Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aldi Batterijen zaterdag 19/5

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Aldi Batterijen zaterdag 19/5

    Ik heb ook al heel wat verschillende laders gehad, en het is inderdaad beter om meteen een goede te kopen, ook al kost die meer.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #47
      Re: Aldi Batterijen zaterdag 19/5

      Oorspronkelijk geplaatst door stessel Bekijk bericht
      Vanaf zaterdag in Aldi de deze met lader. Ik heb toch nog een lader nodig. Zijn dit de goeie batterijen of niet?

      Klik hier
      Een tijdje geleden stond dezelfde lader ook al eens in de aanbieding bij den Aldi,
      ik heb toen sterk getwijfeld om hem al dan niet aan te kopen en heb het uiteindelijk vanuit mijn buikgevoel niet gedaan.
      Hoe het komt weet ik niet maar ik heb bij die lader geen goed gevoel.
      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

      Comment


      • #48
        Re: Aldi Batterijen zaterdag 19/5

        Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
        De accu's zijn goed, de lader is heel wat minder.
        Volgens de gegevens kan de lader 2 of 4 accu's laden, dat wil zeggen dat niet elke cel apart wordt gecontroleerd, ze staan per twee in serie.
        Dat is niet zo goed voor de accu's, een lader die elke accu apart controleert is veel beter.

        De accu's zullen daardoor wat minder lang meegaan omdat ze niet helemaal correct worden geladen.
        Maar als de laadstroom niet overdreven hoog is, dan zal het verschil ten opzichte van een lader die elke cel apart controleert niet zo groot zijn.

        Het is dus niet direct een probleem als je zo'n lader gebruikt, maar op lange termijn zal je de accu's eerder moeten laten recycleren dan wanneer je een heel goede lader gebruikt.
        De vorige lader van Aldi was een beter exemplaar... die had 4 individuele kanalen.
        Tot nu toe nog altijd geen problemen.. niet met lader .. niet met de accu's
        Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

        Comment


        • #49
          Re: Aldi Batterijen zaterdag 19/5

          Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht

          Hoe het komt weet ik niet maar ik heb bij die lader geen goed gevoel.
          Ik ook niet.

          Comment

          Working...
          X