar ik blijf deze topic zeker verder volgen.

Comment

Working...
                      X