Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

doosje voor batterijen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Z900,

Ja heel aardig. Ik had op de site bij vraag en antwoord een vraag gesteld ofdat er misschien hoesjes of opbergdoosjes beschikbaar waren om hun batteryen in op te bergen. Twee dagen later kreeg ik antwoord dat ze die hoesjes hadden gebruikt bij een actie en dat ze er nog wel een paar op voorraad hadden. Ik moest even mijn adres mailen en ze zijn vandaag nog verstuurd. Ik zou dus ook even een mailtje sturen.

Greetz,

Neo
    IF you do something, DO IT GOOD!!!

Comment

Rekkertje rond de 4 pas geladen batterijen, en in een plastic boterhamzakje die handel
      Albums : http://fotografiepeterderycke.be
      Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

Comment

Originally posted by Oberon
        @ Mick,

Waar heb je dat tasje van Lowepro om die 4 paar AA batterijen ergens gevonden a.u.b.?
        Op hun website vind ik het niet terug.
        Heb je dat hier in België ergens in een winkel gevonden?

Thanks he,

Ik heb dat Loweprotasje gekocht bij Bartok in Hasselt, verleden jaar.
        ik zag 't toevallig in hun rek liggen.
        Het is de D-Res5 en kan ook dienen om DV cassetes in op te bergen.

Maar er kunnen dus ook AA batterijen in.
        Meer info op de site van Lowepro:
        http://www.lowepro.com/pages/series/dres/dres5.html

Comment

GP heeft ook mij om m'n adres gevraagd om een setje op te sturen... Zeker hele aardige jongens daar..!

Comment

Mij hebben ze er ook beloofd maar ik moest effe wachten want de stock was uitgeput... Hoe zou dat komen ??
            Canon met glas...

Comment

Ik heb er vandaag 3 gekregen en bovendien staken er een 10tal rolletjes pepermunt in de vorm van hun nieuwe batterijen 2100 bij.

ik dacht eerst dat het echte batterijtjes waren

Comment

Ik kreeg vanmorgen ook tel van een vriendelijke dame van GPBatteries uit St.-Niklaas om mijn adres gegevens te vragen zodat ze de hoesjes konden opsturen. Ben benieuwd
                Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

Comment

Hello,

Ik heb vandaag 3 zakjes voor AA batterijen ontvangen van GP Sint Niklaas en ook 10 rolletjes met pepermuntjes.
                  En dat juist voor ik in verlof ga. kan ik muntjes snoepen als ik op stap ga.
                  Werkelijk knap van GP. ongelooflijk dat dat nog gebeurt.
                  __Romain______________________________________________..

Comment

GP IS DE BESTE

ECHT EEN TOP SERVICE

ik heb alleen geen pepermunt gehad

Greetz,

Neo

P.s. Ik denk dat ik ze ga mailen om ook pepermunt te krijgen!!!
                    IF you do something, DO IT GOOD!!!

Comment

Ik koop ook alleen maar GP ... Maar ik heb ze nog nooit geproeft, dus ik weet niet of ze naar pepermunt smaken.
                      Ik zal er direrct eens eentje opeten...

Comment

om op de vraag van rik terug te komen: waarom geen simpele rekkertjes? de volle bind je per 2 samen, de lege laat je gewoon in je fototas rollen...
                        mvg,
                        Dieter

Comment

@ hoehel,

ik had een lowerpro tasje voor batterijtjes, maar met plaats voor een setje te weinig. Voor dat setje gebruikte ik dus altijd een rekkertje. Probleem is dat mijn fototas niet echt schokvrij is .. (off-roading) dus als ik de laatste set batterijtjes nodig had, hadden die steevast een eigen leven, of liever 4 eigen levens geleden, zodat ik eerst op zoek kon naar de batterijtjes.

de gratis tasjes die ik gisteren van GP ontvangen heb zijn fantastisch: compact, en ze houden de setjes goed samen

ach ja .. de pepermuntjes, verpakt als GP2100 zijn een mooie bonus en daarmee kan je de tasjes die alsnog leeg zijn voorlopig opvullen (tot als ze opgesnoept zijn, tegen dan moet je maar nieuwe GPtjes gekocht hebben)

Comment

ik had nog zo wat plastic doosjes van vijsjes of nageltjes uit de gamma.
                            Heb een servetje mooi gevouwen en dan passen daar perfect 4 batterijtjes in.
                            embee ::: nikon stuff

Comment

Heb net vandaag mijn zakjes ontvangen, met een heel pak rolletjes pepermunt.
                              Canon met glas...

Comment

Hallo,
                                Om mijn batterijtjes op te bergen gebruik ik een klein plat geldbeugeltje, genre gelijk ze op de Gentse Feesten uitdelen op "De dag van de lege portemonee's". Zo een portemoneetje kan juist gepast 4 batterijtjes bevatten.
                                Misschien een goede reden om naar de Gentse Feesten te gaan???
                                Barney

Comment

Working...
                                X