Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waar zetten jullie je objectieven thuis ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: waar zetten jullie je objectieven thuis ?

Wat ik het meeste gebruik zit in de fototas en die staat in een kast , wat ik minder gebruik staat in dezelfde kast in aparte draag -of opbergzakjes.

Alles wordt bewaakt door een grote gemene poes ...

Grtz
    Nikon D90, 10-20, 50F1.8, 18-105, 70-300, 150-500, SB-700, ...

Comment

Al mijn fotomateriaal (toestel, lenzen,...) zit gewoon in een Computrekker in mijn kast. De strobistspullen zitten in een koffer, klaar om mee te nemen. En al het niet-elektronische materiaal (statieven, sunbounce, softbox, ... ) staat gewoon op zolder, want dat ligt toch alleen maar in de weg als je niet gaat shooten

Comment

gewoon in de fototas, en die staat in een hoek van de kamer, klaar om op te nemen en te vertrekken.
        Sony RX10 Mark IV
        nog een fijne dag verder!
        Guido

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VeWo Bekijk bericht
          Alles wordt bewaakt door een grote gemene poes ...
          Bij mij thuis bewaakt die enkel de knip om fotomateriaal aan te schaffen
          Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido1956 Bekijk bericht
            gewoon in de fototas, en die staat in een hoek van de kamer, klaar om op te nemen en te vertrekken.
            Hier van hetzelfde . Ready to go, met opgeladen batterijen en alles erin .
            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Ik heb 2 fotozakken. 1 grote waarin ik alles bewaar. deze staat naast mijn bureau. endan nog een kleine zak. als ik ga shooten stel ik mijn kleine zak samen naargelang wat ik ga shooten.
              Nikon D300s 17-55 f2/8 70-200 f2/8 35 f1/8 SB-900 SB-600

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
                nope, ik wou juist weten of jullie de objectieven in hun doos bewaren of in een of meerdere fototassen, in een dedicated koffer, apart in een kast of lade,... .
                Ik heb een drietal oudere fototassen, van die rechthoekige schoudertassen met verstelbare scheidingswandjes en daar heb ik de lenzen in die ik wel eens gebruik, maar niet meeneem (ik neem er altijd 2 of 3 mee, een stuk of 10 dus niet) , de rest zit in een wandkast achter glas.

Comment

Ik heb twee fototassen één grote voor mijn lenzen,flits en kuismateriaal enz... en een kleinere waar mijn camera met één lens op in kan.

Grtz

Templar
                  D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
                  Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
                    Bij mij thuis bewaakt die enkel de knip om fotomateriaal aan te schaffen
                    Dju had beter mijn katten opgeleerd dan mijn honden
                    Racing Pics
                    Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

Comment

Working...
                    X