Re: Nikon D200 v Canon EOS 30D
Tja toch raar dat je geen bedenkingen had met dat chip bladje maar dat je wel continue de mensen die iets anders vertellen zit zwart te maken zonder enige reden. Want de redenen die je aanhaalt tellen voor alle merken en camera's.
De rest is allemaal al besproken. En als je CI wilt aanhalen yep lees die ook maar eens goed want zij hebben als best uitgebalanceerde DSLR de 20D op nummer 1 gezet en de D200 op nummer 2. En weet je waarom omdat hij veel goedkoper is. Komt dus eigenlijk neer op wat ik hier de hele tijd al vertel. Prachtcamera die D200 maar te duur in vgl.
Gailbraith staat over het algemeen zo zelfs niet aangeschreven in het nikon kamp enkel diegene die als jij zijn uitspraak over de 20D AF tov D200 niet kunnen uitstaan beweren zoiets. Rockwell daarentegen kan ook op niet veel goeds rekenen binnen het nikon kamp.
Eigenlijk niet nee. Alhoewel de laatste posts zijn wel een beetje teveel een herkauwing(is dat eigenlijk wel nederlands)
Tja ik kibbel gewoon graag over body's en over glas. Maar enkel over diegenen die mij interesseren eigenlijk
En yep er zijn geen slechte DSLR's meer. Maar in vgl met vroeger heeft de body wel aan belang gewonnen tov lenzen. De body speelt nu veel meer mee in de uiteindelijk beeldkwaliteit dan vroeger het geval was want je kan niet zomaar een ander filmpje steken he je hangt vast aan het filmpje(de sensor) dat erin zit.
Leer wat er te leren valt en dan zelf testen om te zien of er voor jou ook iets belangrijks tussen zit he. Uiteindelijk tellen alleen jouw eigen voorkeuren en ogen.
Tja heb ik hier ook reeds gezegd. Voor de meeste onder ons is het totaal van geen belang omdat we toch vast hangen aan onze lenzen.
Wees gerust hoor ik neem nog genoeg fotokes en amuseer mij er rot mee zelfs met die foto's die genomen zijn met mijn gsm camera (veel slechter bestaat niet he)
Maar uit discussies kan je leren en dat vind ik positief. En niemand moet ze lezen als hij geen zin heeft he.
[MOD] Kevlar, de zes aparte reply's werden samengevoegd in deze reply. Het posten van verschillende reply's na elkaar wordt afgeraden, lees het forumreglement in de FAQ aub.
Willy
Oorspronkelijk geplaatst door Fonzie
De rest is allemaal al besproken. En als je CI wilt aanhalen yep lees die ook maar eens goed want zij hebben als best uitgebalanceerde DSLR de 20D op nummer 1 gezet en de D200 op nummer 2. En weet je waarom omdat hij veel goedkoper is. Komt dus eigenlijk neer op wat ik hier de hele tijd al vertel. Prachtcamera die D200 maar te duur in vgl.
Gailbraith staat over het algemeen zo zelfs niet aangeschreven in het nikon kamp enkel diegene die als jij zijn uitspraak over de 20D AF tov D200 niet kunnen uitstaan beweren zoiets. Rockwell daarentegen kan ook op niet veel goeds rekenen binnen het nikon kamp.
Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
Oorspronkelijk geplaatst door multipasser
En yep er zijn geen slechte DSLR's meer. Maar in vgl met vroeger heeft de body wel aan belang gewonnen tov lenzen. De body speelt nu veel meer mee in de uiteindelijk beeldkwaliteit dan vroeger het geval was want je kan niet zomaar een ander filmpje steken he je hangt vast aan het filmpje(de sensor) dat erin zit.
Oorspronkelijk geplaatst door Knor
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T
Oorspronkelijk geplaatst door primus
Maar uit discussies kan je leren en dat vind ik positief. En niemand moet ze lezen als hij geen zin heeft he.
[MOD] Kevlar, de zes aparte reply's werden samengevoegd in deze reply. Het posten van verschillende reply's na elkaar wordt afgeraden, lees het forumreglement in de FAQ aub.
Willy
Comment