Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 5D Mark II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Canon 5D Mark II

    Beter laat dan nooit.

    Comment


    • Re: Canon 5D Mark II

      voor de mensen die een bestelling gedaan hebben !!!!!

      de body is een probleempje.
      Van de enkele die reeds geleverd werden zijn het overgrote deel terug binnen gebracht door de klanten wegens een probleem met zwarte pixels die verschijnen waardoor de ganse productie teruggeroepen werd om de software aan te passen zodat dit probleem niet meer kan voorkomen, hierdoor zal de levering echter ernstige vertraging oplopen.

      Deze info is vrij gegeven door Canon USA, bij Canon Europe willen ze hierover nog geen info verstrekken.
      je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
      www.korandoke.be

      Comment


      • Re: Canon 5D Mark II



        Een probleem kan bij elk merk voorkomen... Maar de verdeling tussen de merken lijkt de laatste tijd toch niet echt in evenwicht. .

        Comment


        • Re: Canon 5D Mark II

          Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D Bekijk bericht
          http://www.robgalbraith.com/bins/con...id=7-9319-9824

          Een probleem kan bij elk merk voorkomen... Maar de verdeling tussen de merken lijkt de laatste tijd toch niet echt in evenwicht. .
          Ook mijn gedacht. Ik vind wel dat Canon er de laatste tijd een zootje van maakt.
          Ik heb voorlopig mijn geplande Canon-aankopen in hold gezet, om een eventuele latere switch gemakkelijker te maken. Nooit gedacht dat ik zoiets zou overwegen, maar ja...
          Last edited by stapperke; 19 december 2008, 15:32.
          Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

          Comment


          • Re: Canon 5D Mark II

            Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
            voor de mensen die een bestelling gedaan hebben !!!!!

            de body is een probleempje.
            Van de enkele die reeds geleverd werden zijn het overgrote deel terug binnen gebracht door de klanten wegens een probleem met zwarte pixels die verschijnen waardoor de ganse productie teruggeroepen werd om de software aan te passen zodat dit probleem niet meer kan voorkomen, hierdoor zal de levering echter ernstige vertraging oplopen.

            Deze info is vrij gegeven door Canon USA, bij Canon Europe willen ze hierover nog geen info verstrekken.
            nu DAT noem ik eens zwaar zever... Als je "nieuws" wil brengen, doe het dan defitg met een link naar de OFFICIELE nota van Canon. De productie is niet terug geroepen, de huidige bezitters hebben het probleem gemeld en van Canon de melding gekregen te wachten. Sommige, zoals in UK hebben hun cam opgestuurd, daar vertelde Canon hetzelfde, dat ze ermee bezig zijn hogerop en dat er vermoedelijk een firmware komt. Die gebruiker kon kiezen om em zelf te updaten of hem bij Canon UK laten als het zo ver is.

            Nu heeft Canon offcieel aangekondigd dat er een probleem met is, en ze aan het uitzoeken zijn wat er kan aan gedaan worden. Daaruit kan je afleiden: ofwel kan het met firmware OF ze gaan een recall doen als het niet anders kan en dat heeft Canon nog niet gezegd, ook niet dat ze hun productie al gestopt hebben.
            www.captured.be - Party & Events Log

            Comment


            • Re: Canon 5D Mark II

              Ivm de banding problemen, ik heb er nog niets van gemerkt op SRAW1, zoals canon zegt, enkel mss als ik de fotos +2 doe in DPP, dan zie ik "iets". Op DPREVIEW zeggen ze er ook niet veel van...
              Last edited by Photonees; 20 december 2008, 03:37.
              www.captured.be - Party & Events Log

              Comment


              • Re: Canon 5D Mark II

                Canon levert wat te snel op de laatste tijd en hun kwaliteitscontrole laat het wat afweten.
                Maar laten we niet overdrijven.
                Het doet zich enkel voor in specifieke omstandigheden en je kan het enkel zien als je heel groot afdrukt.

                Comment


                • Re: Canon 5D Mark II

                  Die eerdervernoemde PS-aktie voor de zwarte pixels werkt subliem. Je kan de actie aanpassen en enkel toepassen waar nodig.
                  Ik zal later een voor / na sample posten maar ik ben blij verrast !

                  Comment


                  • Re: Canon 5D Mark II

                    Oorspronkelijk geplaatst door Photonees Bekijk bericht
                    nu DAT noem ik eens zwaar zever... Als je "nieuws" wil brengen, doe het dan defitg met een link naar de OFFICIELE nota van Canon. De productie is niet terug geroepen, de huidige bezitters hebben het probleem gemeld en van Canon de melding gekregen te wachten. Sommige, zoals in UK hebben hun cam opgestuurd, daar vertelde Canon hetzelfde, dat ze ermee bezig zijn hogerop en dat er vermoedelijk een firmware komt. Die gebruiker kon kiezen om em zelf te updaten of hem bij Canon UK laten als het zo ver is.

                    Nu heeft Canon offcieel aangekondigd dat er een probleem met is, en ze aan het uitzoeken zijn wat er kan aan gedaan worden. Daaruit kan je afleiden: ofwel kan het met firmware OF ze gaan een recall doen als het niet anders kan en dat heeft Canon nog niet gezegd, ook niet dat ze hun productie al gestopt hebben.
                    jij kan het beter weten geef ik grif toe, ik kreeg deze uitleg (mail) bij navraag wanneer mijn 5d ging geleverd worden
                    de verkoper (winkel) kreeg deze uitleg van canon
                    je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                    www.korandoke.be

                    Comment


                    • Re: Canon 5D Mark II

                      Verkopers slaan er soms ook gewoon naast...Beter iets zeggen dan een mond vol tanden. Een verkoper die echt de juiste info geeft zal je zelden vinden...

                      hier is de officiele melding:

                      http://www.canon.com.au/support/cust...ctID=eos5dmkII
                      www.captured.be - Party & Events Log

                      Comment


                      • Re: Canon 5D Mark II

                        Bluehost - Top rated web hosting provider - Free 1 click installs For blogs, shopping carts, and more. Get a free domain name, real NON-outsourced 24/7 support, and superior speed. web hosting provider php hosting cheap web hosting, Web hosting, domain names, front page hosting, email hosting. We offer affordable hosting, web hosting provider business web hosting, ecommerce hosting, unix hosting. Phone support available, Free Domain, and Free Setup.

                        Comment


                        • Re: Canon 5D Mark II

                          Nog een review

                          Introduction The long awaited replacement for the EOS 5D finally arrived on the streets end of last month. It took 3 years for Canon to replace the original 5D with the 5D Mark II. Most people woul…

                          Comment


                          • Re: Canon 5D Mark II

                            Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D Bekijk bericht
                            Urghhh, en nu maar blijven volhouden dat we die extra pixels niet nodig hebben.... als we dat lang genoeg blijven zeggen, gaan we het nog geloven ook.
                            Ik vind het verschil in beeldkwaliteit hier weer redelijk groot geworden.

                            Comment


                            • Re: Canon 5D Mark II

                              Ik heb die extra pixels niet nodig....Ik heb die extra pixels niet nodig....Ik heb die extra pixels niet nodig....Ik heb die extra pixels niet nodig....Ik heb die extra pixels niet nodig....Ik heb die extra pixels niet nodig....Ik heb die extra pixels niet nodig....Ik heb die extra pixels niet nodig....Ik heb die extra pixels niet nodig....Ik heb die extra pixels niet nodig....Ik heb die extra pixels niet nodig....Ik heb die extra pixels niet nodig....Ik heb die extra pixels niet nodig....Ik heb die extra pixels niet nodig....Ik heb die extra pixels niet nodig....Ik heb die extra pixels niet nodig....Ik heb die extra pixels niet nodig....

                              Dju ik heb er toch nog altijd zin in heb je geen beter trukje Rudy? Want ik vind helemaal niets om over te klagen zelfs de AF waar men over blijft klagen is meer dan goed genoeg......

                              Comment


                              • Re: Canon 5D Mark II



                                Mooie kleuren op de Vrijdagmarkt in Gent... met 100% zoom.

                                Ik heb die extra pixels niet nodig.... maar toch wel leuk

                                Comment

                                Working...
                                X