Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
In Duitsland hebben is de D300 al losgelaten op het grote publiek. Daar is men ook positief over de hoeveelheden. Zelfs de winkelketen Karstadt heeft er al op vooraad.
Was vandaag ook in enkele fotografie-winkels in Brussel.
Allen D300 aangeprijsd aan ongeveer 1630 € . Echter ALLEEN op bestelling MET voorschot en ZONDER belofte van leveringsdatum.
Freeze the Ocean of Motion !Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm
Was vandaag ook in enkele fotografie-winkels in Brussel.
Allen D300 aangeprijsd aan ongeveer 1630 € . Echter ALLEEN op bestelling MET voorschot en ZONDER belofte van leveringsdatum.
Jeeez ! Bij Konijn € 1981,76... Voor dat verschil wacht ik liever. Dat is echt 'rip off' voor de ongeduldigen (of de rijken die die extra 350€ sowieso niet voelen) Voor dat geld heb je al bijna een SB-800.
Volgens mij slaan ze er een slaatje uit.
Iedereen ( nou ja bijna iedereen ) wil zo'n D300 dus kunnen vragen ze wat ze willen. Hebben ze in ieder geval de kerst pakketten voor het personeel er weer uit.
Woensdag 28 november vindt van 10.00 tot 11.30 uur de premičre plaats van de nieuwe Nikon D3. Portret- en reisfotograaf Taco van der Eb heeft de nieuwe D3 inmiddels uitvoerig getest en zal u een uitgebreide demonstratie geven en al zijn persoonlijke tips & trucs met u delen.
Vrijdag 30 november vindt de overhandiging plaats van de eerste Nikon D3! Nick van de Bosch was de allereerste die bij Foto Konijnenberg NL zijn reservering plaatste voor deze noviteit. Hij zal de camera uit handen van de Deputy Country Manager van Nikon Nederland ontvangen. Rond 9.30 uur vindt de uitreiking plaats, waar ook Vereniging Natuurmonumenten bij aanwezig zal zijn. De reden van hun aanwezigheid is een spannende nieuwe samenwerking tussen Foto Konijnenberg, Nikon Nederland en Vereniging Natuurmonumenten. Vrijdag 30 november wordt hierover alles uit de doeken gedaan!
En (niet uit dit bericht)
De Koning der Belgen "krijgt" (?) op 28 nov zijn D300, zijn onderdanen hopelijk ook.
Last edited by hbervoets; 28 november 2007, 01:30.
Reden: bijkomende data :
Freeze the Ocean of Motion !Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm
wekenlang,tot plotseling een prijsverhoging.Ik heb daarover gebeld,en men zegde dat ze door Nikon zélf op de vingers waren getikt.Het toestel mocht niet zo goedkoop verkocht worden.
wekenlang,tot plotseling een prijsverhoging.Ik heb daarover gebeld,en men zegde dat ze door Nikon zélf op de vingers waren getikt.Het toestel mocht niet zo goedkoop verkocht worden.
Walter
En daar zouden ze dan wel eens mee in de problemen kunnen komen. Dar mag namelijk niet.
Walter
Heb hetzelfde verhaal gehoord bij twee andere winkels eind september,
plots hadden ze hun prijs voor de D3 verhoogd met 500 ŕ 600 euro
nadat ze door Nikon op de vingers waren getikt. Had je ingeschreven
aan de lagere prijs, blijft die wel geldig.
Pech voor mij ...
Foto Rembrandt heeft vandaag (naar eigen zeggen) slechts 2 D300 toestellen ontvangen...en uitgedeeld... en ... er zijn nog 2 wachtenden voor U.
Comment