Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Net even naar Art&Craft gebeld of ze reeds een leveringstermijn kenden en een eventuele prijs.
De EERSTE levering wordt voorzien voor eind juli. Het zal echter mondjesmaat binnenkomen. De listprijs voor een D700 is vastgesteld op €2.699 maar als je voor intekent bij Art&Craft zal je "slechts" €2.499 betalen.
Net even naar Art&Craft gebeld of ze reeds een leveringstermijn kenden en een eventuele prijs.
De EERSTE levering wordt voorzien voor eind juli. Het zal echter mondjesmaat binnenkomen. De listprijs voor een D700 is vastgesteld op €2.699 maar als je voor intekent bij Art&Craft zal je "slechts" €2.499 betalen.
Ze halen de trukendoos weer open.
Daarna kost die cam gewoon 2499....
"I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."
Wanneer zullen de D300's te koop worden aangeboden tweedehands?
Dat zal best meevallen.
Natuurlijk zijn er altijd mensen die het nodig vinden om met deze mode trend mee te gaan.
Als je rustig aan doet dan komt vanzelf het moment dat je een keer moet gaan updaten. Op dat moment ga je pas de markt verkennen.
Dus voor mij zal dat misschien de D500 of de D900 worden.
De D200 krijgt dan een mooi plaatsje in de vitrine bij al die andere camera's waar ik veel foto plezier van heb gehad.
mvg
Antoine
Ik denk toch dat ik die D700 ga aankopen, heb een tijdje geleden allemaal lenzen gekregen van mijn vader omdat die stopte met zijn hobby...
Zijn allemaal lenzen voor FF, dus ideaal voor die D700.
Allemaal lichtsterke lenzen, dus het zou dan wel eens goed kunnen dat ik overstap. 1 ervan is een 35-70 mm f2.8 schuifzoom, zou naar het schijnt nog steeds een schitterende zoomlens zijn....
Forum voor discussies, vragen en antwoorden over objectieven en andere optische toebehoren zoals lenzen en filters. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuwe lens, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...
"I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."
Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_DogBekijk bericht
Ik denk toch dat ik die D700 ga aankopen, heb een tijdje geleden allemaal lenzen gekregen van mijn vader omdat die stopte met zijn hobby...
Zijn allemaal lenzen voor FF, dus ideaal voor die D700.
Allemaal lichtsterke lenzen, dus het zou dan wel eens goed kunnen dat ik overstap. 1 ervan is een 35-70 mm f2.8 schuifzoom, zou naar het schijnt nog steeds een schitterende zoomlens zijn....
Comment