Ik weet nog vroeger, een keur aan merken spiegelreflexcamera’s ook voor de prof was er keuze uit diverse merken en uitvoeringen. Nu lijkt de strijd voor het grootste gedeelte te gaan tussen Nikon en Canon. Al weer bijna 30 jaar geleden begon ik met Nikon en werk er nog steeds mee, ik wou haast zeggen tot grote tevredenheid maar sinds ik een flitser voor reparatie liet opsturen, deze na 4 weken terug kwam en na 1 keer gebruik weer hetzelfde euvel vertoonde en deze vandaag op de kop af 5 weken weg is begin ik toch te twijfelen aan mijn keuze. Al jaren hoor ik over de slechte service van Nikon, de arrogante houding van de importeur en de lange reparatietijden. Ja, al verdien je 80% van je inkomen met fotografie dan ben je geen prof en alleen profs kunnen met een speciale service binnen 48 uur geholpen worden bij herstellingen. Blijkbaar zal ik toch moeten gaan overwegen naar een ander merk over te stappen, helaas blijkt de arrogantie van degene die de verantwoordelijke is voor de profs bij Nikon te zwaar voor iemand die slechts 80% van zijn inkomen met een Nikon verdient.
![Mad](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/mad.gif)
Comment