Hallo, ik ben op zoek naar een digitale camera die aan een paar wensen voldoet, ken er niet zoveel van en daarmee dat ik het hier is vraag, ik wil graag wat meer leren over fotografie en twijfel tussen een compact en mss een beginner slr
heb hier op het forum wat gezocht en zie dat velen fuji aanraden, nu op die amazon site was het al canon wat de klok sloeg, het waren wel allemaal dslr camera's maar toch, ik zag dat canon rebel zeer populair was.
dit heb ik hier ook zien staan
- De Samsung nv7 (499€)
- De Sony DSC-H5 (H2 ook een optie) (H5 = 499€; H2 = 379€)
- De Canon Powershot S3 IS (489€)
- De Panasonic DMC-FZ7 (449€)
- De fujifilm Finepix S9600
Nu heb ik ergens gelezen dat de snelheid om foto's na mekaar te trekken afhangt aan het aantal megapixels, hoe hoger hoe trager, klopt dat?
nu vraag ik mij ook nog af waar ze het best de vinden zijn, belangrijk is natuurlijk ook dienst na verkoop. ben ven regio dendermonde en heb geen zin om België af te rijden voor goede camera.
-Hij moet snel tot zeer snel foto's kunnen trekken, een hoge reactie tijd dus, met mijn huidige digitale camera ben ik al veel mooie foto's mislopen enkel en alleen al omdat hij te veel tijd nodig heeft om te trekken
-mag niet te groot zijn maar compact hoeft nu ook weer niet
-gebruiksvriendelijk
-liefst geen aa batterijen
prijsklasse is 350-500 euro exclusief benodigdheden zoals sd kaart
help geapprecieerd
heb hier op het forum wat gezocht en zie dat velen fuji aanraden, nu op die amazon site was het al canon wat de klok sloeg, het waren wel allemaal dslr camera's maar toch, ik zag dat canon rebel zeer populair was.
dit heb ik hier ook zien staan
- De Samsung nv7 (499€)
- De Sony DSC-H5 (H2 ook een optie) (H5 = 499€; H2 = 379€)
- De Canon Powershot S3 IS (489€)
- De Panasonic DMC-FZ7 (449€)
- De fujifilm Finepix S9600
Nu heb ik ergens gelezen dat de snelheid om foto's na mekaar te trekken afhangt aan het aantal megapixels, hoe hoger hoe trager, klopt dat?
nu vraag ik mij ook nog af waar ze het best de vinden zijn, belangrijk is natuurlijk ook dienst na verkoop. ben ven regio dendermonde en heb geen zin om België af te rijden voor goede camera.
-Hij moet snel tot zeer snel foto's kunnen trekken, een hoge reactie tijd dus, met mijn huidige digitale camera ben ik al veel mooie foto's mislopen enkel en alleen al omdat hij te veel tijd nodig heeft om te trekken
-mag niet te groot zijn maar compact hoeft nu ook weer niet
-gebruiksvriendelijk
-liefst geen aa batterijen
prijsklasse is 350-500 euro exclusief benodigdheden zoals sd kaart
help geapprecieerd
Comment