Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera online kopen? Betrouwbaar?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Camera online kopen? Betrouwbaar?

Is www.digicamshop.be betrouwbaar?
    Ik vind hun prijzen wel erg goed voor hetgeen ik zoek.

De site doet mij beetje denken aan www.pdashop.nl en daar heb ik wel zeer goede ervaringen mee.

Iemand ervaringen met deze winkel?

Comment

Je kan online kopen en je hebt zeker twee winkels met service in België.
      Waarvan eind mei Konijnenberg in Turnhout.
      En SDcard in Keerbergen of Bonheiden
      Waar je persoonlijk kan gaan afhalen aan internetprijzen.
      En waarvan ik weet dat ze een goede service hebben (persoonlijke ervaring)

Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
      Hier op dit forum.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan van ginkel
        En SDcard in Keerbergen of Bonheiden
        Waar je persoonlijk kan gaan afhalen aan internetprijzen.
        En waarvan ik weet dat ze een goede service hebben (persoonlijke ervaring)
        http://www.sdcard.be/Nederlands/Begin.htm

Dat is nu in Putte,het al meer een winkel geworden.

Van Corné ben ik ook tevreden,maar vroeger kwam Corné thuis.
        Nu gaat het enkel met UPS of het is eender welke firma........ik wil dit niet.
        Ik wil niet dat zo'n duur materiaal in die mannen hun handen komt,dat zie ik genoeg op ons bedrijf wat er daar soms met gebeurt.
        mvg FrançoisVM
        Canon 7D

Comment

Ik heb tot op heden al m'n materiaal bij AC-Photo gekocht, in den beginne reed ik nog zelf tot in Aachen om m'n bestelling op te halen.
          Nu heb ik m'n 5D online besteld, en die is vandaag netjes geleverd geworden door UPS.
          Via het trackingnummer dat ze me gemaild hebben heb ik het pakket mooi kunnen volgen van duitsland tot hier. Omdat de lens die ik besteld had niet o voorraad was, hebben ze me gevraagd of ze verzending in 2 keren mochten doen (zonder meerkost) en krijg ik volgende week UPS nog eens over de vloer.
          Patrick

Canon Eos 5D/10D - EF 16-35 1:2.8 L USM - EF 28-135 1:3.5-5.6 IS - EF 70-200 F2.8 L USM - Sigma 50-500 1:4-6.3 APO DG HSM - Speedlite 550EX

Comment

Hey!

Ik heb ondertussen ook een camera gekocht online.

de Canon eos 5D is het geworden.

En via www.deluxis.be

Was wel tevreden, heb gekozen om zelf af te halen, want de eerste keer zo via internet is het toch steeds een risico vind ik..

Maar tis gelukt en ben zeer tevreden.

www.deluxis.be is dus okay!

Groetjes en bedankt voor jullie reacties

Comment

Top-foto.de kan ik zeker ook aanraden. Heb er mijn Lumix TZ1 besteld online maar gekozen om ze gaan af te halen. Heel vriendelijke nederlandstalige bediening en met een drankje terwijl hij de bestelling samensteld en wat uitleg geeft als je vragen hebt.

Hij heeft mij dan ook nog de raad gegeven van een ander geheugen kaartje te nemen dan wat ik besteld had, wat beter en goed koper uitkwam. Ik ken hier veel winkels die het eerder andersom zouden proberen te doen.

Top-Foto is vanaf nu mijn favorite bestemming van mijn geld

Comment

Working...
              X