Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aldi camera

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Aldi camera

Hallo iedereen,

Ik heb zo'n toestel vandaag aangeschaft.
    Ik had geluk want na 7 minuten was alles al verkocht.

Nu rest me nog gewoon het toestel te testen en we zien wel wat ervan komt.

Hallo ffk ,proficiat met uw aankoop ,laat nu maar eens zien of uw aankoop de moeite waard was.
    Post nu maar eens een foto, om te bewijzen dat het geen miskoop was, zoals er hier velen beweren.

Groeten en nog veel plezier met uw camera.

Erik.D

Comment

yep yep ; proficiat laat de (?goede?) foto's maar komen!!
      CANON G3 - 2x 256MB CF Transcend + 32MB CF Canon - Lowepro D-Res 25AW tas

Comment

I wonder...
        Tiggy - Nikon Coolpix 4300

Comment

Waar blijven nu die goeie foto's?
          Blijkbaar toch niet zo goed zonder nabewerking?

Comment

u hebt geluk , Ik stond vanmorgen al vroeg ta wachten aan den aldi in knokke en daar zeiden ze ons dat ze niet binnen waren door een staking in Amerika en dat ze iedere dag konden binnenkomen. Ik denk dat ze deze voorzichzelf gehouden hebben

sorry maar dat vind ik schandalig(maarja wat kunnen wij er tegen doen)

Comment

Originally posted by ribbetje
              u hebt geluk , Ik stond vanmorgen al vroeg ta wachten aan den aldi in knokke en daar zeiden ze ons dat ze niet binnen waren door een staking in Amerika en dat ze iedere dag konden binnenkomen. Ik denk dat ze deze voorzichzelf gehouden hebben

sorry maar dat vind ik schandalig(maarja wat kunnen wij er tegen doen)
              Een klacht neerleggen ... er zijn een aantal wetten en regels die winkels, zelfs Aldi, moeten respecteren...

Enfin, het komt er op neer dat er een wet is, die bepaald dat een winkel, als ze een promotie voeren, genoeg artikels van die promotie in stok moeten hebben om aan de te verwachten vraag te voldoen.
              Dit was bij Aldi duidelijk niet zo, en hier zal dus wel een staartje aan komen... ( Carrefour is in het verleden al veroordeelt op basis van deze wet)

En dat er totaal geen camera's beschikbaar waren, daarover zou ik me toch eens bevragen bij de directie van Aldi in Belgie.
              Voor zover ik me herinner van een gesprek hierover met de filiaal manager van de lokale ALdi-winkel, was het voor Aldi personeel ten strengste verboden om zelf van deze promoties gebruik te maken voor de klanten, of om iets "opzij te leggen" voor een klant, en stonden hier serieuze sancties tegen over...
              Dus zelfs al heb je je camera dan uiteindelijk toch niet, dan kan je toch voorkomen dat het bij de volgende promotie terug ontspoort.

Comment

Naar ik vermoed zou er op deze link voorbeeldfoto's van dezelfde camera als die van de Aldi staan.

Erik.D http://www3.photosig.com/photos.php?cameraId=2572

Comment

Hey,

Indien iemand weet waar je zo een klacht tegen de aldi kan neerleggen. gelieve dit dan even te melden.

Want om 8h30 in de kou gaan staan wachten tot de aldi opengaat om 9h00, met 5 wachtenden voor jou is niet leuk. En ZEKER NIET als men je dan doodleuk medt: sorry er zijn maar 5 camera's geleverd en er zijn er 3 gereserveerd door het personeel, dus we kunnen er maar 2 aanbieden......
                  Leuke promotie, lang leve aldi en lang leve zij die hiervoor een dagje verlof over hebben.
                  rbl

Comment

Dan zijn die verkoopsters met alle respect nog zo dom om te zeggen dat ze er zelf gereserveerd hebben voor hun eigen.....
                    Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

Comment

WWW.belgium.be daar zoek je het ministerie van economische zaken en dan geraak je wel waar je moet zijn. Ik denk wel dat het reeds tot daar is doorgedrongen. Deze ochtend om 7 uur reeds op het nieuws van radio 1 " Aldi verontschuldigd zich en zal zo spoedig mogelijk opnieuw deze camera aanbieden"
                      In de Aldi in mijn buurt noteerde men gisteren avond de namen en adressen van mensen die een camera wilden.
                      Albums
                      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Kvind het maar dom (met alle respect) om een klacht neer te leggen tegen een winkel omdat zijn camera is uitverkocht, terwijl ze hun best doen, en ge uw naam kunt opgeven zodat ze uw persoonlijk verwittigen wanneer je camera is toegekomen. Sorry hoor, maar this precies alsof je hun goede bedoelingen gaat afstraffen.
                        Tiggy - Nikon Coolpix 4300

Comment

Waar blijven nu die goeie foto's?
                          Blijkbaar toch niet zo goed zonder nabewerking?
                          Hoe kunnen de gelukkigen op het moment van deze reactie reeds fotos gaan tonen?? Iedereen weet toch dat voor de houdbaarheid van de batterijen het eerste opladen ca 24 uur duurt.

Dus misschien nog geven geduld.

Groeten
                          Dirk

Comment

Voor hen die de advertentie in de krant van vandaag nog niet zouden gelezen hebben : iedereen die te laat was voor een fototoestel kan zijn naam en adres opgeven in om het even welke Aldi-vestiging. Aldi gaat immers een hele voorraad bijbestellen en zodra die voorraad beschikbaar is wordt men hiervan verwittigd.
                            Ik ben wel benieuwd naar de eerste foto's...
                            Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Gisteren heb ik een aldi-camera op de kop kunnen tikken
                              Thuisgekomen en proberen installeren met de bijgeleverde cd-rom. Probleem !! Mijne pc herkent de camera niet. Ik werk met windows-xp. Blijkbaar staat deze driver niet op de cd. Na veel sukkelen een nieuwe driver gevonden op de site van de hersteldienst.Probleem opgelost.
                              En nu fotookes trekken dacht ik. Buiten de wil van de camera gerekend blijkbaar. Deze blijkt enkel foto's te nemen als het hem uitkomt.Alle instellingen eens geprobeerd. Ik dacht misschien ligt het aan mij. Nee hoor, koppig als hij is weigert hij het beeld vast te leggen. Je hoort wel een gerommel in de camera maar verder niks. En plots werkt hij dan terug voor een 4tal foto's en hup weer in panne.
                              Vandaag gebeld naar de hersteldienst en daar kan ik hem volgende week wisselen voor een ander exemplaar.
                              Heb ik pech? Een slecht exemplaar gekocht? Of zijn er nog kopers die dezelfde problemen voorgehad hebben met dit toestel.
                              Ik kan er wel bij vertellen dat de gelukte foto's van uitstekende kwaliteit zijn. Volgens mij zijn de ingebouwde mogelijkheden ruim voldoende voor een niet professionele "trekker" zoals ik.

Groetjes
                              Anku

Comment

Working...
                              X