Ik kocht zopas een GP POWERBANK RAPID 2 lader met 4 bijhorende AA batterijen GP2700.
De lader en de batterijen zaten in een blisterverpakking met grote vermelding "2 HRS CHARGING TIME".
Thuisgekomen en de lader meteen in het stopkontakt geprikt. 2 uur later staat de led nog steeds op rood.
Eindelijk na 6 uur schakelt de led over van rood naar groen.
Had de verpakking gelukkig nog niet weggegooid en ik lees de tekst op de achterzijde.
In piepkleine lettertjes van 1 mm staat:
Charging time in minutes
2 batteries / 4 batteries
2700 series 180 / 385
2300 series 140 / 300
2000 series 125 / 255
1600 mAh 100 / 210
De laaddtijd voor de 4 AA batterijen van 2700mAh was dus 360 minuten.
Klopt redelijk juist met de tekst in kleine lettertjes (385 min).
De 2 uur die op de voorkant van de verpakking staat afgedrukt klopt alleen als je er slechts 2 batterijen van 2000mAh in laadt.
Ik dacht eindelijk eens een snellader gevonden te hebben, maar hij belandt hier bij de rest van de gewone laders![Bad](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/bad.gif)
Of kan ik bij Saturn mijn geld terugvragen wegens misleidende reklame op de verpakking ?
De lader en de batterijen zaten in een blisterverpakking met grote vermelding "2 HRS CHARGING TIME".
Thuisgekomen en de lader meteen in het stopkontakt geprikt. 2 uur later staat de led nog steeds op rood.
Eindelijk na 6 uur schakelt de led over van rood naar groen.
Had de verpakking gelukkig nog niet weggegooid en ik lees de tekst op de achterzijde.
In piepkleine lettertjes van 1 mm staat:
Charging time in minutes
2 batteries / 4 batteries
2700 series 180 / 385
2300 series 140 / 300
2000 series 125 / 255
1600 mAh 100 / 210
De laaddtijd voor de 4 AA batterijen van 2700mAh was dus 360 minuten.
Klopt redelijk juist met de tekst in kleine lettertjes (385 min).
De 2 uur die op de voorkant van de verpakking staat afgedrukt klopt alleen als je er slechts 2 batterijen van 2000mAh in laadt.
Ik dacht eindelijk eens een snellader gevonden te hebben, maar hij belandt hier bij de rest van de gewone laders
![Bad](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/bad.gif)
Of kan ik bij Saturn mijn geld terugvragen wegens misleidende reklame op de verpakking ?
Comment