Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D70s slaat tilt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: D70s slaat tilt

Geen eurocent moeten betalen Leo! Volledig gratis (transport ook dus).
    Nikon D70s • Nikkor 18-70 mm AF-S • Nikkor 70-300 mm AF-S • Sigma APO MACRO 150mmF2.8 • SB600

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janschuer Bekijk bericht
      EINDELIJK

Van 9 april tot 11 mei zonder D70S gezeten, maar sinds vandaag is hij terug! ..... De grote les van dit verhaal: als je toestel stuk is (wel of niet in garantie) stap dan in je auto of op de bus en rij dan ZELF naar procirep. Anders ben je lang technisch werkloos. Het is de moeite waard!
      Oef, dan 'n geluk dat ik m'n D200 gisterenavond zelf bij Procirep binnen gedaan heb. (AF-meting werkt nog maar sturing is dada, hun testbank zei dat er meerdere fouten in stonden)
      Ze zeiden dat ze alle onderdelen in huis hebben en dat het mogelijk was dat ik maandagavond reeds m'n toestel terug heb, ten laatste woensdag avond.
      Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
      MySite - All your base are belong to us - What you say

Comment

Ik kan maar 1 mogelijke oorzaak vinden: een slechte batterij ??? (ik heb een extra batterij van Lenmar).
        Oesje.. begin mij ongemakkelijk te voelen, heb er ook net eentje in mijn toestel gestoken !
        It's the mind and heart behind a camera that matters, not the gear.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Petertje Bekijk bericht
          Oesje.. begin mij ongemakkelijk te voelen, heb er ook net eentje in mijn toestel gestoken !
          Ik ben daar dik gerust in.

Wat ik wel doe is de batterypacks nooit onmiddellijk na het opladen in de camera steken. Uiteindelijk worden ze geladen met een spanning die wat hoger is dan de nominale batterijspanning....Maar hoogstwaarschijnlijk zie ik spoken.

Paul

Comment

ik heb 2 canon batterij en 2 unomat batterijen en de canon's doen het probleemloos terwijl de unomat's toch wel ns willen gek doen
            Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

Comment

Working...
            X