Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waar zetten jullie je objectieven thuis ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: waar zetten jullie je objectieven thuis ?

De dingen die nog in gebruik zijn, zitten in 2 fototassen, die op hun beurt in een kast opgeborgen zitten. Ik heb wel mijn oude spullen (1 Pentax S1a, 1 Minolta AL, 1 Yashica Mat 6x6, 1 grote Polaroidcamera voor medisch gebruik, 1 oude balg, enz.) uitgestald in mijn praktijkruimte. Je staat versteld hoeveel patienten daar over beginnen te praten en met hun eigen fotoverhaal voor de dag komen.

Comment

wat ook handig kan zijn, is gewoon naar een goede bouwmarkt en een soort van gereedschapskoffer/trolley, hier van die plukschuim in en het zit mooi, veilig, goedkoop en stevig opgeborgen.
      Mijn beste Foto moek nog trekke.

Comment

Vroeger zat alles in mijn fototas maar die is wat klein geworden. Daarna alles in de kast (de objectieven die ik minder gebruik in de doos en de andere in de bijgeleverde zakjes, geheugenkaartjes, batterijen en dergelijke in een appart zakje) maar dat werd ook wat krap en toen heb ik zo'n grote plastieke opberg doos gekocht om alles in te steken (die toch nog wat te klein is).
        Tegenwoordig zijn er wel veel inbraken hier in de buurt dus ben ik eigenlijk nog op zoek naar een goede opberg oplossing. Tips altijd welkom.
        Racing Pics
        Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

Comment

spullen blijven gewoon in de rugzak momenteel maar ik ga (als ik tijd en wat geld over heb ) een plaatsje voorzien in de bureau...
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

Comment

bij mij alles veilig in een kluis met het nummer...251687.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeertB Bekijk bericht
              Houd er rekening mee dat potentiele inbrekers kunnen mee lezen
              Ik ga in elk geval NIET vertellen waar mijn fotospullen liggen
              Als je niet vertelt waar die kast en wat er in zit
              en het is een goede manier om een gratis update te doen, zoals we pas op dit forum hebben gelezen
              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Als ze langs mijn hond komen...dan verdienen ze het (en ben ik voldoende verzekerd...)
                Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Mijn 2 toestellen met alle lenzen en toebehoren bij liggen in 2 rugzakken in de studeerkamer naast mijn slaapkamer. Als ik niet thuis ben of ik slaap, gaat die kamer op slot en hou ik de sleutel bij me.
                  Canon-man. Concerten en natuur.
                  Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Bij ieder bezoek kneffen 2 teckels iedereen wakker... en 3 bouviers lopen thuis bij mijn spullen
                    Deze bouviers zijn goed opgeleid want ze komen van Chateau Noisy (Miranda)
                    Mijn body en lenskes zijn dus betrekkelijk veilig...

BTW de lenzen staan rechtop
                    Last edited by Roland Cuypers; 21 december 2010, 19:03. Reden: foutje

Comment

Gewoon in mijn fototas naast mijn Magnum en Kalasnikov.
                      D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                        Als ik niet thuis ben of ik slaap, gaat die kamer op slot en hou ik de sleutel bij me.
                        Dan zullen zeker daar gaan zoeken......
                        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Hoi,
                          Ik heb uiteraard óók niet verteld waar ik m'n fotogear heb liggen...
                          In de kast, ja... op 2 legplanken...
                          Maar in m'n woonplaats wonen minimaal 'n slordige 20.000 bewoners, eenieder 1,5 à 2,5 kast ter beschikking.
                          Dan is ie nog effe bezig... voordat ie bij mijn kast is .
                          En dan heb ik nog niet verteld wáár precies mijn woonplaats is, wat de naam van m'n woonplaats is .
                          Nee, ik slaap nog rustig. En waak zelf...
                          Paranoia gedrag hoeven we nog niet te vertonen, maar wel een beetje opletten.
                          Ook wat we wél prijsgeven.

Groet en fijne feestdagen.
                          Adrie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
                            Gewoon in mijn fototas naast mijn Magnum en Kalasnikov.
                            best handig voor de dieven als je ze betrapt met je fototas
                            With Canon, I can (or at least try)
                            Photastic.be ~ Passion for the picture
                            Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
                              Bij ieder bezoek kneffen 2 teckels iedereen wakker... en 3 bouviers lopen thuis bij mijn spullen
                              Deze bouviers zijn goed opgeleid want ze komen van Chateau Noisy (Miranda)
                              Mijn body en lenskes zijn dus betrekkelijk veilig...

BTW de lenzen staan rechtop
                              Betere beveiliging (preventie) is er niet...! En het mooie...zolang er waakborden bij elke ingang hangen, dan mógen ze happen van de wet en kan niemand je wat maken (in NL is dat in ieder geval zo)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                                Mijn 2 toestellen met alle lenzen en toebehoren bij liggen in 2 rugzakken in de studeerkamer naast mijn slaapkamer. Als ik niet thuis ben of ik slaap, gaat die kamer op slot en hou ik de sleutel bij me.
                                Je bent je er wel bewust van hoe makkelijk een binnendeur open te maken is?

Comment

Working...
                                X