Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

levertijd ebay-shops

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: levertijd ebay-shops

Ik heb deze avond even de imitatie sensor swabs geprobeerd...en geen succes. Beter de originelen halen dus...

Eerste testshot met de D90, paar stofjes, nog niet eens heel veel...maar wilde toch even testen. De swabs zelf zijn prima. Iets minder buigzaam als de originelen, maar de vloeistof die erop zit (geen idee wat het is ruikt niet echt naar alcohol) lost niet goed op / laat "vette" sporen achter. Een nieuwe uit de verpakking geprobeerd, maar zelfde resultaat. Hierna een pec-pad om een oude swab gebonden, eclipse erop...1 keer vegen en schoon.

De imitatie swabs zijn ook smaller, waardoor je niet de gehele sensor pakt bij een APS-C sensor (je mist net een klein stukje).

Dan beter 3x tot 6x zoveel uitgeven voor de echte swabs
    Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Besteld op 31 maart, toegekomen op 12 april.

Comment

Donderdag een Batterijgrip besteld via Ebay vanuit de UK en vandaag al geleverd

Comment

Vandaag een brief van de post, die ik ingevuld moet terugsturen, op die manier kunnen ze weer een postzegel verkopen.
          Ik moet gegevens invullen die ik niet heb, volgens mij weten ze aan de hand van het verzendnummer meer dan ik.

Het komt er eigenlijk op neer dat ik het probleem zelf moet oplossen met de verzender.
          "Zendingen uit het buitenland zijn niet gedekt door onze algemene voorwaarden", dat wil dus zeggen dat ze die zomaar mogen laten verdwijnen, en dat je als klant helemaal niets te zeggen hebt, los het zelf maar op, dat is hun oplossing...

Even een update, vandaag is de postbode hier aan de deur geweest met een andere aangetekende zending.
          Hopelijk doen ze die niet kwijt tegen dat ik die morgen kan ophalen...
          Dit is een bestelling die binnen de 14 dagen vanuit China tot hier is geraakt, de achterstand die ze opgelopen hebben met het Chinese nieuwjaar is dus weggewerkt.

Een tweede update:
          Zonder dat iemand van de post er iets van wist is het pakje blijkbaar terug in China terecht gekomen.
          Ze hebben mijn geld terug gestort via Paypal, omdat de verzendkosten te hoog zijn om het nog eens terug naar hier te sturen.
          Als ik het terug opnieuw zou bestellen, dan doe ik ook verlies, want het was een "deal" die 6,2 dollar goedkoper uitviel.

Ondertussen had ik vanmorgen nog een berichtje naar de post gestuurd, ik wist dus niet dat het pakket terug naar de afzender was gestuurd. Omdat het veel te moeilijk is om daar een bericht achter te laten via de website van de post (je moet een heleboel gegevens invullen voor je een berichtje kan versturen) wacht ik gewoon tot ze zelf nog eens reageren. Als het wat gemakkelijker zou zijn om daar te reageren, dan zou ik ze wel verwittigen dat het opgelost is.

Ik heb er weer tijd en moeite in moeten steken omdat ze bij de post weeral een fout hebben gemaakt, het is de tweede keer dat ik dat meemaak. De vorige keer heeft het wel een half jaar geduurd voor het opgelost was, nu ging het toch wat sneller.

Eerder deze week is de digitale multimeter die ik bij DX besteld had dan toch juist afgeleverd op het postpunt.
          Last edited by Black B@ndit; 20 april 2012, 15:49.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

Comment

Levertijd is weer aardig op gang. 2 mei een setje AF Kenko teleconverters en via een andere verkoper een Kenko 1,4x DGX Pro teleconverter besteld.

Gisteren en vandaag binnen
            Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Amaai, ik bestel niks meer bij die chinezen.
              Zoals je hierboven kon lezen ontving ik in maart mijn zending na twee maanden wachten, en deze was dan nog gedeeltelijk verkeerd.
              ik had een week eerder gemaild met de verkoper (foto4easy) dat hun zending achter bleef, en de winkel ging mij asap een nieuwe zending opsturen (op 16/3).
              Omdat de inhoud van vorige zending verkeerd was ben ik in blijde verwachting van de beloofde nieuwe zending.... vandaag 12 mei wacht ik dus nog.
              groetjes,
              Ray
              Canon EOS 5D MIV
              https://www.flickr.com/photos/valloray/

Comment

Met de Chinezen heb ik nog niet veel problemen gehad, als er iets mis gaat met een bestelling vanuit China, dan is dat gewoonlijk tijdens de laatste 5 kilometers...

Soms is de bestelling erg lang onderweg, maar dat is omdat de Chinese post in bepaalde periodes teveel zendingen tegelijk moet verwerken.
                Waarschijnlijk is er op dat ogenblik gewoon te weinig plaats op de vliegtuigen om alles tegelijk te transporteren.
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

Comment

Working...
                X