Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera online kopen? Betrouwbaar?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Camera online kopen? Betrouwbaar?

Ik sta ook op het punt een DSLR te kopen, wellicht een dynax 5D (ik kan oude lenzen van mijn vader recupereren), en Corné lijkt me een zeer goeie optie om em te kopen. Maar... op zijn site is niks te vinden van Konica Minolta? Verkoopt hij dat niet? En weet iemand waarom...?

Enfin, zeker geen verwijt naar Corné hoor, 't is zijn goed recht te verkopen wat hij wil he .

Groeten,

Simon.

Comment

Zou de nikon Sb 800 kopen, in camerahuis staat deze voor 365. bij corné voor 400. Heeft er soms iemand pos/neg ervaringen met camerhuis?

Comment

Ik heb men Fuji S5600 bij Topfoto.de gekocht en was binnen de 5 dagen bij mij.Goed afgeleverd de xD kaartjes zijn der goedkoop vind ik heb 1Gb voor 84 eur.Valt goed mee dus

Mvg,

Luc
        [Fuji S5600][Olympus 1024MB (1GB) xD]

Comment

Hoi allen,
          hier ene link die ik persoonlijk goed vind en regelmatig op
          terugval.... http://print.tweakers.net/?pricewatch deze wordt
          goed opgevolgd
          groetjes jopage
          350D+grip, Tamron 28-75 f2.8, ef 70-210 f3.5-4.5, Tokina 12-24/f4, sigma 135-400 apo, 430ex

Comment

Online kopen van de kamera zou ik voor een kamera in het duurdere segment zeker niet doen. De tegenwoordige dig spiegelreflexen zijn zo geavenceerd en hebben zoveel mogelijkheden die niet op de analoge reflexen zitten dat een nadere uitleg wel handig is. Kopen online is wel een optie als de firma een winkel heeft waar deze af te halen is. De assecoires zoals een flitser of lens dat is een ander verhaal. volgens mij kun je deze best online kopen. Een firma die zich hiervoor leent is www.kamera-express.nl
            Ik heb mijn nikon d200 bij de vakhandel gehaald maar de flitser sb800 bij www.kamera-express.nl
            Ook bij deze zit gewoon een nederlandse handleiding.
            overigens de sb800 heeft een veel hoger richtgetal en is makkelijker in bediening en heeft toch een aantal extra opties waar ik voor kies. Als je zoveel neer telt voor een dig reflex dan kan het prijs verschil tussen een sb 600 en sb800 er wel vanaf. Ik kan er over oordelen omdat mijn a.s. schoonzoon een sb600 heeft aangeschaft. Voor hem een afweging als je niet zoveel van fotografie weet.

Oorspronkelijk geplaatst door Bossie
            Zou de nikon Sb 800 kopen, in camerahuis staat deze voor 365. bij corné voor 400. Heeft er soms iemand pos/neg ervaringen met camerhuis?

Comment

En bij cameranu.nl voor 329
              Een hoop ouwe zooi
              www.rbfoto.nl

Comment

camerahuis is dik okee , heb er zelf een compactje bij besteld
                vlotte service

ontopic:

ik koop altijd alles online, in mijn buurt zijn er geen goeie fotoboeren, zeker geen die iets afweten van digitaal, en allen zijn ze er op uit om je gwn alles aan te smeren ...
                ik lees liever 100den reviews op internet van mensen die er iets van kennen, en daarna dan op een webshop of ebay bestellen, (veel goekoper dan belgische shops) dan een half uur naar oeverloze klap van een onwetend persoon in een fotozaak te moeten luisteren ...

(persoonlijk ben ik nog nooit een goeie fotozaak tegengekomen ... ) niet dat ik zo veel heb zitten zoeken ook niet
                Last edited by pons; 25 januari 2006, 08:11.
                Canon 7D + Tokina AT-X 10-17 f3.5 + Sigma EX 24-70 f2.8 + Canon 70-200 f4 L + Canon 50 1.8 MKII + Speedlite 430EX + Canon Powershot A710 IS
                my portfolio: https://www.crestock.com/artist/pons?page=portfolio

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scotty
                  Ik sta ook op het punt een DSLR te kopen, wellicht een dynax 5D (ik kan oude lenzen van mijn vader recupereren), en Corné lijkt me een zeer goeie optie om em te kopen. Maar... op zijn site is niks te vinden van Konica Minolta? Verkoopt hij dat niet? En weet iemand waarom...?

Enfin, zeker geen verwijt naar Corné hoor, 't is zijn goed recht te verkopen wat hij wil he .

Groeten,

Simon.
                  Prijs in Belgische winkels : 799€
                  prijs bij Topvision : 499€

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex
                    Prijs in Belgische winkels : 799€
                    prijs bij Topvision : 499€
                    Bedankt voor de info!

Alleen werkt de site (topvisionshop.com of .de) nu blijkbaar effe niet (toch het productonderdelen-gedeelte ervan niet). Nu ja, kzal later nog wel eens terug gaan kijken.

Groeten,,

Simon.

Comment

Op www.redcoon.nl vind je enkele scherpe prijzen, onder meer 606 € voor Konica-Minolta Dynax 5D + AF 18-70mm.
                      Iemand ervaring met deze webshop?

Comment

Ik heb goede ervaringen met Pixmania.be.
                        We nog geen dslr of zo gekocht..

Groeten,

Comment

gisteren 50 mm lens gekocht(voor neef) bij geheugenkaart.be
                          om 15u gebeld een uur later terplaatsen gaan testen en gaan afhalen ...

Comment

Ik heb goede ervaringen met foto Konijnenberg (nl) in Den Ham, Overijssel. Met winkel, alles online te koop en verstand van zaken (in elk geval toen ik daar was ...). En prima prijzen ! (fotokonijnenberg.nl)

Comment

Hoi,

Ik heb mijn body (Nikon D50) on-line gekocht bij camera.nl. Ze hebben een thuiswinkel certifcaat en zijn echt veel goedkoper dan in de winkel. Bovendien echte Nederlandse import, wat makkelijker is bij problemen. Mijn lens (Tamron 18-200) heb ik echter gekocht bij de vakhandel. Scheelde weinig en 'voelde' goed!

Comment

Lenzen en andere trulla OK maar een body zonder Nederlandstalige handleiding
                                Nieuwe website

Comment

Working...
                                X