Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aldi camera

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

heb vorige week brief aangehad dat de cam MID januarie terug zal worden aangboden, en dat ze me zouden contacteren waaneer ik mijn exemplaar mag komen halen.

Ik heb boos faxje terug gestuurd , dat de leveringstermijn niet naar mn zin is (ik heb intussen een PENTAX 330 gekocht kon nie wachten voor de feestdagen en ben er heel tevree over).

dus als je je toen had ingeschreven heb je nog altijd de mogelijkheid om hem aan te kopen.

groetjes jim
    EOS 300D / REBEL kitlens + SIGMA 70-300 F4-5.6 II APO macro SUPER + EF 50 MM 1.8 + SiGMA ef 500 super dg + BG-01

Comment

Ik ben nooit geinteresseerd geweest in die ALdi/medion camera dus heb nooit enige mening gehad over die Aldi camera maar ik dacht dat die wel ok zou zijn. Maar vermits er hier een vgl met een S602z gemaakt werd vond ik dat wel eens de moeite om te kijken.

Nu eerlijk gezegd die resultaten zijn gewoon bedroevend slecht. Ik vraag mij af waarom jullie er nog zefs aan denken om die te kopen. Die beelden zitten gewoon vol noise en zijn niet scherp zelfs niet bijna scherp. Mijn ondertussen overjaarse 6800 die toch ook geen kwaliteits lens heeft gezien het kleine formaat van deze lens is misschien wel wat minder scherp dan mijn 602 maar zo een verschil heb ik nooit gezien. Je koopt beter een tweedehands camera dan deze van de aldi voor dezelfde prijs. Geen idee wat die kost die aldi camera maar ik vermoed dat een 6800 (of een andere maar deze heb ik nu eenmaal zelf ook) van 2 jaar oud een stuk goedkoper te krijgen is en de kwaliteit is stukken beter.

Comment

Working...
      X