Omdat ik zelf gezocht had op het forum voor een fotorugzak waar men goed mee kon backpacken/hiken en niet echt iets gevonden had.
Ik twijfelde zelf tussen de backpack van National Geographic of de Dakine Sequence.
Ik heb de laatste genomen wegens het draagcomfort, dit is namelijk enorm goed.
De hele achterkant wordt gebruikt voor het fotomateriaal. Misschien onhandig omdat je er alleen langs achter aankunt maar dit neem ik erbij.
De achterkant bevat trouwens zoveel plek dat ik hier nog wat kleding kan bij steken
(ik neem mee, Canon 550D, 2 lenzen, Filters, 2 extra Batterijen, 2 Zonkappen).
Aan de voorkant heb je nog een aparte zak waar boeken/candybars/... in opgebergd kan worden.
Bovenaan heb je nog een kleine ruimte waar plek is voor een zonnenbril of iets anders.
Aan de zijkanten heb je dan nog twee ruime zakken die oa kunnen dienen voor een fles water/...
Er is tevens een aansluiting voorzien voor een statief.
De Rugzak heeft ook een ingewerkte regenhoes.
Door de heupbanden en de brede schouderbanden geeft deze rugzak ook een goed draagcomfort (rugzak is echt één geheel met je lichaam als je hem goed draagd, ideaal voor trektochten).
Pluspunten:
+Draagcomfort
+De rugzak is GIGANTISCH (mag echter nog wel als handbagage op het vliegtuig)
+Veel compartimenten
Minpunten:
- Camera en accesoires alleen maar bereikbaar langs achter.
Ik twijfelde zelf tussen de backpack van National Geographic of de Dakine Sequence.
Ik heb de laatste genomen wegens het draagcomfort, dit is namelijk enorm goed.
De hele achterkant wordt gebruikt voor het fotomateriaal. Misschien onhandig omdat je er alleen langs achter aankunt maar dit neem ik erbij.
De achterkant bevat trouwens zoveel plek dat ik hier nog wat kleding kan bij steken
(ik neem mee, Canon 550D, 2 lenzen, Filters, 2 extra Batterijen, 2 Zonkappen).
Aan de voorkant heb je nog een aparte zak waar boeken/candybars/... in opgebergd kan worden.
Bovenaan heb je nog een kleine ruimte waar plek is voor een zonnenbril of iets anders.
Aan de zijkanten heb je dan nog twee ruime zakken die oa kunnen dienen voor een fles water/...
Er is tevens een aansluiting voorzien voor een statief.
De Rugzak heeft ook een ingewerkte regenhoes.
Door de heupbanden en de brede schouderbanden geeft deze rugzak ook een goed draagcomfort (rugzak is echt één geheel met je lichaam als je hem goed draagd, ideaal voor trektochten).
Pluspunten:
+Draagcomfort
+De rugzak is GIGANTISCH (mag echter nog wel als handbagage op het vliegtuig)
+Veel compartimenten
Minpunten:
- Camera en accesoires alleen maar bereikbaar langs achter.
Comment