Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Originally posted by Luke
4 zakjes gekregen en 10 rolletjes snoep.
Toch maar een bedankje sturen!
GP Batteries heeft me vandaag opgebeld en vroeg gewoon hoeveel moet je er, 5, 10, ... das dan zo'n moeilijke keuze, je mag niet te veel en niet te weinig... denk dat ik een gulden middenweg heb gevonden. Maar moet toegeven dat de dienst of toch de vriendelijkheid super was, die dame was zeer beleefd. De diensten van GP Batteries en het bedrijk zijn prachtig!!!
<font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">
Heb al een 10-tal dagen een vriendelijke mevrouw aan de telefoon gehad met de vraag hoeveel zakjes, maar nog niets ontvangen ... Jullie hebben meer geluk.
Originally posted by svenny007
eindelijk ik heb na 3 maanden ook 5 zakjes toegestuurd gekregen met 4 rolletjes paperrmunt van GP batteries.
ik was dat al vergeten zelfs
dus mensen die nog niets gekregen hebben er is nog hoop
Toeval of niet, ik heb maandag ook mijn setjes ontvangen. was het ook al totaal vergeten, toen ik werd opgebeld, zei de vrouw dat de voorraad op was en dat die binnen een week terug werd aangevuld, misschien een fout bij leverancier, of ... nuja we hebben het ontvangen
<font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">
Ook maandag ll. de 10 GP batteriezakjes ontvangen waarvan eentje gevuld met muntjes. Had er al een paar keer voor gemaild en een mevrouw vertelde me dat deze hoesjes gemaakt worden in China en ze erop wachtte maar ze in elk geval zou bezorgen. Dit is dus nu geschied. Met dank natuurlijk aan GP.
Same here... was het vergeten, vond het lullig dat ze er beloofd hadden en niets meer lieten weten, maar blijkbaar zijn er toch nog mensen (en bedrijven) die klanttevredenheid op prijs stellen.
We zijn inmiddels zes jaar verder, maar de ultieme oplossing lijkt gevonden (?): plastic doosjes voor 4 AA batterijen, aan elkaar te klikken zodat er 8 stuks in passen (of: de lege in het groene doosje en de volle in het rode - omgekeerd kan óók !). Te koop bij Digital Street: zie http://www.digitalstreet.nl/product_...kojuq0pm87ig84. 4,95 euro per setje. MAAR: forfait van 25 euro voor levering via UPS. Vijf setjes kostten me dus 50 euro, wat wel veel is voor wat plastic. Maar ik MOEST ze hebben, want ik werd tureluurs van die rondslingerende "pillen"... .
Ik heb thuis een soort doorschijnend tupperware bakje met deksel gevonden waar AA batterijen perfect rechtopstaand inpassen. Kopje omhoog = opgeladen, kopje omlaag = plat. Soms moet je gewoon eens in de kasten rommelen.
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzeleBekijk bericht
Ik heb thuis een soort doorschijnend tupperware bakje met deksel gevonden waar AA batterijen perfect rechtopstaand inpassen. Kopje omhoog = opgeladen, kopje omlaag = plat. Soms moet je gewoon eens in de kasten rommelen.
Ik moet daar met mijn vingers afblijven van mijn vrouw
Hubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
hebben jullie al eens geprobeerd om 4aa kes in het Compact flash hoesje dat je er ieder keer bij krijgt te steken.
de cf kaart steekt al in een doesje en dan nog is in zo een zakje vond ik maar niks, maar er passen perfect 4AA kes in, iedereen heeft waarschijnlijk al 1of 2 cfkes gekocht, en zo een zakje zit er altijd bij handig en beschermend (zacht)
Comment