Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goede rugzak

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Goede rugzak

    en mijn Lowepro fastpack 100 staat te koop
    Flickr één
    Flickr two

    Comment


    • #47
      Re: Goede rugzak

      was eigenlijk zeer gecharmeerd door de Lowepro Rover II / Primus en Orion Trekker II maar het personal stuff gedeelte lijkt me nogal klein, op foto's zie je sws niets en winkels hebben nooit de modellen die je keer wil vergelijken allemaal in stock...

      zou die willen gebruiken
      - als handbagage in vliegtuig bv, waar er ook paar boeken/laptopje (13" Macbook) in moeten kunnen
      - als daypack voor hikes, met ruimte voor fototoestel met 1 lens+ omgekeerde zonnekap mounted EN ruim compartiment drinkbus/ regenvestje / fleece

      iemand tips?
      de JW is wel cool, maar is die JW groter qua personal stuff gedeelte dan die lowepro's? Krijg ik daar 13" macbook bv in?
      Hoe komt het dat die zoveel goedkoper is als die lowepro's?
      is er bij lowepro nog formaatje groter? ik hoor hier spreken over een rover plus, maar daar vind ik bij lowepro nergens iets van terug

      veel eisen, daarom mag het wel iets kosten
      Last edited by ZeeKoei; 31 augustus 2009, 18:16.

      Comment


      • #48
        Re: Goede rugzak

        euhm

        ik krijg er redelijk veel in

        ook een 13" macbook (wel nog eens in een extra sleeve gestoken voor de zekerheid).

        je hebt het onderste gedeelte waar uw camera gerief in kan. dan heb je ook een gedeelte erboven waarvan je de bodem kan opendoen zodat je 1 groot compartiment hebt.



        je materiaal zit in een extra ''bakje" dat je erook uit kan nemen


        als je dat eruit haalt samen met de bodem heb je 1 grote ruimte om een camera met langere lens in te steken. op de rugzijde heb je ook een vak van boven tot beneden. een macbook gaat er nipt in maar dan sluit de voorkant (cameravak niet meer zo goed).

        Ik heb deze zak vooral gekocht omdat ik snel last heb van mijn rug. de tas steunt heel goed op de heupen , zelfs als je de waistbelt niet om hebt.

        Comment


        • #49
          Re: Goede rugzak

          mmm interessant... de vraag van tien miljoen: waar kan ik die zak in levende lijve aanschouwen?

          en is er een lowepro equivalent die iets groter is dan de rover II ?

          Comment


          • #50
            Re: Goede rugzak

            Naneu Pro Adventure K4L lijkt me ook wel iets,
            Tamrac 5550 Adventure 10 idem
            maar mogen die nog mee als handbagage?

            Comment

            Working...
            X