Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera online kopen? Betrouwbaar?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Camera online kopen? Betrouwbaar?

Bedankt voor jullie uitleg allemaal!

Vandaag vind ik thans op www.deluxis.be de Canon EOS 1Ds Mark II aan 6399,00 euro??

Dat is toch een koopje? Als je dat vergelijkt met andere winkels, zowel BE, NL als DE?

Of vergis ik mij?

Comment

Ik heb goede ervaringen met on line winkels.
      Maar ik check ze wel eerst goed. En daar heeft het advies op dit forum zeker meegespeeld.

Maar ik kijk tegenwoordig ook offline. Zaken zoals garantie en service kunnen daar een verschil spelen. Ook kan je bij bepaalde offline zaken een goede prijs krijgen als je een beetje onderhandelt.
      En dan kies ik wat het beste eruit komt.

Ook voor onnozelheden als een filterhouder/filter is het gemakkelijker van even nr de winkel te rijden dan ze on line te kopen.

Comment

Kopt wat je zegt, maar ik was toch aan het denken om het toestel zelf gewoon online te kopen..

Het komt voordeliger uit dan in de winkel hoor!

op www.deluxis.be vindt ik een pak toestellen die goedkoper zijn dan in elke andere winkel, echter zijn er dan ook weer bij die je elders goedkoper kan krijgen...

Toch een moeilijke beslissing, ga hun ns contacteren denk ik...

Comment

www.cornevaniperen.com wordt veel positief over gezegd op dit forum..

Al moet ik toch langer wachten op antwoord via mail, dan vele anderen reeds meldden op het forum

grtz
          Tevreden Canonist

Comment

Heb al 5 keer besteld bij geheugenkaart.be en steeds rap bediend geweest toffe mensen daar heb er vanavond nog een cf kaartje besteld ik ben er zeker een tevreden klant van .

Comment

Mag ik even polsen rond de ervaringen met kameraexpress.nl ?

Ik zou er graag een bestelling plaatsen maar heb er nog geen ervaringen mee.

bedankt !

Comment

Ik koop vaak online en heb nog nooit problemen gehad met wat dan ook.
                Mijn laatste aankoop was mijn fujifilm F11 met 2 kaartjes van 512 mb bij cameraland.nl en ook daar liep alles meer dan vlot met een prima service en snelle levering.
                Fujifilm Finepix F31fd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefken
                  Mag ik even polsen rond de ervaringen met kameraexpress.nl ?

Ik zou er graag een bestelling plaatsen maar heb er nog geen ervaringen mee.

bedankt !
                  Heb daar ook al wat gekocht, is een echte winkel en geen box-movers. Geen problemen met gehad. Ook met
                  www.cameranu.nl heb ik goede ervaringen,

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bossie
                    Zou de nikon Sb 800 kopen, in camerahuis staat deze voor 365. bij corné voor 400. Heeft er soms iemand pos/neg ervaringen met camerhuis?

ik heb ervaring met www.cameranu.nl en met corné en beide zijn zeer goed qua levering (en prijs).

en bij cameranu.nl staat de SB800 aan 359€ (nederlands model) en 329€ (internationaal model).

Comment

Wat betreft Corné;

Hoe vlot ging de levering bij jullie? M'n pakketje zou dinsdag verstuurd zijn, maar ik kreeg geen ups tracking code. Vandaag nog niets toegekomen

grtz
                      Tevreden Canonist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stilldro
                        Wat betreft Corné;

Hoe vlot ging de levering bij jullie? M'n pakketje zou dinsdag verstuurd zijn, maar ik kreeg geen ups tracking code. Vandaag nog niets toegekomen
                        Vreemd dat je geen UPS tracking code kreeg. Paar weken geleden levering gehad, dinsdag vertrokken bij Corné, woensdag geleverd in regio Antwerpen.

Gr's, Wim
                        Fujifilm X-H1 met (te) veel lenzen
                        Fujifilm X100V

Comment

Pakketje werd vandaag afgeleverd, fout lag hoogstwaarschijnlijk niet bij Corné.

Zeer tevreden, zodanig tevreden dat ik zonder twijfelen meteen een tweede grote bestelling bij hem geplaatst heb.

Zeker een aanrader: www.cornevaniperen.com

grtz
                          Tevreden Canonist

Comment

Hallo,

De enige reden waarom ik online koop is de prijs. Ik koop meestal in Duitsland, vaak veel goedkoper dan hier, mede door de lage BTW.
                            Een fototoestel kocht ik er online, ik had er geen problemen mee.
                            Ik kocht er ook eens een camcorder (Canon). Na twee jaar weigerde hij dienst. Hij was niet meer in garantie. Ik heb hem binnen gedaan in Photohall, ze maakten er geen probleem van dat hij niet van daar kwam, ze hem er trouwens niet achter gevraagd. Na een tweetal weken was hij gerepareerd, 40 Euro kosten.
                            Ik wil maar zeggen dat ik dus met een in het buitenland aangekocht toestel nadien geen problemen had voor de service...

Groeten,

Flippi
                            Online afdrukcentrales voor digitale foto's: de prijzen vergeleken - http://www.digitale-foto.be - Fotoboeken

Comment

Hallo,

Ik koop heel veel online, en al vele jaren. van DVD's tot boeken, tot vinyl.
                              Ik heb tot op heden nog nooit problemen gehad.

Ik heb nu onlangs ook een digitale camera gekocht online.
                              Ik heb de D50 met kitlenzen aangeschaft.
                              Ik heb ook veel info en naslagwerk geraadpleegd op dit forum alsook andere internetbronnen en ik moet zeggen dat de meest waardevolle info wel van dit medium komt. Ik heb ook een aantal gekendere fotowinkels bezocht maar daar was de uitleg maar pover en ieder tracht zijn eigen huismerk aan de man te brengen. Bovendien kon niemand tippen aan online prijzen (zelfs tot 250€ duurder voor de body met lenzenkit)

Informeer je hier en daar en lees goed de bevindingen van gebruikers zoals o.a. op dit forum en zoek je een goede online shop.

De mijne komt van dewinkel.nl. Ik heb een weekje moeten wachten op de zoomlens 55-200 omdat deze niet meer in stock was.
                              Betaling via overschrijving als ook verzending (levering aan huis voor maar 20€ vanuit nederland!!!) was allemaal in orde. Ik heb ook contact gehad telefonsich en deze mensen waren zeer vriendelijk. Ik vermoed dat de meeste onlineshops die hier ook vernoemd zijn, degelijke service en kwaliteit kunnen garanderen dus voor mijn part : ONLINE .

Mijn filters en bodytas zal ik ook zeker online aankopen bij 1 van de vernoemde shops.

En nu maar fotookes trekken
                              Nikon D300s

Comment

Heb ooit mijn cinema disk gekocht bij Vasa (powerinnumbers) die hier wel gekend is hé . Na aankomst van de cinema disk met HD van 40 gig bleek er een pinnentje krom/gebroken in het CF slot en kon ik geen kaartjes afladen erop. Dit lag moeilijk vermits ik dit makkelijk zelf had kunnen gedaan hebben.
                                Maar Vasa maakte er geen probleem van en ik zond alles terug op zijn kosten en een week later had ik al een nieuw toestel in mijn bus zonder enige (transport) kosten extra. Probeer zo maar eens een service hier te krijgen en zo snel !!! (enkel de euro prijzen moet je goed nakijken op hun site want die zijn net iets te optimistisch vaak)
                                Fujifilm Finepix F31fd

Comment

Working...
                                X