Hallo iedereen,
Ik ben eens aan het rondkijken om wat studioflitsers aan te schaffen. Ik heb niet het grote budget om een volledige professionele studio in te richten. Maar op de site van FotoKonijnenberg staat een setje voor 219,00 euro. Je hoort mij al aankomen... mag ik jullie advies even.... (onderaan staan de gegevens)
Waar moet ik vooral op letten als ik zo'n aankoop doe... Ik heb al gehoord dat het aantal Watt verschil maakt, maar is dit het enige? Of ligt het prijsverschil nog ergens anders?
Wat wil ik ermee doen? Ik ben studente fotografie, dus het is vooral voor te starten met studioreportages (portretten, productfotografie,...), eigenlijk een beetje vanalles.
Alvast bedankt voor de info...
-------------------------
De gegevens (http://www.fotokonijnenberg.be/produ...its-kit.html):
Jinbei Delicacy D-180 Studio Flits Kit
De Delicacy D180 kit van Jinbei is speciaal ontworpen voor portret- en productfotografie. De D-180 flitskoppen hebben een lichtsterkte van 180 watt per seconde, een herlaadtijd van 1.2 seconde en een consistente kleurtemperatuur van 5500K (±200K).
Let op! De Jinbei TR-A8 draadloze transmitter werkt niet in combinatie met de Jinbei Delicacy D-180 set! De TR-D4 is de draadloze trigger voor deze set. Deze kunt u vinden onder de accessoires.
De Jinbei D-180 kit bestaat uit:
- 3 x D-180 Digitale flitser
- 1 x D-50x70 Softbox
- 1 x D-550 Octo-Softbox
- 1 x D-Honey Comb
- 1 x QS-802 D Carrying Bag
- 3 x SJ-200 Aluminium Light Stand
- 1 x Statieftas
Specificaties voor de Jinbei Delicacy D-180 Studio Flits Kit
Garantietermijn Zorgeloos plezier - 2 jaar garantie!
Vermogen (in watt per seconde) 180
Richtgetal 38
Flitssnelheid in seconden 1/1000 - 1/1600
Her Laadtijd in seconden 1.2 tot 2.2
Kleurtemperatuur 5500K (±200K)
Lampsterkte 50 watt
Afmetingen 220 x 120 x 220mm
Gewicht 0.73kg
-------------------------------
Ik ben eens aan het rondkijken om wat studioflitsers aan te schaffen. Ik heb niet het grote budget om een volledige professionele studio in te richten. Maar op de site van FotoKonijnenberg staat een setje voor 219,00 euro. Je hoort mij al aankomen... mag ik jullie advies even.... (onderaan staan de gegevens)
Waar moet ik vooral op letten als ik zo'n aankoop doe... Ik heb al gehoord dat het aantal Watt verschil maakt, maar is dit het enige? Of ligt het prijsverschil nog ergens anders?
Wat wil ik ermee doen? Ik ben studente fotografie, dus het is vooral voor te starten met studioreportages (portretten, productfotografie,...), eigenlijk een beetje vanalles.
Alvast bedankt voor de info...
-------------------------
De gegevens (http://www.fotokonijnenberg.be/produ...its-kit.html):
Jinbei Delicacy D-180 Studio Flits Kit
De Delicacy D180 kit van Jinbei is speciaal ontworpen voor portret- en productfotografie. De D-180 flitskoppen hebben een lichtsterkte van 180 watt per seconde, een herlaadtijd van 1.2 seconde en een consistente kleurtemperatuur van 5500K (±200K).
Let op! De Jinbei TR-A8 draadloze transmitter werkt niet in combinatie met de Jinbei Delicacy D-180 set! De TR-D4 is de draadloze trigger voor deze set. Deze kunt u vinden onder de accessoires.
De Jinbei D-180 kit bestaat uit:
- 3 x D-180 Digitale flitser
- 1 x D-50x70 Softbox
- 1 x D-550 Octo-Softbox
- 1 x D-Honey Comb
- 1 x QS-802 D Carrying Bag
- 3 x SJ-200 Aluminium Light Stand
- 1 x Statieftas
Specificaties voor de Jinbei Delicacy D-180 Studio Flits Kit
Garantietermijn Zorgeloos plezier - 2 jaar garantie!
Vermogen (in watt per seconde) 180
Richtgetal 38
Flitssnelheid in seconden 1/1000 - 1/1600
Her Laadtijd in seconden 1.2 tot 2.2
Kleurtemperatuur 5500K (±200K)
Lampsterkte 50 watt
Afmetingen 220 x 120 x 220mm
Gewicht 0.73kg
-------------------------------
Comment