Ik wilde zelf een Macro Ringflits kopen, omdat ik die niet vee lgebruik heb ik geen zin om een dure Nikon te kopen. Nu kwam ik deze ringflits tegen:
voor de nikon
voor de canon
Als er meer mensen geinteresseerd zijn in dergelijke ringflits, hij is voor nikon en canon te krijgen, dan kan ik ze kopen voor EUR 106 eur.
Wie heeft er interesse.
IA Afhandeling
Het blijkt dat er voldoende interesse is, iedereen die er een wil hebben, graag een email sturen naar:
M.boots@versatel.nl
Onderwerp: Marumi ringflits
graag: je naam, forumnaam, adresgegevens en het merk opgeven (Canon/Nikon)
Je krijgt dan een bevestiging terug met de betaalgegevens, ik zoek nog even uit wat de verzendkosten zijn, van de winkel naar mij en dan naar jullie.
Marumi DRF14
De Marumi Ringflitser is de perfecte keuze voor de fotograaf die schaduw vrij wil werken. Hij is ontworpen voor close-up, macro, medische, wetenschappelijke en forensische fotografie. Practisch in gebruik en geschikt voor zowel de professionele- en serieuze hobbyfotograaf.
voor de nikon
voor de canon
Als er meer mensen geinteresseerd zijn in dergelijke ringflits, hij is voor nikon en canon te krijgen, dan kan ik ze kopen voor EUR 106 eur.
Wie heeft er interesse.
IA Afhandeling
Het blijkt dat er voldoende interesse is, iedereen die er een wil hebben, graag een email sturen naar:
M.boots@versatel.nl
Onderwerp: Marumi ringflits
graag: je naam, forumnaam, adresgegevens en het merk opgeven (Canon/Nikon)
Je krijgt dan een bevestiging terug met de betaalgegevens, ik zoek nog even uit wat de verzendkosten zijn, van de winkel naar mij en dan naar jullie.
Marumi DRF14
De Marumi Ringflitser is de perfecte keuze voor de fotograaf die schaduw vrij wil werken. Hij is ontworpen voor close-up, macro, medische, wetenschappelijke en forensische fotografie. Practisch in gebruik en geschikt voor zowel de professionele- en serieuze hobbyfotograaf.
- Voor Nikon Digitale Spiegelreflexcamera's
- IGBT (Insulated Gate Bipolar Transistor) en serie circuit.
- Auto check indicator
- EV exposure compatible met DSLR camera's
- Adapter en step up rings inclusief. De standaard mount is 52mm, inclusief step up ringen van 55mm, 58mm en 67mm.
- Directe flitsschoen synchronisatie
- richtgetal 14M/46ft bij ISO 100
- Exposure bevestigings lampje.
- flits duur 1/700th sec
- oplaadtijd 4-6 secs
- voeding: 4 x AA Batterijen (niet meegeleverd)
Comment