Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fujifilm S100FS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Fujifilm S100FS

    Oorspronkelijk geplaatst door Spotterke Bekijk bericht
    Loodgieterke zit ge al op rhodos ondertussen??(in de hoop dat ge dit leest)die fuji zou ik graag is in real life zien.Ik ben er nog steeds over aan het twijfelen om mijn D50 weg te doen voor die fuji.Ik zit namelijk momenteel in rhodos en ge gaat hem hier goe kunnen gebruiken denk ik.Zalig weertje hier!!!!
    Grts from a sunny rhodos.
    Ik ben net aangekomen als je mij wilt ontmoeten moet je snel zijn
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

    Comment


    • #47
      Re: Fujifilm S100FS

      Blauw schip?
      En nog steeds supercontent met de S100FS. Ook met het acculeven.
      Flickr één
      Flickr two

      Comment


      • #48
        Re: Fujifilm S100FS

        Oorspronkelijk geplaatst door bigfoot46 Bekijk bericht
        Blauw schip?
        En nog steeds supercontent met de S100FS. Ook met het acculeven.
        Nene is mor een zwanske ik moet hem nog halen maar ik heb deze gemaakt in 2005 met de Fiji 7000, ik was toen ook in rhodos maar voor 1 dag op rondreis met dit bootje we hebben toen 7 griekse eilandjes gedaan maar nu willen we meer spenderen op rhodos zelf . Maar de S100FS ga ik kopen heb hem ondertussen bij nelissen in de hand gehad en amai wat een droom zeg en odertussen heb ik reeds een koper voor men Fuji 7000 dus dat is ook in orde wees gerust hij komt er Gr beste vrienden
        Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

        Comment


        • #49
          Re: Fujifilm S100FS

          Wanneer kom je aan?
          Marc

          Nikon D50 + Nikkor AF-S DX 18-70mm f3.5-4.5 ED + Tamron 70-300+1GB SD card

          Comment

          Working...
          X