Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

400D en D80 verkrijgbaar bij...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 400D en D80 verkrijgbaar bij...

Ik dacht dat Ingo zelfs Nederlands spreekt

zu spät

Comment

Ok, thanks easygirl. Toch nog een paar vraagjes : spreekt ie ook Engels of Frans ? Moet je op voorhand bestellen of heeft ie gewoon de toestellen op voorraad moesten we daar op een zaterdag heenrijden ?
      Hij spreekt perfect (of toch bijna perfect) nederlands hoor
      Het is goed om op voorhand te reserveren als je weet wat je wil, je kunt gewoon even telefoneren in het nederlands naar hem en vragen om je bestelling aan de kant te leggen en dan er zaterdag achter gaan.
      Hij heeft wel voorraad, maar je weet nooit dat die vlug op geraken en dan ben je voor niets gereden, vooral met die Premiere-Tour

Nog veel succes
      Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

ik ga zaterdag ook mijn 400d gaan halen bij Ingo ben benieuwd
        Canon Eos 400d / bg-e3 grip / 18-55 / Sigma 24-70 F2.8 / Canon 70-200 F2.8L IS / 430ex

BD0732BE

..:: FG Fotografie ::..

Comment

Laat je dan eens weten of je er tevreden van bent Husa ? Ik wacht nog een klein beetje af, zou graag eens enkele foto's zien van de 400D. Zijn er mensen die hun toestel lieten opzenden ? Voor mij is het 266 km rijden naar ginder, dus is al een halve dag op de baan heen en terug.
          Hilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iedel Bekijk bericht
            Laat je dan eens weten of je er tevreden van bent Husa ? Ik wacht nog een klein beetje af, zou graag eens enkele foto's zien van de 400D. Zijn er mensen die hun toestel lieten opzenden ? Voor mij is het 266 km rijden naar ginder, dus is al een halve dag op de baan heen en terug.
            voor mij is het ook een 215 km rijden enkel
            maar ja, ga toch liever afhalen valt wel mee een 2-tal uur rijden
            Canon Eos 400d / bg-e3 grip / 18-55 / Sigma 24-70 F2.8 / Canon 70-200 F2.8L IS / 430ex

BD0732BE

..:: FG Fotografie ::..

Comment

heb de 400D en de D80 vandaag in m'n handen gehad, ik moet zeggen, de 400D ziet en voelt mij veel te plastiekerig aan, veel te licht tegenover de D80 die lekker in de hand lag, en ergonomisch veel beter was.

als ik moest kiezen dan koos ik toch voor de D80, je mist dat kleine top display aan de 400D vind ik persoonlijk.

als je canon lenzen hebt, zoek een 2dehands 20D
              Canon EOS 30D + Canon EF 70-200L F4 IS USM + Canon EFS 17-85 F4-5,6 IS USM + Canon Speedlite 580EX + LowePro Mini Trekker AW

Comment

Bdy , 799€
                Ingo is me wa te ver rijden, verlies ik makkelijk 4uur mee heen en terug....

canon d80 : 1049€

-M-
                das wel 250€ verschil, misschien wordt het in extremisch dan toch nog de 80d
                alhoewel ik niet alleen beslis
                Mijn site...
                vandaelefotografie.be
                * BD0916BE *

Comment

Als money no object zou zijn, is er dan een opmerkelijk verschil tussen de d80 en de 400d , want ik kan er niks over terugvinden qua kwaliteit van de fotos??
                  (d80 is natuurlijk beter van body material kwaliteit dan de 400D)

-M-
                  Mijn site...
                  vandaelefotografie.be
                  * BD0916BE *

Comment

De plastiek van de D80 is evenwaardig aan de plastiek van de 400D hoor...

Het verschil heeft meer met de vorm te maken...

Qua beeldkwaliteit zullen ze redelijk bij elkaar liggen...

Comment

Ik heb vandaag de eerste exemplaren (400D) ontvangen en voor mij persoonlijk is deze ietsje te klein (ben dan ook een 20D + grip gewoon) en hij voelt niet zo degelijk aan (zelfde reden), maar het is een goed toestel, de eerste tests waren in mijn ogen goed. Als je van niks begint is het makkelijk kiezen, maar als je al met Canon of Nikonlenzen zit, dan zou ik toch niet echt overwegen alle lenzen weg te doen om van merk te wisselen.
                      My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plex Bekijk bericht
                        De plastiek van de D80 is evenwaardig aan de plastiek van de 400D hoor...

Het verschil heeft meer met de vorm te maken...

Qua beeldkwaliteit zullen ze redelijk bij elkaar liggen...
                        kan je echt niet zeggen als je ze beide hebt vastgenomen in een tijdsspanne van 10 minuten.

D80 lijkt 2 klasses hoger in bouwkwaliteit als je em vasthoudt

als je nog geen glas hebt en money is geen probleem, neem dan de D80 want je gaat dat top lcd echt missen op je 400D
                        Canon EOS 30D + Canon EF 70-200L F4 IS USM + Canon EFS 17-85 F4-5,6 IS USM + Canon Speedlite 580EX + LowePro Mini Trekker AW

Comment

prima, bedankt voor advies.
                          Als ik met 400d eindig dan heb ik de wederhelft niet kunnen overtuigen van die 250€ extra

-M-
                          Mijn site...
                          vandaelefotografie.be
                          * BD0916BE *

Comment

Hoi,

soms vraag ik mij af waarover jullie het hebben......de camera hangt van persoon tot persoon af, ik ben blij met mijn (kleinere) body, heel handig en niet zo zwaar als die logge dingen.
                            Ik heb vandaag een D200 in mijn handen gehad, niet te doen!
                            Maar dat moet ieder van zichzelf uitmaken natuurlijk, men kan anderen daarin niet helpen beslissen.

+ dat het LCD scherm van de 400D enorm verbetert is en eigenlijk evenwaardig is aan de 30D, dat is juist het nieuwe er aan (dus eerst lezen en dan beoordelen) ....+ nog eens de automatische sensorcleaning er bij.
                            Voel er aan, stel je voor dat je foto's maakt, of hij niet te zwaar is, en of hij overzichtelijk is en je probleem is opgelost

Greetz
                            Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
                              Hoi,

soms vraag ik mij af waarover jullie het hebben......de camera hangt van persoon tot persoon af, ik ben blij met mijn (kleinere) body, heel handig en niet zo zwaar als die logge dingen.
                              Ik heb vandaag een D200 in mijn handen gehad, niet te doen!
                              Maar dat moet ieder van zichzelf uitmaken natuurlijk, men kan anderen daarin niet helpen beslissen.

+ dat het LCD scherm van de 400D enorm verbetert is en eigenlijk evenwaardig is aan de 30D, dat is juist het nieuwe er aan (dus eerst lezen en dan beoordelen) ....+ nog eens de automatische sensorcleaning er bij.
                              Voel er aan, stel je voor dat je foto's maakt, of hij niet te zwaar is, en of hij overzichtelijk is en je probleem is opgelost

Greetz

Inderdaad, voor mijn 'koolschuppen' is de 350D/400D te klein, en voor iemand met kleinere handen is de 20/30D misschien te groot -> één oplossing, pak ze eens goed vast (de camere's hé ) Voor de mensen die eens willen proberen, en die niet per sé naar de andere kant van het land willen rijden, die mogen gerust eens komen 'voelen', woensdag komen er 'verse' 400D's binnen en je kan dan eens vergelijken met een 20D+grip (of zonder), zo weet je meteen als het iets voor jou is of niet (in Aalter)
                              Last edited by Bottie; 18 september 2006, 22:29.
                              My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

Comment

Inderdaad, voor mijn 'koolschuppen' is de 350D/400D te klein, en voor iemand met kleinere handen is de 20/30D misschien te groot -> één oplossing, pak ze eens goed vast (de camere's hé ) Voor de mensen die eens willen proberen, en die niet per sé naar de andere kant van het land willen rijden, die mogen gerust eens komen 'voelen', woensdag komen er 'verse' 400D's binnen en je kan dan eens vergelijken met een 20D+grip (of zonder), zo weet je meteen als het iets voor jou is of niet (in Aalter)
                                Mag ik misschien vragen hoeveel ze gaan kosten? Ben benieuwd, maar dat is inderdaad een goeie oplossing, het is tenslotte het gevoel dat telt....en niet alleen daarbij he

Comment

Working...
                                X