Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb zelf de Pixel Soldiers, maar die werken niet geweldig goed met de HVL-F42AM (blijft in standby modus springen, en moet dan weer op de camera 'geactiveerd' worden).
gisteren in een rapke een min of meer oldskool Minolta 70-210 3.5-4.5 AF lens voor, bijna letterlijk, een appel en een ei gescoord!
Zit een krasje aan de rand van het glas maar heeft gelukkig geen invloed op de foto's. Allee ja, is een mooie en goedkope aanvulling op mijn andere lenzen (Tamron 17-50 2.8 en Minolta 50mm 1.7) en ideale timing want vertrek over 2 weken op vakantie en dan zal dat beetje meer zoombereik wel handig uitkomen om de kinderen vanaf mijn luie ligstoel aan het zwembad te fotograferen
Nu nog eens hunten voor een externe flitser... lijkt me ook wel leuk om mee te spelen op feestjes en zo. Geen idee of die flitsers van Mecablitz iets waard zijn (http://www.fotokonijnenberg.nl/produ...af-1-sony.html) voor occasioneel/hobby gebruik...?
Ga dan voor de 50-AF1, is de opvolger vd 48-AF1. Ik heb de 50-AF1 en ben er content van. Bij de Sony flitsers heb je een 'Quick Shift Bounce-systeem' waardoor de schaduw consistent blijft als je de camera in verticale of horizontale positie houdt.
halo wat doe ik verkeerd met mijn alpha sony 200 als ik een foto neem het geef niet wat zie ik in de display wat ik wil fotograveren maar nu komt het ,als ik trug wil kijken of dat het goed is zie ik de foto met allemaal strepen er doorheen .Op de pc zijn het haarscherpe foto,s een prachtig beeld WIE WEET WAT IK NIET GOED DOED,of is de diplay stuk? mvg albert300
Comment