Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

i1 Display 2, invalid gamma values

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• i1 Display 2, invalid gamma values

Hoi Allemaal,

Onlangs zo een i1 Display 2 aangeschaft, maar na de calibratie geeft aan "invalid gamma values" en zegt hij dat ik opnieuw moet proberen... telkens weer...

misschien moet ik erbij zeggen dat dit is, om het beeldscherm van mijn laptop te calibreren.

heb al gans zitten googlen maar niet echt een oplossing gevonden.

Misschien kent iemand van jullie de oplossing?

Re: i1 Display 2, invalid gamma values

Eventjes zitten rondgooglen over die I1 Dispaly 2, er zijn precies wel mensen met gelijkaardige problemen, maar weinig concrete oplossingen.

Eerste dat ik aan dacht was, zijn de drivers en co goed (en zonder problemen?) geďnstalleerd?

Het tweede (al weet ik wel niet tot hoe ver dit hier van toepassing is): is het een erg oude laptop ofzo die je probeert te kalibreren (zou altijd ergens compatibiliteitsprobleemje zijn)?
    Groeten Jonathan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jonathan Spruytte Bekijk bericht
      Eventjes zitten rondgooglen over die I1 Dispaly 2, er zijn precies wel mensen met gelijkaardige problemen, maar weinig concrete oplossingen.

Eerste dat ik aan dacht was, zijn de drivers en co goed (en zonder problemen?) geďnstalleerd?

Het tweede (al weet ik wel niet tot hoe ver dit hier van toepassing is): is het een erg oude laptop ofzo die je probeert te kalibreren (zou altijd ergens compatibiliteitsprobleemje zijn)?

Hallo Jonathan,

alvast bedankt voor je reactie

ik heb zitten googlen maar niet echt een oplossing gevonden...
      Wat de laptop betreft, die is nu juist 2jaar... denk niet dat, dat overdreven oud is...

maar zoals je zegt, misschien zijn de drivers niet goed geinstalleerd, misschien een even opnieuw installeren...

extra probleempje: de laatste driver van X-rite geeft een foutmelding en laat zich niet installeren

moest het alsnog goed komen, laat ik iets weten

grtz LeiV

Comment

Ik weet wel dat Vista soms problemen gaf.

Let er bij het downloaden van een nieuwe driver op,dat je de goede
        te pakken hebt.[niet die bv. van de MAC.]

gr.ron.
        http://exhi-fotografie.nl

Comment

Misschien ook opletten als UAC(User Account Control) aanstaat op je pc, kan een installatie soms problemen geven, vandaar anders rechtsklikken op de installatiefile en kiezen voor "run as Administrator" (of iets als uitvoeren als Administrator in het nederlands natuurlijk)
          Groeten Jonathan

Comment

Working...
          X