Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alpha 700

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Alpha 700

Oorspronkelijk geplaatst door starsofglass Bekijk bericht
    Weer een ander type batterij trouwens? Ik hoop dat ze es met goedkopere laders uitkomen, of dat andere merken universele laders maken waar de Alpha batterijen op geladen kunnen worden, want bij de A100 is een dubbele lader van 165 euro de enige optie als de bijgeleverde lader de geest geeft
    Maarre alle verkochte 100's vallen toch nog onder garantie ?
    Dus als de lader stuk gaat moet sony die toch vervangen ?

of het moet één of andere grijze import zijn natuurlijk ....
    As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
    like.no.other

Comment

Vallen batterijladers onder garantie? Ik leer bij Maar ja, kan ook zijn dat je er één verliest of zo, of gewoon één extra wil. Voor allerhande Sony-batterijen vind je universele laders, behalve die van de A100.
      Mijn foto's en fractals
      Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

Comment

ze hadden gewoon bij die np-fm50 moeten blijven (de batterij vd 505/707/717/828/r1)
        Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tricky Bekijk bericht
          Na afloop van de Sony Experience Days in Keerbergen (Semcom) vond de officiële Belgische voorstelling plaats van de Alpha700. Een productietoestel was trouwens aanwezig op deze dagen (leuk ding trouwens).

De prijs zou het dubbel van deze van de Alpha100 zijn (momenteel € 699). In de winkelrekken eind oktober.

Meer info in de vorm van krant- en tijdschriftartikelen.
          Onze lokale fotohandelaar had vandaag contact met de Sony dealer... daar werd hem gemeld dat we voor eind november niet veel moeten verwachten...
          https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

Onze lokale fotohandelaar had vandaag contact met de Sony dealer... daar werd hem gemeld dat we voor eind november niet veel moeten verwachten...

Eind november !!! Ik baal hier heel erg van

Dan toch maar gaan overstappen ???
            test

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pisseblom Bekijk bericht

Eind november !!! Ik baal hier heel erg van

Dan toch maar gaan overstappen ???
              Een Nederlandse dealer meldde mij vandaag dan weer eind oktober. Ik snap er niks meer van.... Wat een marketing....

Comment

volgens mij zitten die dealers ook maar op wat geruchten te gokken...
                die gaan af op de geruchten van sony europa, en die op hun beurt weer van sony wereldwijd
                Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

Comment

de body en de kit met de 18-70 zou in oktober gereleased worden.
                  De kit met de 16-105 pas in november.
                  Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door starsofglass Bekijk bericht
                    Vallen batterijladers onder garantie? Ik leer bij Maar ja, kan ook zijn dat je er één verliest of zo, of gewoon één extra wil. Voor allerhande Sony-batterijen vind je universele laders, behalve die van de A100.
                    waarom niet ?
                    wordt toch bij de camera geleverd he ?

als je een extra wilt is het iets anders natuurlijk
                    As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
                    like.no.other

Comment

• Re: Alpha 700

camera labs full review
                      review canon 40 d -
                      vergelijking met: Sony Alpha DSLR-A700

" Sony’s second ever DSLR, the Alpha A700 is likely to be the Canon EOS 40D’s other major rival. Costing just a little more, the A700 boasts three major benefits over the 40D: a higher resolution 12.2 Megapixel sensor, a great-looking screen with four times the detail, and crucially, built-in anti-shake facilities. Sony’s also fitted an HDMI port, although unusually though for the gadget giant, the A700 isn’t equipped with Live View facilities, and unlike Canon and Nikon, there’s also no wireless options.

The A700 is ultimately a less ‘professional’ camera than the 40D and D300, instead targeting high-end enthusiasts. The choice between it and the EOS 40D will very much depend on weighing up which feature-set you prefer. "
                      Last edited by pisseblom; 13 september 2007, 08:22.
                      test

Comment

http://photoclubalpha.com/2007/09/15...lity-revealed/

Voor de liefhebbers. Raw files.

Comment

Photoreview Australia met een fullreview -

een positieve review allemaal negensen een Editor's Choice (voor wat het waard is), de waardering in cijfers is gelijk aan de fullreview met de Canon 40D, maar ik proef in de conclusie toch een iets meer enthousiasme voor de Alpha.
                          Last edited by pisseblom; 21 september 2007, 09:08.
                          test

Comment

leuk vergelijken

The Latest on Digital Cameras, New Cameras, Scanners, Printers, & More. Current Digital Camera Reviews, Specifications and Comparison Shopping!

(voor wat het waard is)
                            Last edited by pisseblom; 22 september 2007, 09:04.
                            test

Comment

Misschien even zeggen dat de mijne besteld is. Bij Sony Style, dus ik ga ervan uit dat ik toch redelijk first-hand gegevens heb... In de week van 15 oktober zal er een eerste shipping gebeuren van Sony, dus die camera's zullen in de tweede helft van oktober in de winkels liggen. Helaas zat mijn bestelling niet meer in die eerste shipping, maar wel in de tweede shipping die op 5 november zal gebeuren.
                              α77 | 16-50 f/2.8 SSM | 70-200G f/2.8 SSM | CZ 16-80 | Tamron 90 f/2.8 | 50 f/1.4 | 28 f/2

Comment

Ben erg benieuwd, twijfel nog tussen de Canon 40D of de A700.
                                test

Comment

Working...
                                X