Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

levertijd ebay-shops

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: levertijd ebay-shops

6pcs D-SLR Sensor Cleaner CMOS CCD SWAB Width:24mm New | Cameras & Photo, Camera, Drone & Photo Accessories, Other Camera & Photo Accs | eBay!
    Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Bedankt,

Comment

Ja, ik kreeg vandaag ook mijn pakje, besteld begin februari.
        Drie zonnekappen voor verschillende objectieven. Twee ok, maar derde is verkeerde levering, ook dat nog.
        Ik twijfel eraan of nog wel iets bestel bij die chinezen
        Ray
        Canon EOS 5D MIV
        https://www.flickr.com/photos/valloray/

Comment

contax yashica to eos adapter besteld en na 2 maanden vandaag ontvangen
          10$ inclusief verzending

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Valloray Bekijk bericht
            Ja, ik kreeg vandaag ook mijn pakje, besteld begin februari.
            Drie zonnekappen voor verschillende objectieven. Twee ok, maar derde is verkeerde levering, ook dat nog.
            Ik twijfel eraan of nog wel iets bestel bij die chinezen
            Ray
            Onmiddelijk mailen naar de verkoper, praktisch zeker van dat ze de juiste ook nog nasturen. Ze zijn zeer gevoelig voor een negatieve beoordeling!
            Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Ik ben nog altijd aan het wachten op een reactie van de Post.
              Als er morgen nog geen nieuws is, dan zal ik nog maar eens de ombudsdienst contacteren, misschien reageren die wel...
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

Comment

Vandaag beide bestelling uit China ontvangen...

6pcs D-SLR Sensor Cleaner CMOS CCD SWAB Width:24mm New | Cameras & Photo, Camera, Drone & Photo Accessories, Other Camera & Photo Accs | eBay!

Zitten in een mooi hard plastic doosje...

Kreeg ik zelf twee pakjes in plaats van 1 (12 swabs)...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                  Ik ben nog altijd aan het wachten op een reactie van de Post.
                  Als er morgen nog geen nieuws is, dan zal ik nog maar eens de ombudsdienst contacteren, misschien reageren die wel...
                  Ik wens je veel succes.Hier,in Tervuren,loopt het helemaal uit de hand met de postbedeling.Sommige dagen komt zelfs de postbode niet langs.Briefwisseling e.d. die gewoon "verdwijnen". Zelfs de burgemeester heeft met de postbestuur contact opgenomen.De problemen werden ontkent.Sinds het invoeren van de georoute gaat het van kwaad naar erger.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
                    Vandaag beide bestelling uit China ontvangen...

Zitten in een mooi hard plastic doosje...

Kreeg ik zelf twee pakjes in plaats van 1 (12 swabs)...
                    Jij mag niet klagen.Je bestelling na 3 weken reeds toegekomen.

Comment

Nope

Blijkbaar is de achterstand weggewerkt (Voordeel is wellicht wel dat het beiden briefpost pakketjes waren...)

Comment

Zo heb ik een tijdje geleden bij een Chinese ebay shop een Eye-fi kaartje gekocht aan een verdacht lage prijs (nog geen 15€ met verzending bij in voor de duurste versie van het kaartje).
                        Dag nadien was het kaartje verwijderd van ebay alsook de verkoper (had het kunnen weten).
                        Wat ik wel raar vond was dat hij wel degelijk user-beoordelingen had.
                        Klacht ingediend bij paypal en geld terug gehad na +/- 4 weken.

1 week na mijn aankoop was er een andere Chinees die het kaartje aan exact dezelfde prijs aanbood met exact dezelfde beschrijving en foto's.
                        Die heb ik dan maar effe gemeld bij ebay en enkele dagen later was die ook weer weg.

Voor de rest nooit problemen gehad bij bestellingen via ebay.
                        Op een gegeven moment was een bestelling van Hong Kong zelfs sneller dan eentje vanuit de UK (minder dan 1 week). De laatste keer (vanuit Hong Kong) had ik minder geluk, toen heb ik 4 weken moeten wachten.
                        Canon 7DmkII, Canon 450D, Canon PowerShot S110

Comment

Tot nu toe heb ik van de post nog geen reactie terug gekregen, daarom heb ik bij de ombudsdienst van de post ook maar een klachtenformulier ingevuld.
                          Op 14 dagen tijd zouden ze bij de post toch wel iets meer mogen weten over een pakje waarvan elke beweging wordt vastgelegd. Het pakje is nu al 3 weken kwijt, maar ik heb pas 14 dagen geleden klacht ingediend via de website van de post.
                          Op het postkantoor gaven ze een kaartje mee met de link naar de website van de post, en daar staat ook dit op "Uw pakketten makkelijk, snel en veilig versturen?"

Heel erg veel vertrouwen heb ik er niet in, er is nog een bestelling onderweg, en ik hoop dat die wel tot hier geraakt.
                          http://barthuysmans.smugmug.com/
                          BD0338BE

Comment

Onze Chinese Ebay vrienden worden sneller: besteld op 29-03-2012, geleverd op 10-04-2012, en dankzij de Chinese exportsubsidies uiteraard met gratis verzending.
                            Nu kunnen we toch niet meer klagen he .
                            David Leemans
                            Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Leuk, dat is toch wel redelijk snel. Sneller als hier iets in België bestellen soms haha. Mag ik vragen bij wie je hebt besteld op ebay ? Ik heb vandaag ook een aantal spulletjes besteld via Ebay van de UK en China, nu maar afwachten...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr ZERO Bekijk bericht
                                Leuk, dat is toch wel redelijk snel. Sneller als hier iets in België bestellen soms haha. Mag ik vragen bij wie je hebt besteld op ebay ?
                                Ebay verkoper is hutongstore:

David Leemans
                                Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Working...
                                X