Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung SyncMaster 2493hm

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Samsung SyncMaster 2493hm

Oorspronkelijk geplaatst door VoN_DamN Bekijk bericht
    Samsung produceert zelf schermen voor andere merken maar trekt er zelf in van andere fabrikanten?

Rare bewering. Weet niet of dat waar is. Samsung is marktleider in LCD met LG Philips 2e, TFT is LG de leider met een peleton volgers op de hielen. Dit verandert wel zo nu en dan maar niet drastisch.
    Mijn info komt uit dit artikel. Op die site is er nog meer info te vinden over verschillende versies van de 226BW.
    Ik veralgemeen ook niet, maar bij dit scherm was er een probleem. En een fabrikant zal zeker niet staan springen om toe te geven dat ze panels van andere fabrikanten gebruiken.

Jos
    Meerdere zwarte kastjes waar Nikon opstaat en ook enkele doorzichtige zwarte buizen met dezelfde vreemde opdruk...

Comment

Re: Samsung SyncMaster 2493hm

Oorspronkelijk geplaatst door Josp Bekijk bericht
      Mijn info komt uit dit artikel. Op die site is er nog meer info te vinden over verschillende versies van de 226BW.
      Ik veralgemeen ook niet, maar bij dit scherm was er een probleem. En een fabrikant zal zeker niet staan springen om toe te geven dat ze panels van andere fabrikanten gebruiken.

Jos
      Ja dat artikel had ik ook al gelezen maar tegenwoordig kan je alles wat je maar wil op het net lezen, er zitten meer freaks met uitingsdrang dan mensen met een boodschap op het net.

A staat voor AU en S staat voor 4 andere mogelijkheden... en dan nog niet voor alle schermen want sommige A zouden toch S zijn... de kans dat Samsung schermen moet intrekken van een andere producent terwijl ze er zelf uitvoeren aan de lopende band bestaat wel, maar is klein. De kans dat deze interne produktielijnen onderscheiden is evengroot als dat het een verwijzing is naar concurrenten... En die S die dan toch een A zou zijn... is een conclusie die ze trekken omdat het S scherm tegen de verwachting ook de afwijking heeft van de A in tegenstelling tot de meerderheid. En op basis van hoeveel schermen concluderen ze dat?

Veel veronderstellingen gebaseerd op geruchten van andere speurneuzen, alleen maar omdat het scherm blauwer is uit de doos.

Uitsluitsel krijg je nergens, alleen een aanwijzing dat sommige schermen blauw-dominant waren, maar alles is in te stellen. De meeste kopers hebben nooit dit probleem, ze zijn zich er niet bewust van.

Tenslotte, als samsung deze schermen intrekt van hun concurrent en er is iets mis mee, zouden ze dat dan stilzwijgen? Het lijkt mij eerder goed nieuws dat hun scherm beter zou zijn dan de concurrentie

Comment

Working...
      X