Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alpha 700

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Alpha 700

Oorspronkelijk geplaatst door vision*R Bekijk bericht
    Misschien even zeggen dat de mijne besteld is. Bij Sony Style, dus ik ga ervan uit dat ik toch redelijk first-hand gegevens heb... In de week van 15 oktober zal er een eerste shipping gebeuren van Sony, dus die camera's zullen in de tweede helft van oktober in de winkels liggen. Helaas zat mijn bestelling niet meer in die eerste shipping, maar wel in de tweede shipping die op 5 november zal gebeuren.
    Laat dan eens weten wat je ervan vindt hé.
    Ik ben alvast benieuwd.
    Als de feedback de komende maanden OK is, dan wordt mijn 7D ook vervangen .
    Last edited by K-2; 15 oktober 2007, 09:55.
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pisseblom Bekijk bericht
      leuk vergelijken

The Latest on Digital Cameras, New Cameras, Scanners, Printers, & More. Current Digital Camera Reviews, Specifications and Comparison Shopping!

(voor wat het waard is)
      De A700 studio shots (Still Life & Multi) zijn upgedate naar Extra-Fine JPEG quality op imaging-resource.
      Op 100% zijn verschillen in detail tussen A700 en 40D duidelijk zichtbaar en dit op alle ISO niveau's.Op A3+ prints (ISO 100, afdrukken van gelijke grootte, en ongewijzigd) zijn de verschillen minder uitgesproken maar toch nog vrij goed zichtbaar,kan ook een gevolg zijn van het betere contrast in het A700 beeld.

Comment

Het hangt toch van de condities af... ook welke lenzen zijn gebruikt. Op grond van deze testen zou ik nog geen keuze willen of kunnen maken. Ik wil het apparaat zien en voelen en uitesten in een winkel met mijn eigen objectieven. Ik wacht nog een maandje.
        test

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pisseblom Bekijk bericht
          Het hangt toch van de condities af... ook welke lenzen zijn gebruikt. Op grond van deze testen zou ik nog geen keuze willen of kunnen maken. Ik wil het apparaat zien en voelen en uitesten in een winkel met mijn eigen objectieven. Ik wacht nog een maandje.
          Klopt veel hangt van de lens af, nochtans heb ik de 40d beelden, met de comparotor beschikbaar op imaging resource, ook eens vergeleken met de a100, en ook de A100 met de A700. Raar he !!

Volgende kan ook eens interessant zijn om te lezen/zien:

vind kleur rendering in foto met wolken opvallend, (p)review is goed, maar opletten heb de indruk dat persoon Sony minded is.

Op dyxum.com volgende foto's (jpeg's) gevonden, genomen in toch wel vrij extreme licht condities. In RAW, ja en dan noch, maar in JPEG !!!
          Kijk ook eens naar de kleuren.
          Since being under the weather the last few days, today was the first time I've really been able...

Comment

Wow, die laatste beelden doen mij nog meer goesting krijgen om de A700 uit te proberen. DRO was een mooie toevoeging op de A100, maar aangezien ik altijd RAW+JPEG schiet, kon ik het helaas niet gebruiken. Het doet zijn werk wel goed, moet ik zeggen.

't Is erg close tussen de 40D en de A700 als je de beelden vergelijkt. Ze doen het beide beter in sommige omstandigheden.
            Last edited by vision*R; 24 september 2007, 21:46.
            α77 | 16-50 f/2.8 SSM | 70-200G f/2.8 SSM | CZ 16-80 | Tamron 90 f/2.8 | 50 f/1.4 | 28 f/2

Comment

Hiermee kan je het toestel alvast van buiten leren.
              De handleiding staat online: http://esupport.sony.com/US/perl/mod...00&region_id=1

Comment

Bedankt Troske

Comment

In het NL fotoblad FOCUS van deze maand een test gezien van zowel de 40D als de Alpha 700.
                  De A700 scoort iets (een halve punt) minder w.b. witbalans en scherpstelling (meen ik).
                  Over het algeheel een goede recentie, dat geld ook voor de Canon.
                  Het eindoordeel is voor deze twee camera's is gelijk ze krijgen beiden een 8.5.
                  Voor wat het waard is....
                  test

Comment

Steve digicams review:

Tech Talk - Discuss PC Hardware, Software, Internet and Other Technology

quote:
                    Sony has obviously become a quality producer of prosumer dSLRs. I would not hesitate to recommend the alpha 700 to anyone seeking the latest and greatest that modern dSLR technology has to offer. Please have a look at our Sample Photos to see for yourself. You know that our sample shots are straight from the camera, not manipulated or edited. Please, take a look at the shots and check with our recommended vendors for the latest prices and kits available.
                    test

Comment

Ik mag de mijne deze avond gaan oppikken
                      "In all things, the supreme excellence is in simplicity."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cisco Bekijk bericht
                        Waar heb je hem besteld?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Troske Bekijk bericht
                          Waar heb je hem besteld?
                          Sony center.
                          Een tijdje geleden (3weken of zoiets) gereserveerd.
                          "In all things, the supreme excellence is in simplicity."

Comment

De eerste hier ? Ik ben benieuwd.

Comment

Post je dan wat foto's?
                              https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

De mijne is vandaag geshipped en wordt maandag geleverd Hij zat dus toch nog bij de eerste lading van Sonystyle. Ik post maandag zeker een aantal foto's.
                                α77 | 16-50 f/2.8 SSM | 70-200G f/2.8 SSM | CZ 16-80 | Tamron 90 f/2.8 | 50 f/1.4 | 28 f/2

Comment

Working...
                                X