Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

400D en D80 verkrijgbaar bij...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 400D en D80 verkrijgbaar bij...

Pas een mailtje ontvangen van Pixmania beide toestellen verkrijgbaar ... interessante prijs ?

Groeten
    Spogy
    Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

Re: 400D en D80 verkrijgbaar bij...

De D80 heb ik bij al twee winkels iets goedkoper gevonden, en het zijn niet eens webshops

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sam Jae Bekijk bericht
      De D80 heb ik bij al twee winkels iets goedkoper gevonden, en het zijn niet eens webshops
      Je mag altijd delen met ons waar hoor
      http://kasper.photography & Flickr

Comment

Hello,

849 Euro voor de body alleen en 940 Euro voor de 400D met kitlens ... véél te véééél.

Bij Top-Foto staat de body aan 699 Euro en de kit aan 769 Euro, voor 150 Euro verschil op de body alleen rij ik wel effe voor naar Duren hoor ! Ook al zit er geen Nederlandstalige handleiding bij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kerstenj Bekijk bericht
          Hello,

849 Euro voor de body alleen en 940 Euro voor de 400D met kitlens ... véél te véééél.

Bij Top-Foto staat de body aan 699 Euro en de kit aan 769 Euro, voor 150 Euro verschil op de body alleen rij ik wel effe voor naar Duren hoor ! Ook al zit er geen Nederlandstalige handleiding bij.
          Of je kunt naar Putte gaan (geheugenkaart), daar staat ie aan €669

Comment

Heb ik ook gedaan, en ik ben oooooo zooooo blij
            Ik ben benieuwd hoeveel hij in Belgie zal kosten
            Engelse handleiding is toch ook goed, wereldtaal?
            Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rasper Bekijk bericht
              Je mag altijd delen met ons waar hoor
              Grobet (A'pen) en Macsimum (Wolvertem)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rasper Bekijk bericht
                Of je kunt naar Putte gaan (geheugenkaart), daar staat ie aan €669
                Hou er bij deze prijs wel rekening mee dat je geen batterij, geen lader en geen enkele CD erbij krijgt, met deze 'opties' er wel bij noemt geheugenkaart hem body met starterskit, en dan komt ie op 739, nog altijd 40 Euro duurder dan bij Top-Foto.de waar de body kit wel degelijk met alles wat Canon erbij levert komt, dus je krijgt eigenlijk dezelfde doos als met de kitlens, alleen zonder deze lens erin, maar wel met alle extra's zoals lader, batterij, software etc.

Ik heb al een 350D, dus die lader en software zou ik wel kunnen missen, maar een extra batterij kost ook rond de 40 Euro, tenminste als je een originele Canon batterij koopt, persoonlijk ga ik met een camera van 700 Euro geen 20 of 30 Euro uitsparen door een 'witte' batterij erin te steken.

Johan

Comment

persoonlijk ga ik met een camera van 700 Euro geen 20 of 30 Euro uitsparen door een 'witte' batterij erin te steken.
                  En toch zijn er mensen die "witte producten" op hun toestel zetten.
                  Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
                  MySite - All your base are belong to us - What you say

Comment

Hou er bij deze prijs wel rekening mee dat je geen batterij, geen lader en geen enkele CD erbij krijgt, met deze 'opties' er wel bij noemt geheugenkaart hem body met starterskit, en dan komt ie op 739, nog altijd 40 Euro duurder dan bij Top-Foto.de waar de body kit wel degelijk met alles wat Canon erbij levert komt, dus je krijgt eigenlijk dezelfde doos als met de kitlens, alleen zonder deze lens erin, maar wel met alle extra's zoals lader, batterij, software etc.

Ik heb al een 350D, dus die lader en software zou ik wel kunnen missen, maar een extra batterij kost ook rond de 40 Euro, tenminste als je een originele Canon batterij koopt, persoonlijk ga ik met een camera van 700 Euro geen 20 of 30 Euro uitsparen door een 'witte' batterij erin te steken.

Johan
                    Is dat normaal, dat je bij een body only niets krijgt? Is dat bij fotokonijnberg dan ook zo? Moet je dan je batterij en lader apart kopen? Ik dacht dat het enige verschil tussen een kit en body only de lens was?

Comment

@Rasper: je hebt het bij het rechte eind - het enige verschil is de lens. Al de rest is boerenbedrog...
                      Nikon, Apple & Epson

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MacTheKnife Bekijk bericht
                        @Rasper: je hebt het bij het rechte eind - het enige verschil is de lens. Al de rest is boerenbedrog...
                        Effe voor de duidelijkheid, overal waar je een body only koopt krijg je dus ook oplader + batterij?

Comment

Dat zou toch moeten, vind ik.
                          Wij doen het in ieder geval op die manier: wat Nikon ons in de doos toestuurt, leveren wij aan de klant. We nemen er niets uit dat we daarna apart verkopen. Vind ik een bedenkelijke praktijk...
                          Nikon, Apple & Epson

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MacTheKnife Bekijk bericht
                            Dat zou toch moeten, vind ik.
                            Wij doen het in ieder geval op die manier: wat Nikon ons in de doos toestuurt, leveren wij aan de klant. We nemen er niets uit dat we daarna apart verkopen. Vind ik een bedenkelijke praktijk...
                            Tja het is niet de eerste keer dat geheugenkaart hier als bedenkelijk boven komt. Anderen zijn er dan weer lovend over. Ik zal er nooit niks kopen.

Comment

Hello,

Canon levert volgens mij de 'body only' kit met alles erbij, lader, batterij, CD's, draagriem ... etc, enkel geen lens, en dat is dus het enige verschil met de 400D /18-55 kit.

Johan

Comment

Working...
                              X