Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ik zoek een bij mij passende slr

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: ik zoek een bij mij passende slr

Oorspronkelijk geplaatst door timefreezer Bekijk bericht
    hub2805 is toch correct... maar jij ook.

De niet-entry modellen (de D80 laten we er even uit) hebben geen Digital Vari-program (Auto, Portret, enz...) en hebben dus ook geen automatisch openfloepende flash.
    In A, P, S en M floept de flash nooit uit, bij geen enkele Nikon.
    In welke categorie valt de D80?
    Sommige zeggen dat het een semi-pro cam is. Imo is de DXXX reeks de semi-pro reeks, de DX de pro en de DXX de entry level reeks. De D80 valt dus imo onder de entry's.
    Nikon denkt waarschijnlijk ook zo want ze voorzien hem ook van Auto mode en scene modes met als gevolg; automatische openfloepende flash. Zie hier op dpreview onder Pop-up flash.
    Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Wat lopen wij ons hier druk te maken. Topic starter dumpt een vraag, verschillende leden nemen de moeite te reageren maar vanaf de dag erna is Sefke niet meer thuis. Ik wacht totdat hij terug is van "vakantie".
      groet, Rik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rik6230 Bekijk bericht
        Wat lopen wij ons hier druk te maken. Topic starter dumpt een vraag, verschillende leden nemen de moeite te reageren maar vanaf de dag erna is Sefke niet meer thuis. Ik wacht totdat hij terug is van "vakantie".
        Nog straffer ... TS schrijft zich in, stelt deze vraag en verdwijnt met de noorderzon.
        Is vermoedelijk beginnen beseffen dat zijn onzin hier compleet door de mand gevallen is.
        .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
        ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Decapix Bekijk bericht
          Nog straffer ... TS schrijft zich in, stelt deze vraag en verdwijnt met de noorderzon.
          Is vermoedelijk beginnen beseffen dat zijn onzin hier compleet door de mand gevallen is.
          Misschien heeft hij ingezien dat een DSLR niet bij hem past.
          Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Als hij aandringt wil ik eventueel mijn Pentax toch nog ruilrn voor zijn D300.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
            X