Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

levertijd ebay-shops

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: levertijd ebay-shops

Ja Bart,
    ik zou wel een boekje kunnen schrijven over de fouten van De Post en de lokale postbodes.
    Onlangs sprak ik de postbode aan op een verkeerde aflevering en weet je wat die me zei: "Denk jij MANNEKE dat ik misschien nie kan lezen.... Eigenlijk ben ik ingenieur van opleiding maar doe dit als tijdverdrijf".,,,,, tja, denk ik dan, dit is misschien de reden waarom onze postbode steeds links rijdt in onze straat. Hij heeft Harvard gedaan.

Ondertussen wacht ik ook nog steeds op mijn bestelling sedert 9feb betaald met PayPal.
    Het gaat hem slechts om minder dan tien Euro. Dus zorgen maak ik me niet.
    We zien wel.
    Ray
    Canon EOS 5D MIV
    https://www.flickr.com/photos/valloray/

Comment

Vandaag toch maar na zeven weken contact genomen met de shop.
      Vele excuses ets, maar ze gaan me de bestelling opnieuw sturen.
      Hopelijk komt ze deze keer wel terecht.
      Tja, is raar als het bij de eerste bestelling reeds misloopt.
      Ray
      Canon EOS 5D MIV
      https://www.flickr.com/photos/valloray/

Comment

Ik heb vandaag een mailtje gekregen van de post, ze weten zelf niet waar mijn pakje gebleven is.
        Het is wel eigenaardig dat ze er niet bij zetten wat ze nu gaan doen, of wat ik moet doen om het opgelost te krijgen.

Ondertussen heb ik vorige week nog wel twee andere pakjes effectief in mijn handen gekregen. Een van de pakjes is in januari besteld, het andere begin februari.
        Het pakje dat verloren gegaan is, dat was maar drie weken geleden besteld. Dat ging dus véél sneller, tot ze het hier tussen Rijkevorsel en Sint-Jozef Rijkevorsel verloren hebben.
        Het pakje is gescand toen het in de postzak richting Sint-Jozef is gestopt, maar het is hier nooit op het postpunt aangekomen.
        Dan kan het volgens mij niet moeilijk zijn om uit te vissen wie dat pakje verloren heeft gedaan (als het al verloren is).

Morgen krijg ik hopelijk uitleg over wat de te volgen procedure is, anders neem ik direct contact op met de ombudsdienst van de post (en dan moet ik weer héél erg veel geduld hebben voor alles opgelost geraakt, vorige keer was dat een half jaar).
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Aankomen doet het inderdaad blijkbaar altijd : mijn bestelling van 16 december 2011 is vandaag 30 maart 2012 geleverd.
          Fotografie is leren kijken.
          http://johanluyckx.weebly.com

Comment

3 maand en half onderweg.. dat is niet niets..
            Ik heb blijkbaar geluk gehad.. eerste keer via ebay besteld (via schoonmama). en na 12 dagen geleverd, komende van Hongkong.

@Black B@ndit: hopelijk komt alles in orde ..!
            Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
            https://www.flickr.com/photos/129745547@N08

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nixonn Bekijk bericht
              @Black B@ndit: hopelijk komt alles in orde ..!
              Ik heb dinsdag een klachtenformulier ingevuld op de website van de post, maar ik heb ondertussen alleen maar een dossiernummer gekregen.
              Heel erg snel zijn ze dus ook niet.

Het pakket is hier in Belgie kwijt geraakt, dan moeten ze het zelf maar terug in orde maken zodat ik er geen geld aan verlies.
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Valloray Bekijk bericht
                Begin februari (betaling op 9 feb) kocht ik op een ebay-store enkele nieuwe zonnekappen voor diverse objectieven.
                Levertijd e-bay-shops.................is dat niet net zo iets als....levertijd onlineshops in België........de één is snel en de andere levert nooit.
                Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Voor Ebay moet je gewoon kijken naar de feedback, en als het nogal wat kost, dan zorg je dat het verzekerd verstuurd wordt.

6 weken kan best. Soms doet de douane er ook wel even over...

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                  Ik heb dinsdag een klachtenformulier ingevuld op de website van de post, maar ik heb ondertussen alleen maar een dossiernummer gekregen.
                  Heel erg snel zijn ze dus ook niet.

Het pakket is hier in Belgie kwijt geraakt, dan moeten ze het zelf maar terug in orde maken zodat ik er geen geld aan verlies.
                  En je hebt waarschijnlijk nog geluk.

Een van de meest onbetrouwbare plaatsen om iets naar toe te sturen, is Engeland vind ik. Ruim 100 pakketten verstuurd, en alleen in Engeland 2 kwijt geraakt... Beide gewoon via de post verstuurd, en er is bewijs dat ze in Engeland toegekomen zijn, maar niet tot bij bestemmeling...
                  En vanuit Italië eens eentje via de post niet thuis gekregen, gelukkig verzekerd en weinig discussie.
                  En van België naar Nederland is er met DPD ook een verloren gegaan.
                  "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                    Levertijd e-bay-shops.................is dat niet net zo iets als....levertijd onlineshops in België........de één is snel en de andere levert nooit.
                    Dat is het inderdaad, je slaat de nagel op de kop!!

Alhoewel, ik heb nog nooit, hout vasthouden , een probleem gehad met een Chinese ebay shop. Laatst is er wel iets, receiver RF-602, verloren gegaan, verzonden vanuit China. Dat hebben ze na een perfecte communicatie, opnieuw verzekerd (op hun eigen kosten) verzonden en is ondertussen aangekomen!
                    Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Het betert blijkbaar, heb juist een levering ontvangen vandaag. Spullen waren besteld op 16-03-2012. Levertijd van 15 dagen, daar kan ik al mee leven .
                      David Leemans
                      Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

De gratis verzending uit China is makkelijk te verklaren: de overheid betaalt die als stimulans. Sommige bedrijven, oa sourcingmap.com waarmee ik regelmatig handel, geven je de keuze: subsidized mail (gratis) en een paar andere, koerierbedrijven of airmail.
                        Mijn laatste pakje kwam twee weken geleden aan na twee weken, maar de postbedeler had het pakje gewoon op de stoep gezet. Ik heb (weer eens) klacht ingediend bij B-Post. Ik verstuur geen pakjes meer met B-Post, en mijn gewone post vertrekt met TBC-post, Thierry Brugma is een goede vriend van mij.
                        D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

Comment

Ik zit nog te wachten op imitatie sensor swabs vanuit hongkong...20 maart besteld, dus we hebben geduld

Hopelijk doen ze het goed...want scheelt enorm met de officiële versie in prijs (en per stuk (nat) verpakt, dus handig voor in de fototas.

Tot nog toe is alles dat ik uit hongkong besteld heb prima aangekomen.
                          Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
                            Ik zit nog te wachten op imitatie sensor swabs vanuit hongkong...20 maart besteld, dus we hebben geduld

Hopelijk doen ze het goed...want scheelt enorm met de officiële versie in prijs (en per stuk (nat) verpakt, dus handig voor in de fototas.

Tot nog toe is alles dat ik uit hongkong besteld heb prima aangekomen.
                            Hallo,

Heb je in het verleden reeds bij deze verkoper besteld en tevreden?
                            Zo ja, heb ik intresse om daar ook een bestelling te plaatsen. Swabs voor mijn 350D en 5D Mark II van Canon.
                            Alvast bedankt

Comment

Is de eerste keer, dus even afwachten.

Heb ze ook voor beiden besteld (in mijn geval de D90 en de D700)...ga ze eerst op de D90 tesen (je weet immers nooit)...laat daarna wel even weten of zowel verkoper als het product bevallen
                              Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
                                Is de eerste keer, dus even afwachten.

Heb ze ook voor beiden besteld (in mijn geval de D90 en de D700)...ga ze eerst op de D90 tesen (je weet immers nooit)...laat daarna wel even weten of zowel verkoper als het product bevallen
                                O.K. Thx ,ben benieuwd.

Mag ik de gegevens op Ebay bij wie je besteld hebt?

Grtjs

Comment

Working...
                                X