Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

'Het Sony Alpha Topic'

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: 'Het Sony Alpha Topic'

Bedankt voor de respons

Moet wel even mn rekening bekijken, want ik heb vandaag een nieuwe laptop mogen kopen
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

Comment

Het enige nadeel is de CA, denk ik ?
      Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
        Het enige nadeel is de CA, denk ik ?
        Ik vond dat net een positief punt, zelfs minder dan gemiddeld zou ik durven zeggen...

't enige waarvoor ik de lens zou laten is de AF eventueel...maar dat valt nog te bezien!

Comment

Zware kosten... Sigma 18-250mm en Sony 85mm 2.8 besteld en vandaag nieuwe laptop gekocht

We weten weer waarvoor we werken Ik hoop de 85mm snel te hebben, volgende week Theater Aan Zee fotograferen, kan ik hem goed testen
          "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
          500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
            Zware kosten... Sigma 18-250mm en Sony 85mm 2.8 besteld en vandaag nieuwe laptop gekocht

We weten weer waarvoor we werken Ik hoop de 85mm snel te hebben, volgende week Theater Aan Zee fotograferen, kan ik hem goed testen
            Ge laat er geen gras over groeien
            Veel plezier ermee!

Comment

Zijn er hier kenners van wireless triggers? (Het zou misschien beter passen bij Accessoires )

Wat denken jullie hiervan? Het is puur voor eigen gebruik en plezier, niet voor studiowerk ofzo...
              500px

Comment

Ik heb zelf de Pixel Soldiers, maar die werken niet geweldig goed met de HVL-F42AM (blijft in standby modus springen, en moet dan weer op de camera 'geactiveerd' worden).
                about.me/stijnv

Comment

Deel 1 van de vernieuwing is binnen, de 85mm ligt naast me De Sigma zou morgen moeten aankomen

woop woop
                  500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
                    Deel 1 van de vernieuwing is binnen, de 85mm ligt naast me De Sigma zou morgen moeten aankomen

woop woop
                    En al eens te goei mee kunnen spelen?

Comment

En de Sigma is ook aangekomen

Oorspronkelijk geplaatst door Portmixus Bekijk bericht
                      En al eens te goei mee kunnen spelen?
                      Nee Maar vanaf morgen fotografeer ik 11 dagen op een Theater/muziek festival in Oostende, daar zal ik al mn nieuwe aankopen grondig testen
                      500px

Comment

Veel plezier, Nick . Zullen wel hele leuke lenzen zijn .
                        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                          Veel plezier, Nick . Zullen wel hele leuke lenzen zijn .
                          Thx Er zullen wel foto's volgen de komende dagen!
                          500px

Comment

gisteren in een rapke een min of meer oldskool Minolta 70-210 3.5-4.5 AF lens voor, bijna letterlijk, een appel en een ei gescoord!
                            Zit een krasje aan de rand van het glas maar heeft gelukkig geen invloed op de foto's. Allee ja, is een mooie en goedkope aanvulling op mijn andere lenzen (Tamron 17-50 2.8 en Minolta 50mm 1.7) en ideale timing want vertrek over 2 weken op vakantie en dan zal dat beetje meer zoombereik wel handig uitkomen om de kinderen vanaf mijn luie ligstoel aan het zwembad te fotograferen

Nu nog eens hunten voor een externe flitser... lijkt me ook wel leuk om mee te spelen op feestjes en zo. Geen idee of die flitsers van Mecablitz iets waard zijn (http://www.fotokonijnenberg.nl/produ...af-1-sony.html) voor occasioneel/hobby gebruik...?

Comment

Geen idee of die flitsers van Mecablitz iets waard zijn (http://www.fotokonijnenberg.nl/produ...af-1-sony.html) voor occasioneel/hobby gebruik...?
                              Ga dan voor de 50-AF1, is de opvolger vd 48-AF1. Ik heb de 50-AF1 en ben er content van. Bij de Sony flitsers heb je een 'Quick Shift Bounce-systeem' waardoor de schaduw consistent blijft als je de camera in verticale of horizontale positie houdt.

Metz-Mecablitz-50-AF-1-Sony/H426_1685_119044/
                              Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                              Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

halo wat doe ik verkeerd met mijn alpha sony 200 als ik een foto neem het geef niet wat zie ik in de display wat ik wil fotograveren maar nu komt het ,als ik trug wil kijken of dat het goed is zie ik de foto met allemaal strepen er doorheen .Op de pc zijn het haarscherpe foto,s een prachtig beeld WIE WEET WAT IK NIET GOED DOED,of is de diplay stuk? mvg albert300

Comment

Working...
                                X