Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste foto met de Cactus V2s trigger.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eerste foto met de Cactus V2s trigger.

Via ebay heb ik deze radio triggers gekocht voor ongeveer 25 euro inc verzendkosten. Ik kan ze iedereen aanraden want ze doen het perfect op de 580 en 430!

Deze foto heb ik geschoten op 1/8ste power van de ex580 en in een witte paraplu.

De foto is gemaakt met een 30D + 17-40 lens op 40mm, iso 100, diafragma 5.0 en sluiter 1/40.

Omdat het veel beter werkt dan ik dacht, ben ik ook van plan om er meer mee te doen.

Bruidsfotografie www.totaalfotografie.nl

Re: Eerste foto met de Cactus V2s trigger.

Nice Nice!

Zwart overheerst, maar stoort zéker niet...

Doe zo verder.
    CANON Inc. Made In Japan

Comment

Ik ken zo goed als niets van modelfotografie, maar vind het wel een mooie foto

Groeten,
      Jeroen
      http://www.jvermeulen.be

Comment

ik werk ook met die dingen en ben er best tevreden over. Bij met de SB800 van nikon
        Dirre - dirkcatteeuw@telenet.be
        ----------------------------------------------
        Nikon-spul en een beetje glas in een Tamrac zakske

Comment

Ik vind dat iedereen zo een setje in huis zou moeten hebben.

Ik heb via deze site

25 euro inc verzendkosten betaald

Comment

Update!

De camera die ik bij deze foto heb gebruikt was een 400D met een 24-105 f4L IS lens.
            Bij deze foto had ik de flits 430ex in een boom aan de linkerkant op ongeveer 2m50 hoogte bevestigd.
            Het viel mij weer op hoe krachtig deze triggers zijn. Een bereik van 30 meter of een dun muurtje is geen probleem.

De flits had ik op 1/8ste van het vermogen ingesteld en op 105mm op de flits zelf gebruikt zodat er een dunne bundel licht zou zijn ipv een brede straal.

Comment

lol (of juist niet)..
              ik zit al maanden te zoeken naar een manier om aan die triggers te geraken.
              Hebben jullie die met Visa gekocht? Want ik zou wel eens willen weten wat zo'n visa-kaart kost.
              Kvind het stom maar ik ken niemand met visa die me effe wilt voorschieten, oo al is het voor die paar euro. De shop van fotoshopaalten heb ik gemaild voor uitleg over betalingen maar nog geen antwoord gehad. Hier op het forum heb ik een ad bij "Gezocht" gezet maar geen reactie, buiten dan dat ik Paypal moet gebruiken. Heb geprobeerd me te registreren bij paypal, mAar dan moet je OOK visa hebben =?
              Dan wordt het moeilijk om aan die triggers te geraken. Straks moet ik nog gaan sparen om de echte canon-triggers te kopen, maar dan HEB ik ze tenminste
              Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckess Bekijk bericht
                lol (of juist niet)..
                ik zit al maanden te zoeken naar een manier om aan die triggers te geraken.
                Hebben jullie die met Visa gekocht? Want ik zou wel eens willen weten wat zo'n visa-kaart kost.
                Kvind het stom maar ik ken niemand met visa die me effe wilt voorschieten, oo al is het voor die paar euro. De shop van fotoshopaalten heb ik gemaild voor uitleg over betalingen maar nog geen antwoord gehad. Hier op het forum heb ik een ad bij "Gezocht" gezet maar geen reactie, buiten dan dat ik Paypal moet gebruiken. Heb geprobeerd me te registreren bij paypal, mAar dan moet je OOK visa hebben =?
                Dan wordt het moeilijk om aan die triggers te geraken. Straks moet ik nog gaan sparen om de echte canon-triggers te kopen, maar dan HEB ik ze tenminste
                Of FotoShopAalten die tiggers in zijn assortiment heeft weet ik niet, maar je kunt hem wel betalen via een gewone bank overschrijving. Dan heb je van hem wel zijn IBAN + Bic nummer nodig. Een Visa kaart kost 25 euro per jaar!
                Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht

Of FotoShopAalten die tiggers in zijn assortiment heeft weet ik niet, maar je kunt hem wel betalen via een gewone bank overschrijving. Dan heb je van hem wel zijn IBAN + Bic nummer nodig. Een Visa kaart kost 25 euro per jaar!
                  Grtz, RF
                  http://www.fotoshopaalten.nl/product...roducts_id=146

Je kunt gewoon via overschrijving betalen.
                  Bij het afrekenen krijg je alle informatie incl IBAN en Bic
                  Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

azo, bedankt. Ze zijn wel een stukske duurder in NL bij die shop.
                    I will see
                    Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Comment

Working...
                    X