Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nikon D700 ?
Collapse
X
-
-
Re: Nikon D700 ?
Oorspronkelijk geplaatst door SPeedygonzales Bekijk berichtEr bestaat een Nikon grip kit voor de D300 ( dus ook voor de 700 ) met alles in, grip,batterij,lader,afdekklepje voor +-380 euro bij art en craft.
Ging mss voor de D300, maar eenmaal in men handen doe ik het toch niet.
Eenmaal de "pro" body's gewoon is het zo moeilijk terug te keren. Een body met apparte grip is toch niet hetzelfde, en ja ik gebruik de grip constant .
Het grote voordeel voor mij van de D700 is dat hij een ingebouwde flits heeft die je als commander kan gebruiken en bijna 1.500 EUR goedkoper is dan een D3. Voor dat prijsverschil koop je al een leuke lens...
Soms overweeg ik de D3 terug te verkopen en een D700 te bestellen, maar als je de D3 dan vastpakt en vergelijkt met de D300, dat is appels met peren vergelijken.
JosMeerdere zwarte kastjes waar Nikon opstaat en ook enkele doorzichtige zwarte buizen met dezelfde vreemde opdruk...
Comment
-
Gelukkig zit er ook op de D700 geen direkt print knopje
Greetz richD700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DPaul Bekijk bericht
D700 lijkt een goede zet, ware het niet die floep-up flash.
Als je tussen collega's fotografen staat en dat ding floept plos ongecontroleerd naar boven...
Oei, wat heb ik nu weer gezegd.
DPaul.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Josp Bekijk berichtToestel met vaste grip is gewoon veel stabieler zoals al eerder is geschreven, zeker met zware lenzen en als je grote handen hebt.
Jos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Josp Bekijk berichtVolledig mee eens, je kan een body zoals de D2x of D3 niet vergelijken met een D300 met grip. Heb zelf een grip overwogen voor de D300 maar had toen ook een D2x. Uitgeprobeerd bij Konijn, geen grip gekocht. Toestel met vaste grip is gewoon veel stabieler zoals al eerder is geschreven, zeker met zware lenzen en als je grote handen hebt.
Oorspronkelijk geplaatst door Josp Bekijk berichtHet grote voordeel voor mij van de D700 is dat hij een ingebouwde flits heeft die je als commander kan gebruiken en bijna 1.500 EUR goedkoper is dan een D3. Voor dat prijsverschil koop je al een leuke lens...Hubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk berichtGROL
Roooaaaarrr bedoel je zeker"I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk berichtGrol??
Roooaaaarrr bedoel je zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Silver Roller Bekijk berichtNikon is vanaf de F5 bodys gaan maken met geintegreerde verticale grip
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DPaul Bekijk bericht..euhhh , wat bedoelt U ?
D700 lijkt een goede zet, ware het niet die floep-up flash.
Als je tussen collega's fotografen staat en dat ding floept plos ongecontroleerd naar boven...
Oei, wat heb ik nu weer gezegd.
DPaul.
Alsof profs zich bezighouden met het gereedschap van een collega.
Ze storen zich vaker aan amateurs met een veel te dure camera (D3) die hen in de weg lopen.
Comment
-
.......
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk berichtMogen de gevorderde amateurs en de pro's de dierentuin niet meer in dan?
Dave
Vind ik ook raar Ik wist niet dat je ,zogauw je een pro toestel hebt,ook bepaalde etiquetteregels moet volgen.Nog liever geen foto nemen dan op dat BBQ feestje verschijnen met een D3.
Ja een nieuwe Porsche mag je ook niet overal parkeren hé.Alleen vergeten ze dat de Porsches en Bentleys onder de fototoestellen eigenlijk de Seitz (
http://www.letsgodigital.org/en/1040...oramic_camera/ ) en andere monsters zijn. Een D3 is in feite een VW Passat Td.Mag je gerust mee naar de dierentuin hoor
WalterD850
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk berichtIt certainly does look like Nikon have dropped a nice package into the D700, a good place in the market too. Not everyone will be happy of course, you just have to read dpreview to see that my North American cousins are ready with classaction law suits and biting each other's heads off about it.
Dave
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk berichtMeer toeters en bellen, ja, en de beter bodykwaliteit van Nikon ja, maar het is en blijft een cropcamera. punt.
dan is wat meer zoombereik een pluspunt
mijn volgend toestel zal voor 99% zekerheid de D300 worden of de opvolger daarvan
Comment
Comment