Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon teaser campaign - 5Dmark II?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon teaser campaign - 5Dmark II?

Oorspronkelijk geplaatst door stapperke Bekijk bericht
    evenveel moeite steken in hun QC als in hun promotiecampagne.
    veel moeite? één teaserke en 't is al aan't spannen.
    wacht toch gewoon een keer af? je weet wanneer ze't gaan vertellen ...

mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Volledig mee eens, ik vind dat het stilaan kinderachtige vormen begint aan te nemen.
      Ik hoop maar dat ze evenveel moeite steken in hun QC als in hun promotiecampagne.
      Want laten we eerlijk zijn, het zou wel pijnlijk zijn als dit toestel met gelijkaardige toestanden wordt geconfronteerd als de 1DIII...
      Ik denk dat je best ofwel zo snel mogelijk gaat terug fotograferen ofwel een Nikon kopen
      1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Volledig mee eens, ik vind dat het stilaan kinderachtige vormen begint aan te nemen.
        Ik hoop maar dat ze evenveel moeite steken in hun QC als in hun promotiecampagne.
        Want laten we eerlijk zijn, het zou wel pijnlijk zijn als dit toestel met gelijkaardige toestanden wordt geconfronteerd als de 1DIII...
        Kinderachtig? Ze spelen gewoon in op de hype die op 't internet floreert over de opvolger van de 5D. En die hype hebben ze zelf niet gecreerd he
        http://www.dannydemeyer.be

Comment

Kinderachtig? Zoals die fake Chuck Westfall zelf zegt is dit geniale marketing, alle internetfora staan er vol van, zelf jij doet mee. Betere reclame kun je je niet bedenken en nog gratis ook.

"I’m extremely happy with how our marketing campaign for the new “5D Mark II” is being received around the Internet. People are talking about it, people are searching the Internet every second for new information and technical details, emotions are running high, it’s simply marketing at its best."

Comment

Zelfs slechte reclame is reclame...
            Het zal voor iedereen afwachten blijven. Ik ben al mijn centjes bij mekaar aan het schrapen om te sparen voor een 5D. Hopelijk klopt de verwachte prijs van 2500 euro een beetje al vrees ik er wat voor.
            5DMarkII+ Canon 24-105 F4 IS USM L+Canon 70-200 USM F2.8L + 50mm 1.8 + Speedlite 550EX + ..
            Fuji Finepix F30

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D Bekijk bericht
              Een 24 MP Canon is ook 12 MP en ook 6 MP.
              21 MP wordt dan 10 MP en 5MP.

Jan.
              oebedoelje?
              mijn fotosite

Comment

Effe duidelijk stellen, ik ben sowieso niet van plan van een nieuwe body te kopen dit jaar, en waarschijnlijk ook niet volgend jaar, toch niet als ik gespaard blijf van tegenslag (dure herstelling, diefstal...). Mijne 30D zal het nog eventjes moeten doen.
                Ik ben dus zeker gene gadgetman, of gear-freak die altijd het laatste snufje moet hebben.
                Wat ik eigenlijk wilde stellen, de verwachtingen zijn nu hoog gespannen, dus het is te hopen dat ze deze kunnen inlossen.
                En dan heb ik het niet alleen over de aanwezige features en megapixels, maar ook over betrouwbaarheid en robuustheid.
                Ik mag zeker niet klagen van mijn toestel, en ben dus nog steeds een tevreden Canon-gebruiker, maar dat wilt niet zeggen dat we niet kritisch mogen zijn.
                Ik heb jammer genoeg toch de indruk dat ze de laatste tijd een paar steken hebben laten vallen (AF-issues op 1D, error99-problemen (zie topic in dit forum), als Konijnenberg op zeker moment meer dan 20 40D's in herstelling heeft voor dit probleem dan vind ik niet dat je dat zomaar kan negeren).
                Als zulke zaken gebeuren met een toestel waar ze nu zo'n hype hebben rond gecreëerd, dan is dat toch vrij pijnlijk.

Dus ik hoop dat ze hun zaken een beetje meer onder controle hebben !!

En verder heb ik hier niet veel meer over te zeggen...
                Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanVG Bekijk bericht
                  oebedoelje?
                  Moetikhiernuechtopantwoorden ?

De 15 MP 50D heeft sRAW1 met 7,1 MP en sRAW2 met 3,8 MP.

Ik veronderstel dat de 5D opvolger ook sRAW1 en sRAW2 heeft.

Jan

Comment

Net even gekeken, vet is VOLLE maan

Peter.
                    www.dpix.nl event photography

Comment

Working...
                    X