Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke Cameratas gebruiken jullie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Welke Cameratas gebruiken jullie

.....
    Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 02:14.

Comment

flipside en slingshot toestanden zijn best ok voor het materiaal van TS. Begin je er meer en zwaarder spul in te stoppen, zijn die erger dan de schoudertassen omdat ze dan naar achteren en naar beneden hangen/trekken. Alleen een echte 'lompe' rugzak gaat dan. Ik ga meestal op stap met een Off Trail van Lowepro. Die steunt op heup en schouder, en die kan je naar achter draaien om ergens tussen te kunnen, en zoals een slingshot ook naar opzij/voor om aan je materiaal te kunnen. heb er wel 2 lens cases bij gekocht. In de ene een 1.4TC in een zakje met daarbovenop een 35 mm 1.4 en in de andere een 70-200, en op de body ind e 'hoofdtas' de 24-70. Daar kom ik al een eind mee. Ik kan er mee door de massa op festivals, maar ook in Planckendael in die klimrekken in de bomen gaat dat perfect.
      Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
      www.musicinframe.be

Comment

Gebruik nu een vanguard up rise 45. Deze staat te koop heb hem net twee manden, maar wil overstappen op de grotere broer Up rise 48. Reden zodat ik de MBP ook mee kan nemen. (vooral met vakantie) als de 45 niet verkocht wordt blijf ik deze ernaast gebruiken

Comment

Lowepro computrekker als ik 2 body's + lenzen meeneem, lowepro macrotrekker voor de vrouw als ze er alleen op uit trekt en de wallimex XXL studiotas, als we een studioshoot hebben.

De computrekker bied plaats aan 2 body's + lens, evt 2 flitsers en voor een laptop(je)
          Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

BD1614BE

Comment

CompuTrekker AW op dit moment...alles in m'n signature (toegegeven, zo veel is het niet, maar neem wel zonnekappen van de 55-200 en 70-400 mee...neemt toch wat plaats in, vooral van die laatste) kan erin (inclusief MacBook Pro 13" in eigen hoes in het laptopvak), plus een magazine of drie).

Momenteel nog op zoek naar een comfortabele(re) rugzak...om toch wat materiaal (toekomstige A7XX met grip, 70-400 erop, zonnekap ervan, toekomstige 24-70 f/2.8 SSM :P) en nog wat eten en drinken, algemene dingen mee te kunnen meenemen als ik toch eens naar de Mach loop in Wales ga kunnen gaan ...voorlopig denk ik aan de Flipside 400 AW.
            Last edited by JorisVdB; 9 mei 2010, 10:33.
            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Heeft iemand ervaring met de LowePro Outback?

Ik zou een tas willen hebben die ik in verschillende situaties kan gebruiken. Dus het modulair karakter van de Outback lijkt mij daar redelijk geschikt voor.

Comment

Ik heb een Lowepro Photo Runner 100

Comment

Ik gebruik een reportertas van Lowepro met bovenklep. Plaats genoeg voor body en 4 extra compartimenten zelf in te delen + 1 voor en 2 zijzakken.
                  Maar waar ik het meest tevreden over ben is mijn reportersvest met !!29!! zakken. Ik heb hem een beetje oversized gekocht zodat hij in de zomer wat losser hangt en ik hem in de winter of herfst makkelijk over mijn jas kan dragen. Ik kan daar nu ook eens werkelijk alles in kwijt onderweg, zelfs mijn statief! Heb hem enkele jaren geleden in de AS Adventurestore gekocht voor andere doeleinden.
                  Ik heb het licht gezien!!! ... nu er nog een beeld mee maken.

Comment

Hier de Lowepro flipside 400 AW en de computrekker.

Jakke
                    Canon en glas
                    www.jakke16.be

Comment

lowepro nova190AW
                      nikon D90 af-s18-105vr af-s vr zoom 70-300 sb900

Comment

Ik heb me net een Kata 3N1-20 gekocht: na heel veel wikken en wegen leek die me veel handiger dan alle Lowepro flipsides en backpacks samen;
                        mijn Lowepro Rezo 160 AW werd wat klein, maar blijft handig.
                        Verder heb ik nog een nieuwe Sony schoudertas LCS-AMSC30, maar die is ongebruikt wegens te groot en te... Sony
                        Sony α450[/B] ~ 50 F1.4 ~ 85 F2.8 ~ 16-80 F3.5-4.5 ZA ~ 70-300 F4.5-5.6 G ~ Minolta 70-210 F3.5-4.5 | HVL-F20AM ~ HVL-F58AM | FDA-ME1AM ~ STP-GB1AM ~ MC protector VF-62MPAM ~ e.a. te koop

Comment

Fietstassen, rugzakken. Zolang ze maar niet op een cameratas lijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                            Bij mij juist hetzelfde
                            Gisteren m'n Urban Disguise eens goed kunnen testen op een klimwedstrijd.
                            Zalige tas!!!
                            Heel gemakkelijk en alles kan erin.

Grt
                            Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                              Maar hoe wordt je camera en objectieven dan beschermd?

Groetjes,

Comment

Lowepro Vertex 300AW
                                Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

Comment

Working...
                                X