Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 5D Mark II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Canon 5D Mark II

    Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
    Het spijtige is dat hier op den duur altijd de man in plaats van de bal gespeeld word, en dat is zeer spijtig.
    Ik ben er zeker van, dat als dezelfde discussies aan "den toog" gevoerd worden, het er veel leuker aan toe gaat.

    Voor de rest zou het leuk zijn, dat weer on topic gaan
    Beste Rudy, graag zou ik eens wat foto's van u bekijken, een soort portfolio zeg maar....

    Mvg
    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

    Comment


    • Re: Canon 5D Mark II

      En nog eentje, met een 50mm f1.4; 1/160, f5, ISO100, geen ruisreductie, verscherping in DPP onder 'RAW' waarde=5

      http://www.awalkonmars.com/Canon5dMI...l/_MG_2376.JPG

      Comment


      • Re: Canon 5D Mark II

        Ziet er wel goed uit !

        Comment


        • Re: Canon 5D Mark II

          Weet iemand of de Grip (Bg-e6) al te koop is?
          En is de oude grip ook compatible?
          Bruidsfotografie www.totaalfotografie.nl

          Comment


          • Re: Canon 5D Mark II

            Oorspronkelijk geplaatst door Aestiva Bekijk bericht
            Weet iemand of de Grip (Bg-e6) al te koop is?
            En is de oude grip ook compatible?
            Onder andere hier in voorraad

            Of 5D grip ook goed is is onbekend.

            Comment


            • Re: Canon 5D Mark II

              Oorspronkelijk geplaatst door j@n Bekijk bericht
              Hallo Veronique, wat heeft jou doen besluiten om voor de Nikon D700 te gaan. Je hoeft je niet te verdedigen, maar ik ben nieuwsgierig naar je argumenten. Ik wilde je daarover een persoonlijk bericht sturen maar dat mogelijkheid heb je geblokkeerd vandaar dat ik het alhier vraag.
              Ik ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd naar uw beweegredenen, en ook naar uw eerste ervaringen met de D700, omdat dit toch een toestel is dat mij ook wel intrigeert én interesseert.
              Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

              Comment


              • Re: Canon 5D Mark II

                Oorspronkelijk geplaatst door stapperke Bekijk bericht
                Ik ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd naar uw beweegredenen, en ook naar uw eerste ervaringen met de D700, omdat dit toch een toestel is dat mij ook wel intrigeert én interesseert.
                Wegens te veel werk, héél kort, dan:

                Wegens omstandigheden > Pentax > dan Canon, maar zwaar overkocht en 't gesleur kotsbeu!
                De 70-200 2.8 & 24-105, wou ik sowieso al zeker vervangen!
                De 5D moest een mk² worden....enz...
                De DS³ was dus echt niks voor mij.
                Dan heeft een cliënt, mij een héél mooi bod gedaan! (op alles)
                Even nagedacht en toegehapt!
                Vanaf dat ogenblik kon ik een totaal vrije keuze maken.
                Being totally free, a D700 it izzzz and will be!!

                Groetjes
                veronique
                « Je suis venu vous dire que je m'en vais! »

                Comment


                • Re: Canon 5D Mark II

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D Bekijk bericht
                  Check bij konijn, en de oude grip is niet compatible.

                  Vant weekend mn eerste fieldtest/job gedaan. Kan maar 1 ding zeggen: Wow, de kleuren en dynamisch bereik... fantastisch
                  www.captured.be - Party & Events Log

                  Comment


                  • Re: Canon 5D Mark II

                    Oorspronkelijk geplaatst door Aeolis Bekijk bericht
                    Nachtshotje Gent uit de hand gefotografeerd met 24 f1.4L op 1/40s, f2.8, evaluatief, -1/3ev, ISO3200, ruisreductie in-camera OFF, niks toegepast in DPP.

                    http://www.awalkonmars.com/Canon5dMI...l/_MG_2721.JPG

                    Black dotsssss

                    Comment


                    • Re: Canon 5D Mark II

                      ik vertrouw erop dat daarvoor een oplossing komt, voorlopig heb ik er niet echt last van, of misschien moet ik gewoon wat minder goed focussen zodat ze geblurred zijn

                      Comment


                      • Re: Canon 5D Mark II

                        Bij de overhangende lampjes zie je ze erg goed, op 100%.
                        Een oplossing komt er daar zeker nog voor, enne, ik druk noooit foto's af op 100%. Ik zou er dus geen last van hebben, maar Canon moet er wel aandacht aan besteden.
                        5DMarkII+ Canon 24-105 F4 IS USM L+Canon 70-200 USM F2.8L + 50mm 1.8 + Speedlite 550EX + ..
                        Fuji Finepix F30

                        Comment


                        • Re: Canon 5D Mark II

                          Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                          Black dotsssss
                          Dit is typisch zo'n voorbeeld. De foto is prachtig maar 10 van de 21 millioen pixels kan je als verkeerd beschouwen. Je moet het beeld ook 10x uitvergroten voor je het kan zien.

                          Zelfs op een A3 print zal je met je neus erop moeten zitten om het te merken.
                          Ondertussen gewoon van je cam genieten.
                          Tot sluitertijd, Dirk

                          Comment


                          • Re: Canon 5D Mark II

                            Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                            Dit is typisch zo'n voorbeeld. De foto is prachtig maar 10 van de 21 millioen pixels kan je als verkeerd beschouwen. Je moet het beeld ook 10x uitvergroten voor je het kan zien.

                            Zelfs op een A3 print zal je met je neus erop moeten zitten om het te merken.
                            Ondertussen gewoon van je cam genieten.
                            Voila, laat de pixelpeepers zoeken naar de zwarte puntjes, ik sta versteld van de hoeveelheid detail die dit beeld bevat, op iso 3200, uit de hand met een breedhoeklens, zeker als het beeld nog niet bewerkt is.

                            Comment


                            • Re: Canon 5D Mark II

                              Is er een beetje goede draagriem bij de EOS5DMarkII geleverd ? Kleur ?
                              5DMarkII+ Canon 24-105 F4 IS USM L+Canon 70-200 USM F2.8L + 50mm 1.8 + Speedlite 550EX + ..
                              Fuji Finepix F30

                              Comment


                              • Re: Canon 5D Mark II

                                Oorspronkelijk geplaatst door tinky-winky Bekijk bericht
                                Is er een beetje goede draagriem bij de EOS5DMarkII geleverd ? Kleur ?
                                Ik denk een paarse .....
                                Ik ben er klaar mee.

                                Comment

                                Working...
                                X