Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waar zetten jullie je objectieven thuis ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: waar zetten jullie je objectieven thuis ?

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
    Betere beveiliging (preventie) is er niet...! En het mooie...zolang er waakborden bij elke ingang hangen, dan mógen ze happen van de wet en kan niemand je wat maken (in NL is dat in ieder geval zo)
    Idd dat hebben we hier in de buurt laatst nog mogen merken, overal waar ze geen hond hielden hadden ze ingebroken.
    Bij ons hangt ook duidelijk een bordje: Ik waak hier - betreden op eigen risico maarja volgens mij mag je eender welke beveiliging hebben als ze binnen willen komen zullen ze er wel geraken.
    Racing Pics
    Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lies MX Bekijk bericht
      Idd dat hebben we hier in de buurt laatst nog mogen merken, overal waar ze geen hond hielden hadden ze ingebroken.
      Bij ons hangt ook duidelijk een bordje: Ik waak hier - betreden op eigen risico maarja volgens mij mag je eender welke beveiliging hebben als ze binnen willen komen zullen ze er wel geraken.
      Als er zoals hierboven drie getrainde bouviers rondlopen zullen ze vast wel binnen geraken...maar buiten geraken doen ze zo snel niet meer Overigens met die van mij ook niet (maar dat is er "maar" eentje)

Tijd terug hadden ze hier een inbreker aangehouden...die had twee boekjes bij...ééntje met adressen en de waardevolle spullen die er te vinden zijn (stelen op bestelling) en ééntje met adressen waar men een hond heeft...groot of klein maakt dan niet uit, gewoonweg een te groot risico (blaffen is voldoende...)
      Mijn objectieven zijn all round...

Comment

haha... punt 1 ik ben goed verzekerd
        punt 2 ik heb een uit de kluiten gewassen Cane Corso in huis.

Ik heb een kast waarvan de legborden voorzien werden van een stevig schuimrubber. Daar heb ik dus alles inliggen.alles netjes per soort, body's, lenzen batterrijen enz.. alles direct voor het grijpen.

ga ik met de auto op reis dan heb ik een metalen koffer met sloten die bevestigd wordt in mijn kofferbak.

groeten,

Rudy

www.vogelsvanbelgie.be

http://www.vogelsvanbelgie.be/Tip_7.html
        Mvg,
        Rudy
        www.vogelsvanbelgie.be

Comment

Als er zoals hierboven drie getrainde bouviers rondlopen zullen ze vast wel binnen geraken...maar buiten geraken doen ze zo snel niet meer Overigens met die van mij ook niet (maar dat is er "maar" eentje)

Tijd terug hadden ze hier een inbreker aangehouden...die had twee boekjes bij...ééntje met adressen en de waardevolle spullen die er te vinden zijn (stelen op bestelling) en ééntje met adressen waar men een hond heeft...groot of klein maakt dan niet uit, gewoonweg een te groot risico (blaffen is voldoende...)
          Tja this triestig tegenwoordig met al die inbraken.
          Tja als er hier eentje binnen geraakt ben ik ook niet zo zeker of die heel gaat buiten geraken
          Racing Pics
          Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

Comment

tussen de manden van mijn twee honden (twee dobbermans)

Comment

Gewoon in de kast, en de sleutel ligt zoals gewoonlijk onder de mat
              Nikon D750 + 70-200 2.8 VR II - FujiFilm XH-1 + 50-140mm 2.8 - 18-55mm F2.8-4.0 - 35mm F2.0 - 23mm 1.4

Comment

Iedereen heeft een kluis nodig !

- Iedereen wil voor zijn computer de beste virusscanner. Men beseft ook wel dat een periodieke up-date nodig is. Maar hoeveel mensen bewaren hun gegevens veilig ? Wat gebeurt er bij brand ? Werk van jaren gaat verloren. Bij bedrijven en vrije beroepen is dit een drama. In ons land brandt het jaarlijks 24 000 keer ( om de 22 min. ) en om de 9 minuten is er een inbraak ( 163 per dag ) ( ref. : VRT-radio-nieuws 17/11/2006 ). De prijs van een volwaardige kluis weegt niet op tegen dit risico.

- Staat U server op een veilige plaats ? U kan Uw computer laten werken vanuit een speciale brandveilige kluis.

- Al eens nagedacht over het verliezen van Uw diploma’s, notariële akte(n), hypothecaire documenten en foto’s van Uw dierbaren ? Met een kleine, draagbare brandwerende koffer bent U al beveiligd.

- Opslag van chemicaliën verdienen speciale aandacht. Met onze chemische kluizen blijven brand en rookgassen in de kast.

- De overheid schat het aantal wapens in omloop op 2 000 000 stuks. Is het niet aan te raden om wapens en munitie veilig op te bergen ? Een ongeval is zo gebeurd. Stel, Uw wapen wordt gestolen om een misdrijf te plegen. Wat dan ?

- Waar bergen labo’s, ziekenhuizen, dokters … best hun radio-actieve isotopen op ? In onze speciale loden brandkasten.

Hoe kiezen we een kluis :

- Welke waardevolle zaken moeten veilig bewaard worden ? Geld, sierraden, diploma’s, akten, waardepapieren, magnetische dragers, CD’s, gevaarlijke chemicaliën, radio-actief materiaal of wapens ? Het antwoord op deze vraag bepaalt het uitzicht van de kluis : afmetingen, indeling, aantal legborden, inwerpgleuf , …

- Moet de kluis inbraakwerend of brandwerend zijn, of beiden ? Welke graad van brandwerendheid en inbraakwerendheid ? De graad wordt aangeduid met een klasse. Deze klasse wordt vermeld met een plaatje op de kluis en wordt vastgesteld door een onafhankelijk keuringsbureau. Een kluis zonder plaatje is dus niet gekeurd en is dus geen kluis ! ( meer uitleg over weerstandsgraden )

- Welk volume heeft U nodig ? Eens een kluis in huis beseft men pas hoeveel zaken men heeft die beveiligd moeten worden. De meeste klanten kopen hun kluis te klein !

- Waar moet de kluis staan ? Een verborgen kluis is de eerste hindernis voor de inbreker. Kiest U voor een vloerkluis of een muurkluis ? Of kiest U voor een meubelkluis ( vrijstaand en 6 zijden beschermd ) ? Onder de 1000 kg wordt een kluis verankerd aan de vloer of een stevige muur. Nog veiliger is Uw meubelkluis inbouwen als een muurkluis.

- U heeft de keuze uit een aantal sluitsystemen : dubbelbaardsleutel en/of mechanisch combinatieslot ( draaiknop of schuiver ), electronisch combinatieslot en/of dubbelbaardsleutel. Er bestaan ook varianten : vb. met 2 sleutels zodat steeds 2 personen moeten aanwezig zijn om te openen, electronische combinatie met meerdere codes, …

ALL LOCKS is exclusief verdeler voor de Benelux van het kwaliteitsmerk Griessler & Hochleitner .

Comment

Bedankt voor de gratis reclame, maar als ik mijn diploma's kwijt geraak, ga ik wel naar de scholen waar ik ze behaald heb en die hebben een kopie of kunnen het tenminste checken.
                  Canon-man. Concerten en natuur.
                  Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Je bent je er wel bewust van hoe makkelijk een binnendeur open te maken is?
                    Euh nee...

Ik heb wel eens gehoord dat inbrekers max 3 min ergens binnen zitten, dus zullen ze geen tijd nemen om even een binnendeur te forceren (hoop ik). Dan heb ik liever dat ze mijn pc of scherm dat beneden staat, meepakken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                      Euh nee...

Ik heb wel eens gehoord dat inbrekers max 3 min ergens binnen zitten, dus zullen ze geen tijd nemen om even een binnendeur te forceren (hoop ik). Dan heb ik liever dat ze mijn pc of scherm dat beneden staat, meepakken.
                      Ach...als ze willen...lukt het ze toch wel...dus uiteindelijk maakt het niet eens zoveel uit.. Een beter middel als een hond is er uiteindelijk niet...liefst meerdere. (en zelfs dat is natuurlijk geen garantie)

Comment

Ik ben een hondenliefhebber (zit 1 a 2x per week in t asiel), maar heb er de tijd niet voor om zelf een hond te houden. Zeker niet nu ik zoveel met fotografie bezig ben.

Een Cane Corso zoals een vorige poster hier vermeldde, vind ik wel een geweldig ras. Een vriendin van mij heeft er ook zo eentje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                          Ik ben een hondenliefhebber (zit 1 a 2x per week in t asiel), maar heb er de tijd niet voor om zelf een hond te houden. Zeker niet nu ik zoveel met fotografie bezig ben.

Een Cane Corso zoals een vorige poster hier vermeldde, vind ik wel een geweldig ras. Een vriendin van mij heeft er ook zo eentje.
                          Idd mooie beesten...(zelf dus een Boerboel...lijkt er goed op ) Maar je moet inderdaad wel tijd ervoor maken...en...uit ervaringen in mijn kennissenkring....zelfs met een hond in huis kan er nog van alles gebeuren (die hond slaap in ieder geval nooit meer in een kennel als baasje weg is)

OT: Las hier ook iemand zeggen dat hij zn objectieven altijd rechtop bewaard? Dient dat een functie?

Comment

De Boerboels die ik ken van vrienden of die in t asiel zaten, waren zonder uitzondering bijzonder felle wakers en heel wantrouwig tegenover vreemden. Ook heel hondaggressief. Ik denk niet dat er een betere waker is.

De CC van mijn goeie vriendin is er eentje van t oude type (zonder Bullmastiff - of boxerbloed), hij is vrij hoog en slank (72 cm schoft, 60 kg) en donker gestreept met wit.

t Heeft ook heel lang geduurd voor hij mij vertrouwde. Een vreemde mag hem niet aanraken, zelfs niet buiten zijn eigen terrein.

Maar dit terzijde.

Comment

zo zie je maar: hoe een topic over het bewaren van objectieven leidt tot een discussie over honden of een reclamefolder over kluizen.

toch bedankt voor de info.

greetz

Comment

Misschien had je op voorhand moeten zeggen welke reacties je liever niet wenst...naar mijn idee het resultaat van een onduidelijke vraagstelling met een gebrek aan een echt doel.

Wil je je spullen netjes bewaren of juist veilig bijvoorbeeld? Waarvoor zou je de koffer aan willen schaffen? In doosjes doen is dan weer het tegenovergestelde van veilig (veel interessanter om inclusief doosje te stelen)

Ik ben (en anderen ook denk ik) zijn er vanuit gegaan dat veiligheid de issue was. In dat geval is de beste keuze een kluis nemen...of een hond :P It's that simpel

Comment

Working...
                                X