Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

doosje voor batterijen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: doosje voor batterijen

Oorspronkelijk geplaatst door Kerel Bekijk bericht
    hebben jullie al eens geprobeerd om 4aa kes in het Compact flash hoesje dat je er ieder keer bij krijgt te steken.

de cf kaart steekt al in een doesje en dan nog is in zo een zakje vond ik maar niks, maar er passen perfect 4AA kes in, iedereen heeft waarschijnlijk al 1of 2 cfkes gekocht, en zo een zakje zit er altijd bij handig en beschermend (zacht)
    Ik heb nog nooit een beschermhoesje gehad, wel een plastiek doosje en daar kunnen geen AA's of zelfs AAA's in.
    Ik heb kaartjes van Kingston, Transcend en Magicstor.
    Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Deze hoesjes zijn los verkrijbaar bij oa de Media Markt en kosten 1.50€ het stuk. (enkele maanden geleden)

groetjes

Luc

Oorspronkelijk geplaatst door Z900 Bekijk bericht
      Hallo Rik,

Ik zat ook met het probleem van 4 AA-tjes op te bergen in .....

Bij GP-batteries werd op een gegeven moment bij de 2000mAh versie een
      bag (hoesje)geleverd; via de telefoon aan GP Holland gevraagd of ze deze ook los
      verkopen, niet dus, maar mijn adres gegeven en voila 10st. opgestuurd gekregen.

Misschien een telefoontje waard?

mvg,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kerel Bekijk bericht
        hebben jullie al eens geprobeerd om 4aa kes in het Compact flash hoesje dat je er ieder keer bij krijgt te steken.

de cf kaart steekt al in een doesje en dan nog is in zo een zakje vond ik maar niks, maar er passen perfect 4AA kes in, iedereen heeft waarschijnlijk al 1of 2 cfkes gekocht, en zo een zakje zit er altijd bij handig en beschermend (zacht)
        Passen er perfect in en weer een idee rijker.
        Mvg,
        SW
        BD1071BE

Comment

ik heb me een jaar of 2 geleden op photokina een zakje van Hama gekocht voor paar euro's. dient normaal voor geheugenkaarten in te steken.
          maar er passen mooi 5 batterijen voor SB-800 in. In meeste zakjes kunnen er maar 4 batterijen in, juist 1 te kort voor sb800.

www.loft6.be

Comment

Kauwgom 'sportlife' kun je tegenwoordig kopen in grijze plastic doosjes.
            Als de kauwgom op is, kunnen er 6 batterijen in. (Bij aankoop zit er ook nog een blokje notitiepapiertjes in, soms ook handig, maar daar koop je het niet voor. )

Comment

Wat is een mens toch vindingrijk .
              Mvg,
              SW
              BD1071BE

Comment

voila se een voorbeeldje hoe ik het al jaren doe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Z900 Bekijk bericht
                  Hallo Rik,

Ik zat ook met het probleem van 4 AA-tjes op te bergen in .....

Bij GP-batteries werd op een gegeven moment bij de 2000mAh versie een
                  bag (hoesje)geleverd; via de telefoon aan GP Holland gevraagd of ze deze ook los
                  verkopen, niet dus, maar mijn adres gegeven en voila 10st. opgestuurd gekregen.

Misschien een telefoontje waard?

mvg,
                  Kan je ook los kopen hoor, eens in de mediamarkt gezien.
                  www.katrijnmichiels.be | blog

Comment

Ik kan het formulier op de site niet verzenden (geprobeerd in Firefox, opera en internet explorer..)
                    Kan iemand mij het emailadres geven (pm)
                    www.katrijnmichiels.be | blog

Comment

Ik heb die "zakjes" van GP in de Mediamarkt (Sint-Pieters-Leeuw) zien liggen. Je kon ze kopen voor AAA en AA batterijën. Toch ga ik straks is zoeken naar die harde plastieken doosjes want ik heb ook van die zakjes van GP al enige tijd en die blijken te ontladen als je ze boveneen zet in je tas (contactpunten tegeneen). We'll see ...

Comment

Working...
                      X