Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Van 9 april tot 11 mei zonder D70S gezeten, maar sinds vandaag is hij terug! ..... De grote les van dit verhaal: als je toestel stuk is (wel of niet in garantie) stap dan in je auto of op de bus en rij dan ZELF naar procirep. Anders ben je lang technisch werkloos. Het is de moeite waard!
Oef, dan 'n geluk dat ik m'n D200 gisterenavond zelf bij Procirep binnen gedaan heb. (AF-meting werkt nog maar sturing is dada, hun testbank zei dat er meerdere fouten in stonden)
Ze zeiden dat ze alle onderdelen in huis hebben en dat het mogelijk was dat ik maandagavond reeds m'n toestel terug heb, ten laatste woensdag avond.
Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff MySite - All your base are belong to us - What you say
Oesje.. begin mij ongemakkelijk te voelen, heb er ook net eentje in mijn toestel gestoken !
Ik ben daar dik gerust in.
Wat ik wel doe is de batterypacks nooit onmiddellijk na het opladen in de camera steken. Uiteindelijk worden ze geladen met een spanning die wat hoger is dan de nominale batterijspanning....Maar hoogstwaarschijnlijk zie ik spoken.
Comment