Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D3 en D300 aangekondigd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: D3 en D300 aangekondigd

photoguy is een serieuze handelaar

ik betwijfel dat ze grijze import aanbieden
    foto als spiegel of als venster?

Comment

Geen idee wat dit betekent maar het kan altijd voor iemand bruikbaar zijn.

Ook even opmerken dat MR van LL na jaren Canon nu ook een D300 heeft.
      Een review volgens de alom bekende MR aanpak volgt nog wel.

Jan.

Comment

leuke link van nikon:

KLIK MIJ

Nikon D200 | 8/3,5 | 35/2.0 | 50/1,8 | 90/2,8 | 28-75/2,8 | 18-270 | 100-300/4 | 1,4 tc | SB600

Comment

In Duitsland hebben is de D300 al losgelaten op het grote publiek. Daar is men ook positief over de hoeveelheden. Zelfs de winkelketen Karstadt heeft er al op vooraad.

Gelezen op http://www.dslr-forum.de/showthread.php?t=261159

De vraag is zal dit ook zo zijn morgen in 'den Belgique'?

Comment

Blijkbaar wel : Nikon D300 Body BE start verkop 28 nov.
            http://www.fotokonijnenberg.be/produ..._product=49128

Was vandaag ook in enkele fotografie-winkels in Brussel.
            Allen D300 aangeprijsd aan ongeveer 1630 € . Echter ALLEEN op bestelling MET voorschot en ZONDER belofte van leveringsdatum.
            Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm

Comment

Photoguy is inderdaad een serieuze fotohandelaar.

Ik heb maandag op een fotografisch evenement
              nog wat kunnen spelen met de D3 en 14-24mm,
              leuk lensje zeg. Ik heb wat beelden op mijn blog
              gezet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hbervoets Bekijk bericht
                Blijkbaar wel : Nikon D300 Body BE start verkop 28 nov.
                http://www.fotokonijnenberg.be/produ..._product=49128

Was vandaag ook in enkele fotografie-winkels in Brussel.
                Allen D300 aangeprijsd aan ongeveer 1630 € . Echter ALLEEN op bestelling MET voorschot en ZONDER belofte van leveringsdatum.
                Jeeez ! Bij Konijn € 1981,76... Voor dat verschil wacht ik liever. Dat is echt 'rip off' voor de ongeduldigen (of de rijken die die extra 350€ sowieso niet voelen) Voor dat geld heb je al bijna een SB-800.

Comment

Volgens mij slaan ze er een slaatje uit.
                  Iedereen ( nou ja bijna iedereen ) wil zo'n D300 dus kunnen vragen ze wat ze willen. Hebben ze in ieder geval de kerst pakketten voor het personeel er weer uit.

Comment

NL staat hier voor Niet Laatst :

Woensdag 28 november vindt van 10.00 tot 11.30 uur de premičre plaats van de nieuwe Nikon D3. Portret- en reisfotograaf Taco van der Eb heeft de nieuwe D3 inmiddels uitvoerig getest en zal u een uitgebreide demonstratie geven en al zijn persoonlijke tips & trucs met u delen.

Vrijdag 30 november vindt de overhandiging plaats van de eerste Nikon D3! Nick van de Bosch was de allereerste die bij Foto Konijnenberg NL zijn reservering plaatste voor deze noviteit. Hij zal de camera uit handen van de Deputy Country Manager van Nikon Nederland ontvangen. Rond 9.30 uur vindt de uitreiking plaats, waar ook Vereniging Natuurmonumenten bij aanwezig zal zijn. De reden van hun aanwezigheid is een spannende nieuwe samenwerking tussen Foto Konijnenberg, Nikon Nederland en Vereniging Natuurmonumenten. Vrijdag 30 november wordt hierover alles uit de doeken gedaan!

En (niet uit dit bericht)
                    De Koning der Belgen "krijgt" (?) op 28 nov zijn D300, zijn onderdanen hopelijk ook.
                    Last edited by hbervoets; 28 november 2007, 01:30. Reden: bijkomende data :

Comment

• D300 stond ook eerst 1615€ bij Rembrandt,

wekenlang,tot plotseling een prijsverhoging.Ik heb daarover gebeld,en men zegde dat ze door Nikon zélf op de vingers waren getikt.Het toestel mocht niet zo goedkoop verkocht worden.

Walter
                      D850

Comment

• Re: D300 stond ook eerst 1615€ bij Rembrandt,

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                        wekenlang,tot plotseling een prijsverhoging.Ik heb daarover gebeld,en men zegde dat ze door Nikon zélf op de vingers waren getikt.Het toestel mocht niet zo goedkoop verkocht worden.

Walter
                        En daar zouden ze dan wel eens mee in de problemen kunnen komen. Dar mag namelijk niet.

Tijd voor Nelie !!
                        Website : www.alextimmermans.com
                        Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
                        Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

Comment

• Re: D300 stond ook eerst 1615€ bij Rembrandt,

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                          Walter
                          Heb hetzelfde verhaal gehoord bij twee andere winkels eind september,
                          plots hadden ze hun prijs voor de D3 verhoogd met 500 ŕ 600 euro
                          nadat ze door Nikon op de vingers waren getikt. Had je ingeschreven
                          aan de lagere prijs, blijft die wel geldig.

Comment

Net een leuke mailtje ontvangen, mijn D300 ligt klaar voor ophalen.
                            Dat het maar snel weekend is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TrustNoOne Bekijk bericht
                              Net een leuke mailtje ontvangen, mijn D300 ligt klaar voor ophalen.
                              Dat het maar snel weekend is.

Proficiat!Beniewd naar je eerste indrukken!

Walter
                              D850

Comment

Pech voor mij ...
                                Foto Rembrandt heeft vandaag (naar eigen zeggen) slechts 2 D300 toestellen ontvangen...en uitgedeeld... en ... er zijn nog 2 wachtenden voor U.

http://www.coudenys.be heeft ze op voorraad. Hoeveel ? en aan hoeveel ??

Comment

Working...
                                X